برخی از گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ این ویژگی جدید بازی را از S23 دریافت می‌کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هنگامی که سری گلکسی S23 راه اندازی شد، چندین پیشرفت نرم افزاری بزرگ به همراه داشت که بسیاری از آنها در نهایت به های قدیمی گلکسی راه پیدا می کنند.


اکنون، مفیدترین ویژگی های بازی S23 در دستگاه هایی مانند S22 و Galaxy Fold در دسترس است. این برنامه که “Pause USB Power Delivery” نام دارد، باید عملکرد بازی قدرتمندتری را ارائه دهد و همچنین طول عمر باتری شما را افزایش دهد.


“مکث تحویل برق USB” چیست؟

تنظیمات Game Booster در سری Galaxy S23 با گزینه‌ای به نام Pause USB Power Delivery ارائه می‌شود. با وجود نام ساده و این واقعیت که به معنای واقعی کلمه فقط یک ضامن است که شما آن را روشن یا خاموش می کنید، پیشرفت بزرگی در بازی در دستگاه های Galaxy به ارمغان می آورد.

یک ویژگی ضروری در تلفن های مخصوص بازی، به این معنی است که وقتی با گوشی وصل شده بازی می کنید، باتری شارژ نمی شود. در عوض، برق مستقیماً به گوشی می رود. این عملکرد بازی بهتری را ارائه می‌کند زیرا پردازنده قدرت بیشتری دریافت می‌کند و احتمال کمتری دارد که دریچه گاز شود زیرا گوشی به اندازه‌ی قبل داغ نمی‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین اپلیکیشن ها برای سری 5 گلکسی واچ سامسونگ

شارژ باتری یکی از بزرگترین منابع گرما در حین بازی است و همچنین یکی از عوامل اصلی کاهش طول عمر آن است. اگر یک گیمر معمولی هستید، بهتر است این ویژگی را برای کاهش استهلاک روشن کنید.

توقف تحویل برق USB
اعتبار تصویر: Android Police

Android Police گزارش می دهد که این ویژگی اکنون برای تعدادی از گوشی های قدیمی گلکسی از جمله سری گلکسی اس 22، گلکسی زد فولد 2، 3 و 4 و گلکسی A73 5G در دسترس است. این نه به‌عنوان یک به‌روزرسانی سیستم، بلکه به‌عنوان یک به‌روزرسانی برای برنامه Game Booster ارائه می‌شود، و هنوز مشخص نیست که آیا در آینده برای دستگاه‌های بیشتری در دسترس خواهد بود یا خیر.

برای اینکه این ویژگی کار کند، گوشی باید حداقل 20 درصد شارژ شود. اگرچه برخی از کاربران گفته اند که به شارژر رسمی نیاز دارد، اما AP تأیید کرده است که یک شارژر 45 واتی شخص ثالث با S22 Ultra به خوبی کار می کند.

بازی در گوشی سامسونگ در حال بهتر شدن است

گوشی‌های گلکسی سامسونگ دارای ویژگی‌های فراوانی هستند که به این برند کمک می‌کند تا واقعاً برای بازی مناسب باشد. علاوه بر تعداد فزاینده‌ای از ویژگی‌های بهینه‌سازی که می‌توانند عملکرد را افزایش دهند یا عمر باتری را افزایش دهند، Game Launcher نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند کتابخانه بازی خود را مدیریت کنید و بدون حواس‌پرتی بازی کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xJwUmK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *