فاکتور فرم باز، رنگ‌ها، تاریخ راه‌اندازی و اطلاعات دوربین OnePlus اشاره شده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی فاکتور فرم باز، رنگ‌ها، تاریخ راه‌اندازی و اطلاعات دوربین OnePlus اشاره شده است
همراه ما باشید

OnePlus Open (همچنین به عنوان OnePlus Fold شناخته می شود) در آینده نزدیک عرضه می شود. OnePlus وعده داده است که اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در سه ماهه سوم امسال عرضه خواهد کرد و رندرهای مبتنی بر CAD گوشی قبلاً ظاهر شده است. اکنون، یک مشاور مشهور اطلاعاتی در مورد فرم فاکتور، رنگ‌ها و دوربین OnePlus Open به اشتراک گذاشته است.

فرم فاکتور Open OnePlus، رنگ ها، تاریخ راه اندازی و اطلاعات دوربین فاش می شود

این اطلاعات از مکس جامبور، در صورتی که شما تعجب می کنید. او ادعا می کند که OnePlus Open دارای فرم فاکتوری مانند OPPO Find N2 خواهد بود. مطمئناً در رندرهای مبتنی بر CAD که دیده‌ایم اینطور به نظر نمی‌رسد.

این رندرها یک گوشی بلندتر، نزدیکتر به Galaxy Z Fold 4، Huawei Mate X3 و غیره را پیشنهاد می کردند. OPPO Find N2 کوتاه و عریض است و از این نظر تا حدودی شبیه به Google Pixel Fold است، اگرچه تفاوت‌های قابل توجهی بین آنها وجود دارد. باید دید وان پلاس کدام مسیر را طی خواهد کرد.

اطلاعات دهنده همچنین می گوید که OnePlus Open بسیار رقابتی خواهد بود و دوربین تله فوتو 3 برابری ارائه می دهد. او همچنین ادعا می کند که تاریخ عرضه برای 29 آگوست تعیین شده است، اما OnePlus هنوز این اطلاعات را با عموم به اشتراک نمی گذارد.

گوشی در دو گزینه رنگی وارد بازار خواهد شد

علاوه بر همه چیز، او همچنین رنگ هایی را که ما دریافت می کنیم را فاش کرد. به نظر می رسد OnePlus Open در رنگ های مشکی و سبز وارد بازار خواهد شد. OnePlus به نوعی ایمن است، زیرا ما فقط دو رنگ را انتظار داشتیم.

فروشنده هنوز از قیمت گوشی اطلاعی ندارد. این گوشی ارزان نخواهد بود، مطمئناً. با این حال، انتظار می‌رود وان‌پلاس مانند وان‌پلاس 11 در اوایل سال جاری، قیمتی رقابتی ارائه دهد.

OnePlus Open رقابت بیشتری را برای بازار گوشی های هوشمند تاشو در مقیاس جهانی به ارمغان می آورد. البته این یک چیز خوب است، هم برای مصرف کنندگان و هم برای فناوری به طور کلی. این باعث می‌شود سایر OEM‌ها کار بهتری انجام دهند و امیدواریم در بلندمدت به کاهش قیمت‌ها نیز کمک کند.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KzNJME
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *