نسخه آزمایشی رایانه شخصی Google Play Games چندین پیشرفت دریافت کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی نسخه آزمایشی شخصی Google Play Games چندین پیشرفت دریافت کرده است
همراه ما باشید

Google Play Games برای رایانه شخصی هنوز در مرحله بتا است و گوگل اخیراً تغییراتی را اعلام کرده است که به طور قابل توجهی آن را بهبود می بخشد، که مهم ترین آنها دسترسی افراد بیشتری به آن است.

امروز گوگل برخی از تغییرات کلیدی را که در نسخه بتای Play Games برای رایانه شخصی در یک پست وبلاگ رسمی ارائه می شود، ارائه کرده است. گوگل می‌گوید این به‌روزرسانی‌های بزرگی هستند که به لطف گوش دادن و اعمال بازخورد کاربران و توسعه‌دهندگان در سراسر جهان به وجود آمده‌اند. البته بزرگترین بخش این کار، دسترسی به های Google Play برای PC بتا است. زیرا اگر از ابتدا به آن دسترسی نداشته باشید، هیچ یک از تغییرات دیگر واقعاً مهم نیست.

خوشبختانه، گوگل در حال گسترش این است که بتا در کجا در دسترس است و در چه دستگاه هایی بتا در دسترس است. بنابراین اگر تا کنون نتوانسته اید، اکنون شانس بیشتری برای بررسی آن وجود دارد.

Google Play Games برای PC بتا دسترسی به کشورهای جدید را گسترش می دهد

کمی زودتر از سال جاری، گوگل نسخه بتا را در مجموع به حدود 56 کشور گسترش داده بود. این به خودی خود بسیار زیاد است، اما این تعداد در حال حاضر نسبت به آخرین پست وبلاگ گوگل بسیار بیشتر است. این شرکت می گوید نسخه بتا اکنون در بیش از 120 کشور در دسترس است. اضافه کردن بیش از 60 کشور جدید به نسخه بتا. گوگل به لیست کاملی اشاره نمی کند، اما می گوید مناطق جدید در سراسر آسیا اقیانوسیه، اروپا و آمریکای لاتین گسترده شده اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه خروج از سرور Discord در رایانه شخصی، مک و موبایل

بتا علاوه بر دسترسی به منطقه جدید، بازی های جدیدی نیز دارد. به خاطر داشته باشید که اینها همه بازی های اندرویدی هستند که می توانید در دستگاه تلفن همراه خود بازی کنید. اما صرف نظر از وجود کتابخانه‌ای از عناوین، نسخه بتا را به چشم‌انداز جذاب‌تری برای اجرای بازی‌ها در رایانه شخصی شما تبدیل می‌کند. گوگل می گوید اکنون می توانید «صدها بازی» را بر روی رایانه شخصی خود انجام دهید، که شامل عناوین پرطرفدار مانند Arknights و نسخه های جدید اضافه شده مانند Free Fire Max می شود. Fire Max رایگان فقط از طریق نسخه بتا در مالزی و تایوان در دسترس است. گوگل می گوید که به زودی در کشورهای بیشتری راه اندازی می شود.

علاوه بر این، نسخه بتا اکنون در رایانه‌های شخصی بیشتری در دسترس است و اکنون می‌توانید از ویژگی‌های نقشه‌برداری مجدد صفحه کلید برای سفارشی کردن تجربه کنترل خود در حین بازی استفاده کنید. اگر اکنون در نسخه بتا هستید، همه این تغییرات باید زنده باشند.

https://www.youtube.com/watch?v=PpVgroBM0N8

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lFpmzx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *