معرفی صرافی بینگ ایکس BingX

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

از زمانی که صرافی‌های بزرگ و مطرح دنیا نظیر بایننس کاربران ایرانی را تحریم کرده و از ارائه خدمات به آن‌ها خودداری کردند، انتخاب یک صرافی مناسب برای تریدرهای ایرانی، به یک دغدغۀ جدی تبدیل شد. برخی از آن‌ها صرافی‌های ایرانی را جایگزین کردند و برخی دیگر، در جست‌وجوی یک صرافی قابل‌استفاده، سرمایۀ خود را در صرافی‌های نامعتبر در معرض خطر قرار دادند. در این بین، یک صرافی مطرح و معتبر خارجی وجود دارد که خدمات خود را به ایرانیان نیز ارائه می‌كند و بی هیچ مشکلی می‌توانید از آن استفاده کنید. صرافی بینگ ایکس یک صرافی ارز دیجیتال معتبر است که در این مقاله به آن می‌پردازیم. همراه ما بمانید‌.

با بهترین صرافی برای ایرانیان آشنا شوید

بینگ X بدون شک یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال برای ایرانیان است که خدمات خود را بی‌هیچ کم‌وکاستی به آن‌ها ارائه می‌کند. این صرافی در سال ۲۰۱۸، در سنگاپور تأسیس شد و رفته‌رفته خدمت‌رسانی را به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا گسترش داد. هم‌اکنون افراد در سرتاسر دنیا می‌توانند از خدمات این صرافی استفاده کرده و مبادلات ارز دیجیتال را به‌راحتی انجام دهند. زمانی که تحریم‌ها علیه ایرانیان توسط صرافی‌های بزرگ اعمال شد، بسیاری از ایرانیان نیز به‌سمت bingx روانه شدند و تاکنون هیچ‌گونه مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشده‌است.

صرافی بینگ ایکس صراحتاً اعلام کرده‌است که مشکلی با ایرانیان ندارد و هر کاربر ایرانی از داخل کشور ایران می‌تواند خدمات صرافی را دریافت کند. البته باید بدانید که این مجموعه تنها یک صرافی نیست و به‌عنوان یک بروکر فارکس نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. حتی معاملات طلا نیز بر بستر صرافی bingx انجام می‌شوند. در ادامه بیشتر به ویژگی‌ها و مزایای بینگ ایکس می‌پردازیم.

مزایای صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس به دلیل مزایای متعدد خود مورد توجه قرار می‌گیرد و چنین ویژگی‌های مثبتی توانسته‌اند آن را به یکی از برترین صرافی‌های دنیا تبدیل کنند؛ در حدی که رتبۀ ۳۷ از میان تمام صرافی‌های ارز دیجیتال را به خود اختصاص دهد. چند مورد از برترین ویژگی‌های این صرافی را با هم مرور می‌کنیم:

بزرگ‌ترین پلتفرم کپی تریدینگ

شاید برایتان جالب باشد که bingx بزرگ‌ترین پلتفرم کپی تریدینگ در دنیاست و اغلب کاربرانی که بخواهند از روش کپی تریدینگ درآمدزایی کنند، به این بستر مراجعه می‌کنند. شما می‌توانید تریدرهای برتر را در بینگ ایکس پیدا کرده و معاملات آن‌ها را برای پورتفوی خود کپی کنید. این روش یکی از کاربردی‌ترین راهکارها برای موفقیت تریدرهای تازه‌کار است.

پشتیبانی از انواع معاملات

معاملات در بستر صرافی بینگ ایکس تنها محدود به معاملات معمولی نیست و شما می‌توانید بسته به نیاز، از انواع معاملات بهره‌مند شوید. به‌عنوان مثال معاملات فیوچرز و اسپات نوعی از معاملات هستند که بازدهی شما را افزایش می‌دهند. همچنین می‌توانید NFTها را نیز در BingX مبادله کنید.

پشتیبانی از زبان فارسی

پشتیبانی ازجمله مسائل مهمی است که بسیاری از افراد به آن توجهی ندارند‌؛ درحالی‌که نقش مهمی در افزایش کیفیت معاملات دارد. پشتیبانی بینگ ایکس به‌صورت ۲۴ساعته است و می‌توانید با خیال آسوده، به زبان فارسی از پشتیبانان کمک بگیرید. هم به‌صورت پیام و هم ایمیل، پشتیبانی صرافی در دسترس شماست.

دسترسی به بیش از ۵۰۰ رمزارز

از دیگر مزایای بینگ ایکس، دسترسی به ۵۰۰ ارز دیجیتال است که به نوبۀ خود، تعداد قابل‌توجهی محسوب می‌شود. از رایج‌ترین و پرطرفدارترین ارزها نظیر بیت‌کوین و اتریوم گرفته تا میم‌کوین‌های مختلف را می‌توانید در صرافی bingx در اختیار داشته باشید.

کارمزد کم

یکی از مهم‌ترین نکات مدنظر ما در انتخاب صرافی، توجه به کارمزد است. کارمزد بینگ ایکس بسیار کم بوده و تقریباً با کارمزد صرافی بایننس برابر است. این مقدار تقریباً برابر با ۰٫۰۴ درصد از هر معامله خواهد بود.

مهم‌ترین مزیت صرافی بینگ ایکس چیست؟

بدون شک برای ما ایرانیان، مهم‌ترین مزیت صرافی بینگ‌ایکس، عدم نیاز به احراز هویت است. مشکل اصلی در صرافی‌های دیگر این است که باید احراز هویت را انجام دهید و این مسئله برای ایرانیان امکان‌پذیر نیست. در BingX هیچ ضرورتی برای احراز هویت وجود ندارد و حتی اگر بخواهید احراز هویت در صرافی bingx انجام دهید، این کار در کمتر از ده دقیقه و به‌راحتی انجام می‌شود. هر سوالی که در میانۀ راه برایتان ایجاد شود، می‌توانید با پشتیبانی فارسی آن را مطرح کرده و پاسخ خود را دریافت کنید.

چگونه نحوۀ فعالیت در BingX را یاد بگیریم؟

حالا که با صرافی ارز دیجیتال bingx به‌عنوان یکی از بهترین‌های این حوزه آشنا شدید، حتماً نظرتان به مزایای متعدد این صرافی جلب شده‌است. اگر تحقیقی دربارۀ سایر صرافی‌های خارجی انجام دهید، می‌بینید که کمتر صرافی‌ای در دنیا، چنین مزایایی را به‌صورت یک‌جا آن هم به ایرانیان ارائه می‌دهد. اگر قصد آغاز فعالیت در این صرافی را دارید، باید بدانید که نحوۀ ورود و انجام معاملات بسیار آسان است. پس به‌راحتی می‌توانید همه‌چیز را یاد بگیرید. ثبت نام صرافی bingx بسیار ساده است و تنها به یک ایمیل معتبر نیاز دارد.

رابط کاربری وب‌سایت بینگ ایکس بسیار ساده است و می‌توانید با حداقل آگاهی از پلتفرم، آن را به‌کار بگیرید. از سوی دیگر، اپلیکیشن اندروید و آی او اس برای صرافی طراحی شده‌است که می‌توانید آن‌ها را نصب کرده و راحت‌تر از قبل به محیط صرافی دسترسی داشته باشید. اگر به اطلاعات بیشتری در خصوص این صرافی محبوب نیاز دارید و می‌خواهید از جزییات انجام معاملات در آن مطلع شوید، خوب است با وب‌سایت «بینگ ایکس ایران» آشنا باشید. این وب‌سایت معتبرترین مرجع برای یادگیری بینگ‌ایکس در ایران است و هر اطلاعاتی که برای معامله در صرافی به آن نیاز داشته باشید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

کلام آخر

پیش از انجام هر نوع معامله در هر بستری، باید اطلاعات خود را دربارۀ معاملات تکمیل کنید. انجام معاملات بدون دانش و مهارت کافی چیزی جز ضرر نخواهد داشت. بنابراین حتماً با دنیای کریپتو و همچنین صرافی مربوطه به‌خوبی آشنا شده و سپس معاملات را آغاز کنید. وب‌سایت بینگ ایکس ایران می‌تواند بهترین مرجع برای یادگیری این صرافی باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pfhGiY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *