بهترین دستگاه‌های پخش جریانی – جولای 2023

زمان مطالعه: 7 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین دستگاه‌های پخش جریانی – جولای 2023
همراه ما باشید

بهترین دستگاه پخش تلویزیونی موجود هر از گاهی تغییر می کند. و به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین دستگاه را برای خود پیدا کنید. خواه دستگاه Android TV، Amazon Fire TV، Roku یا چیز دیگری باشد. ما از همه این وسایل در خانه خود استفاده کرده ایم و می دانیم که چرا خوب هستند یا چرا آنقدر خوب نیستند.

این روزها دستگاه های پخش جریانی بسیار خوبی در بازار وجود دارد، اگرچه همه آنها روی Amazon Fire TV، Android TV/گوگل تی وی، Roku یا Apple TV اجرا می شوند. بنابراین در اینجا بهترین دستگاه های پخش جریانی وجود دارد که می توانید امروز بخرید.

بهترین دستگاه های پخش تلویزیونی

این لیست از بهترین دستگاه پخش تلویزیون شامل تعدادی گزینه مختلف و پلتفرم های مختلف است. بنابراین می توانید بهترین دستگاه پخش تلویزیون را برای نیازهای خود انتخاب کنید. چه بخواهید از Amazon Alexa یا Google Assistant استفاده کنید. یا از Android TV یا Roku استفاده کنید. اینجا برای همه چیزی هست قیمت ها از 30 دلار تا 200 دلار متغیر است. بنابراین بسته به بودجه شما، ما برای همه چیزهایی داریم.

هزینه از کجا بخریم
onn. استیک پخش جریانی Android TV 14.88 دلار والمارت
Mecool KM2 Android TV Stick 78.99 دلار آمازون
Roku Streaming Stick 4K (2021) 49 دلار آمازون
Chromecast با گوگل تی وی 49 دلار بهترین خرید
Amazon Fire TV Stick 4K Max 55 دلار آمازون
استیک تلویزیون شیائومی Mi 49 دلار آمازون
NVIDIA SHIELD TV Pro (2019) 199 دلار آمازون
Roku Ultra 79 دلار آمازون
Amazon Fire TV Stick Lite 29 دلار آمازون

به طور کلی بهترین دستگاه پخش جریانی

71wrIZujPIL AC SL1500
Roku Streaming Stick 4K (2021)

Roku Streaming Stick 4K (2021)

Roku Streaming Stick 4K برای سال 2021 به روز شد و هنوز هم همان دستگاه پخش جریانی 4K Roku عالی است که خوشبختانه آن را می شناسید و دوستش دارید.

از 4K HDR و همچنین Dolby Vision پشتیبانی می کند. بنابراین شما یک تجربه واقعا عالی از این تجربه خواهید داشت. این بار، تا 2 برابر وای فای سریع‌تر دارد، بنابراین می‌توانید محتوای 4K را بسیار راحت‌تر و سریع‌تر پخش کنید. با بافر خداحافظی کنید.

با کانال Roku، اکنون بیش از 150 کانال تلویزیونی پخش زنده در میان بسیاری از برنامه‌های موجود در Roku وجود دارد.

Roku Streaming Stick 4K (2021) – آمازون

بهترین دستگاه پخش برای ساده نگه داشتن آن

کروم کست با گوگل تی وی
Chromecast با گوگل تی وی

Chromecast با گوگل تی وی

Google ماه گذشته از Chromecast جدید با گوگل تی وی رونمایی کرد و به سرعت به یکی از دستگاه های پخش جریانی مورد علاقه ما تبدیل شد. دلیل آن این است که تمام آشنایی با Android TV را با یک کنترل از راه دور واقعی به یک دانگل کوچکتر می آورد. چیزی که Chromecast همیشه از آن غافل بود.

Chromecast با گوگل تی وی دارای Android TV است، اما دارای یک رابط کاربری جدید به نام گوگل تی وی است. که بسیار خوب کار می کند. پیدا کردن چیزی برای تماشا را بسیار آسان‌تر می‌کند و توصیه‌ها با گذشت زمان بهتر می‌شوند. علاوه بر این، دارای یک برگه “Live” برای YouTube TV است (ظاهراً سایر خدمات پخش زنده تلویزیونی در آینده اضافه خواهند شد)، که دیدن آنچه را که در حال حاضر در تلویزیون زنده است آسان می کند. بدون پرش به برنامه، که می تواند کمی کندتر باشد.

کنترل از راه دور دارای تمام دکمه های مورد نظر شما است، از جمله دکمه هایی برای کنترل تلویزیون شما. که Chromecast با گوگل تی وی را باورنکردنی و ارزش خرید دارد.

Chromecast with گوگل تی وی – Best Buy

بهترین دستگاه Amazon Fire TV

612AvoovbdL AC SL1000

Amazon Fire TV Stick 4K Max

Amazon Fire TV Stick 4K Max اکنون بهترین دستگاه Fire TV است که می توانید خریداری کنید. همه چیزهایی را که Fire TV Stick 4K قبلاً قادر به انجام آن بود، می گیرد، اما آن را کمی سریعتر می کند. Amazon Fire TV Stick 4K Max دارای پشتیبانی از WiFi 6 است که به شما امکان می دهد برای پخش برنامه ها و فیلم های مختلف سرعت بیشتری داشته باشید.

همچنین رم را تا 2 گیگابایت افزایش می دهد و اکنون از Dolby Vision پشتیبانی می کند. یک تصویر واقعا عالی در تلویزیون سازگار با Dolby Vision به شما می دهد. که همیشه دیدنش لذت بخشه

Amazon Fire TV Stick 4K Max – Amazon

بهترین دستگاه پخش تلویزیون اندروید

استیک تلویزیون شیائومی mi

استیک تلویزیون شیائومی Mi

Xiaomi Mi TV Stick بهترین دستگاه پخش تلویزیون اندروید در بازار در حال حاضر است. اگرچه رقبای زیادی برای انتخاب وجود ندارد. اگرچه 4K را انجام نمی دهد، بنابراین اگر 4K می خواهید، تلویزیون NVIDIA SHIELD را که در زیر لیست شده است، بررسی کنید.

این چوب از شیائومی حداقل برای Android TV را انجام می دهد و این چیز بدی نیست. این ساده نگه داشتن همه چیز است. همانطور که گفته شد، فقط 1080p دارد، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز دارد. که باید آن را به نحو شایسته ای سریع نگه دارد.

با Android TV که بر روی Xiaomi Mi TV Stick اجرا می شود، می توانید تمام فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را در اینجا تماشا کنید. از برنامه‌هایی مانند YouTube، Sling TV، Fubo TV، Disney+، Hulu، Netflix و موارد دیگر.

Xiaomi Mi TV Stick – آمازون

بهترین دستگاه پخش برای گیمرها

دستگاه های پخش تلویزیون
NVIDIA SHIELD TV PRO

NVIDIA SHIELD TV Pro

NVIDIA SHIELD TV Pro بهترین دستگاه پخش جریانی برای گیمرها است، زیرا یک کنسول بازی نیز هست و با جی فورس Now کار می کند. بنابراین می توانید بازی های رایانه شخصی مورد علاقه خود را روی صفحه نمایش بزرگ انجام دهید.

همانطور که انتظار داشتید این روی Android TV اجرا می شود و به آن اجازه می دهد تعداد زیادی برنامه عالی را اجرا کند. مانند Fubo TV، Netflix، YouTube TV، Hulu، Disney+، HBO MAX و موارد دیگر. صدها هزار بازی در NVIDIA SHIELD TV Pro موجود است.

البته، با اجرای آن بر روی Android TV، دستیار Google را نیز در اینجا دریافت می کنید. بنابراین می توانید محصولات خانه هوشمند خود را از تلویزیون خود کنترل کنید، چیزی برای تماشا پیدا کنید و موارد دیگر.

NVIDIA SHIELD TV Pro – Amazon

بهترین دستگاه پخش Roku

دستگاه های پخش تلویزیون
Roku Ultra

Roku Ultra

Roku Ultra بهترین دستگاه پخش Roku است بدون اینکه بهترین دستگاه باشد. این ویژگی‌های بسیار جالبی را ارائه می‌کند، اما بیشتر یک ست‌تاپ باکس است، به‌جای استریم استیک. 4K HDR و حتی HDR10 را انجام می دهد. در تلویزیون 4K HDR محتوایی با ظاهر بسیار عالی به شما می دهد.

همچنین شامل تعدادی برنامه عالی مانند Hulu، SHOWTIME ANYWHERE، STARZ، Philo، ESPN+، Disney+، Netflix، YouTube TV و بسیاری موارد دیگر است. بیش از نیم میلیون نمایش تلویزیونی و فیلم در پلتفرم Roku موجود است. همچنین کانال Roku وجود دارد که به شما امکان می‌دهد انواع فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را که از طریق تبلیغات پشتیبانی می‌شوند تماشا کنید.

همچنین از Amazon Alexa و Google Assistant پشتیبانی می شود. بنابراین می توانید از هر کدام که می خواهید با Roku Ultra استفاده کنید. علاوه بر این، Google Cast نیز دارد که به شما امکان می دهد محتوای مورد علاقه خود را به راحتی به تلویزیون خود ارسال کنید. که یک ویژگی واقعا محبوب است.

Roku Ultra – آمازون

بهترین دستگاه تلویزیون آمازون فایر مقرون به صرفه

دستگاه های پخش تلویزیون
Amazon Fire TV Stick Lite

Amazon Fire TV Stick Lite

Amazon Fire TV Stick Lite نه تنها ارزان‌ترین دستگاه Fire TV در این لیست است، بلکه ارزان‌ترین دوره پخش است. قیمت آن فقط 29.99 دلار است و تمام اصول اولیه را انجام می دهد. بنابراین انتظار هیچ چیز احمقانه ای مانند 4K HDR را از این یکی نداشته باشید.

اما از HDR 1080p با پشتیبانی از HDR، HDR 10، HDR10+، HLG پشتیبانی می کند. همچنین دارای صدای Dolby از طریق عبور HDMI است. استریمر خوبی است که می توانید از آن در هنگام خرج کردن استفاده کنید، به خصوص اگر به دنبال چیزی هستید که بتواند کار را بدون خرج کردن هنگفت انجام دهد.

از آنجایی که در Fire TV اجرا می شود، همچنان به اکثر برنامه های مورد علاقه خود دسترسی دارید. از جمله YouTube، Amazon Prime Video، Netflix، Hulu، Disney+، ESPN+ و موارد دیگر.

Fire TV Stick Lite – آمازون

بهترین استیک ارزان تلویزیون اندروید

052e25ff c304 4aaf b38f 6f74aba02639 5add25cecabce72a52c1c2261cb4d2a8

onn. Streaming Stick

والمارت اخیراً بسیاری از لوازم الکترونیکی خود را می‌سازد، مانند آمازون که با Amazon Basics انجام می‌دهد. و در. برند خودشان است که یک استریم تلویزیون اندروید را نیز می سازد. این استیک استریم فقط 15 دلار قیمت دارد که آن را ارزان ترین در این لیست می کند.

از شبکه‌های WiFi 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند، بنابراین در اینجا سرعت بالایی خواهید داشت. که برای پخش جریانی با وضوح حداکثر 2K مورد نیاز است. متأسفانه، هیچ 4K در اینجا موجود نیست، اما این چیزی است که شما برای یک استریم استیک 15 دلاری انتظار دارید.

onn. Streaming Stick – Walmart

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gOXFqW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *