مایکروسافت اکنون تا اکتبر فرصت دارد تا با Activision Blizzard ادغام شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی مایکروسافت اکنون تا اکتبر فرصت دارد تا با Activision Blizzard ادغام شود
همراه ما باشید

حماسه ادغام مایکروسافت صفحه دیگری را باز می کند زیرا خرید پیشنهادی شرکت Activision Blizzard اکنون تمدید شده است. مایکروسافت اکنون تا اکتبر فرصت دارد تا ادغام Activision Blizzard را نهایی کند.

این معامله که ارزش عظیمی معادل 68.7 میلیارد دلار دارد، ابتدا باید تا 18 ژوئیه تکمیل می شد. اما پس از رد هفته گذشته درخواست تجدید نظر FTC در مورد پرونده دستور مقدماتی، مایکروسافت و CMA انگلیس توافق کردند که نبرد حقوقی خود را متوقف کنند. بازبینی شرایط CMA اعلام کرد که با گفتگوهای بیشتر با مایکروسافت موافقت خواهد کرد. برای اینکه ببینیم آیا توافقی می تواند حاصل شود که هر دو طرف را راضی کند یا خیر. در ابتدا CMA با این خرید موافقت نکرد. اما اکنون مایل است دوباره گفتگوها را باز کند تا ببیند آیا نمی‌توان همه چیز را به گونه‌ای بازسازی کرد که نه تنها به نفع مایکروسافت باشد بلکه نگرانی‌های آن را برطرف کند.

CMA همچنین گفت که تمدید قرارداد ممکن است معامله مایکروسافت را برای تحقیقات دیگری باز کند. در حالی که در حال حاضر هیچ خبری در مورد آن وجود ندارد، تاریخ نهایی شدن معامله در حال به تعویق افتادن است. این به مایکروسافت حتی زمان بیشتری برای رفع چین و چروک می دهد. و شاید CMA را به جایی برسانید که تصمیم خود را برای مسدود کردن معامله لغو کند. در میان این تغییرات، فیل اسپنسر، مدیرعامل ایکس‌باکس، می‌گوید که نسبت به تصویب قرارداد «خوشبین» است. احساسی که بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد در سال گذشته بارها به اشتراک گذاشته است.

آخرین مهلت ادغام مایکروسافت Activision اکنون 18 اکتبر است

با توجه به تمدید قرارداد تا 18 اکتبر، چند جزئیات دیگر نیز تغییر کرده است. مایکروسافت فقط زمان بیشتری برای نهایی کردن معامله ندارد. همچنین در صورت شکست قرارداد یا اگر شرکت یا اکتیویژن تصمیم به کناره گیری بگیرند، هزینه جدایی را افزایش می دهد.

اگر معامله تا 29 آگوست نهایی نشود، کارمزد به 3.5 میلیارد دلار افزایش می یابد. ورج گزارش می دهد که اگر تا 15 سپتامبر نهایی نشود، هزینه آن به 4.5 میلیارد دلار افزایش می یابد. مسلماً، این هزینه صرفاً به‌عنوان وسیله‌ای برای اطمینان از اینکه اکتیویژن چیزی را دریافت می‌کند، در صورت عدم موفقیت وجود دارد. اما مطمئناً می خواهد این خرید اتفاق بیفتد.

و به نظر می رسد که مایکروسافت تمام راه های خود را برای انجام کارها انجام می دهد. بر اساس این گزارش، مایکروسافت در حال دستکاری با ایده فروش حقوق ابری در بریتانیا برای تایید قرارداد است.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jgxKLh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *