مدیر ارشد نرم افزار Google AR از این شرکت استعفا داد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاربران شبکه شاهد استعفای یکی از مدیران ارشد نرم افزار AR گوگل هستند. دلیل این تصمیم نشان می‌دهد که گوگل تا چه حد ممکن است در مورد تلاش‌های AR خود بی‌طرف باشد. به غیر از این مدیر ارشد، سایر کارکنان بخش AR گوگل شکایات مشابهی در مورد نگرش شرکت نسبت به رهبری دارند.

مارک لوکوفسکی، یکی از مدیران ارشد سابق که با تیم AR گوگل کار می کرد، علناً استعفا داد. کارشناس حوزه نرم‌افزار و سیستم‌عامل AR در حساب کاربری خود در توییتر به بازنشستگی خود را اعلام کند. وی ضمن اعلام اینکه شرکت را ترک می کند، لطف کرد جزئیات خروج خود را نیز بیان کند.

دلایلی که او بیان کرد ممکن است سوالاتی را در ذهن کاربران اینترنتی که مشتاق رشد گوگل در صنعت AR و VR هستند، ایجاد کند. اما به نظر می رسد که این شرکت همچنان در تلاش است تا بتواند بر سر راه خود بایستد. خروج مارک از گوگل گواه این است که غول فناوری به سختی روی یک پا در صنعت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ایستاده است.

این چیزی است که استعفای یکی از برترین مدیران نرم افزار AR گوگل ثابت می کند

خروج مارک لوکوفسکی یک را بالا می برد مجموعه جدیدی از نگرانی ها در مورد برنامه های گوگل برای صنعت AR و VR. در حال حاضر، شرکت‌هایی مانند متا در صدر بازی‌های این صنعت هستند و اپل در تلاش است تا سهم خود را به دست آورد. طی سال‌ها، طرفداران پیش‌بینی می‌کردند که یک محصول واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی از سوی گوگل عرضه شود، بی‌نتیجه، و موضع این شرکت در این صنعت نامشخص به نظر می‌رسد.

مارک لوکوفسکی ضمن بیان دلیل استعفای خود به تغییرات اخیر در بخش AR گوگل اشاره می کند. در چند ماه گذشته، کاربران اینترنت گزارش هایی از تغییرات رهبری در رتبه های توسعه AR گوگل را مشاهده کرده اند. با هر تغییر، هدف جدیدی به وجود می‌آید که ممکن است با هدف قبلی تحت رهبری سابق مطابقت نداشته باشد.

این تغییرات کار را برای کسانی که در بخش AR گوگل کار می کنند بسیار سخت می کند. هر محصول فناوری AR و XR جدیدی که شرکت اعلام می‌کند، همچنان با آن مواجه می‌شود تبر نابخشودنی گوگل. اکنون به نظر می رسد تغییری از توسعه سخت افزار به تمرکز بر نرم افزار AR صورت گرفته است.

این تغییرات برای حرفه مارک و آینده او در صنعت AR بسیار ناسالم است. گوگل همچنین به دلایل اشتباه توجه خود را به خود جلب می کند، زیرا نمی تواند امور خود را در مورد فناوری AR جمع آوری کند. با هجوم شرکت‌ها به صنعت AR، اگر گوگل در اسرع وقت شرایط را سر جای خود قرار ندهد، ممکن است به سختی به آن برسد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lfEsxi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *