بهترین هدست برای Steam Deck

زمان مطالعه: 8 دقیقه

اکنون که Steam Deck عرضه شده است، زمان آن رسیده است که به فکر گزینه های شما برای بهترین هدست ها برای استفاده با آن باشید. در حالی که بلندگوهای موجود در Steam Deck خوب هستند، یک هدست می تواند چند مزیت را ارائه دهد. ابتدا اجازه دهید در مورد سخنرانان صحبت کنیم.

بلندگوهای Steam Deck وحشتناک نیستند اما واقعاً چیزی برای نوشتن در مورد آنها نیست. استثنایی نیست، فقط، بد نیست. آنها چیزی جز شنیدن بازی شما بدون لوازم جانبی اضافی به تجربه اضافه نمی کنند. آنها همچنین چیزی از تجربه استاندارد بازی در Steam Deck کم نمی کنند.

با وجود این موضوع، انتخاب استفاده از هدست در حین بازی مزایای خود را دارد. برای مثال، اگر بخواهید از هدست سیمی استفاده کنید، می توانید عمر باتری Steam Deck را حفظ کنید. می‌توانید این کار را با وصل کردن چیزی با استفاده از درگاه صوتی 3.5 میلی‌متری یا پورت USB-C در صورت داشتن یک جفت هدفون یا هدفون با سیم USB-C انجام دهید. همچنین می‌توانید بی‌سیم استفاده کنید که به عمر باتری کمکی نمی‌کند، اما به دلیل نداشتن سیم، کار را بدون دردسر می‌کند.

جدای از آن، استفاده از هدفون در حین بازی، اجرای بازی‌ها در Steam Deck را در محیط‌های عمومی ساکت‌تر، جایی که نمی‌خواهید دیگران را آزار دهید، کمی قابل قبول‌تر می‌کند. و در آخر، آنها می توانند به شما کمک کنند از شنیدن صدای طرفداران Steam Deck جلوگیری کنید. که قطعا قابل توجه هستند. بنابراین، بهترین هدست برای Steam Deck چیست؟ ما تعداد انگشت شماری از گزینه های عالی را انتخاب کرده ایم و آنها را در زیر فهرست کرده ایم.

بهترین هدست برای Steam Deck

در زیر خلاصه ای از تمام هدست هایی که برای این لیست انتخاب کرده ایم به همراه قیمت هر هدست و محل خرید آن ها را مشاهده می کنید. در زیر خلاصه می توانید توضیحات مختصری در مورد هر هدست بیابید. و همچنین همان اطلاعات قیمت و پیوندهایی برای مکان خرید.

هدست هزینه کجا بخریم
SteelSeries Arctis 7+ از 154 دلار Amazon، SteelSeries، Best Buy، Adorama، ABT
Master & Dynamic MG20 از 349 دلار آمازون، استاد و دینامیک
لاجیتک جی پرو ایکس 83.98 دلار آمازون و خرده فروشان مختلف دیگر
هدفون ابری HyperX 39.69 دلار آمازون، اچ پی
SteelSeries Arctis Prime از 65.32 دلار Amazon، SteelSeries، Best Buy، Newegg، Adorama
Razer Barracuda X از 78.08 دلار Amazon، Razer، Target، Best Buy، GameStop، Newegg، Adorama
کورسیر HS70 از 94.99 دلار آمازون، Office Depot، Best Buy، GameStop، Adorama
لاجیتک G432 از 49.97 دلار آمازون، Best Buy، GameStop، B&H، Newegg، Target
EPOS H3Pro Hybrid 244.03 دلار آمازون

SteelSeries Arctis 7+

SteelSeries Arctis 7

معمولاً ما هدست‌های بی‌سیم را هنگام بازی ترجیح می‌دهیم. و حتی اگر SteelSeries Arctis 7+ یک هدست بی سیم است که باتری Steam Deck را بیشتر تخلیه می کند، صدای عالی برای اجرای بازی ها ارائه می دهد.

این برای چند پلتفرم بودن ساخته شده است. همانطور که همه هدست های موجود در این لیست هستند. این بدان معناست که می‌توانید از آن با رایانه شخصی، نینتندو سوییچ، دستگاه‌های تلفن همراه، PS4، PS5 و هر دستگاهی که دارای پورت USB-C است نیز استفاده کنید. برای اتصال، دانگل USB-C را به دستگاه خود وصل کنید، در این مورد Steam Deck.

هدست را روشن کنید و آماده هستید. همچنین دارای یک میکروفون داخلی قابل جمع شدن برای چت صوتی در صورت وجود است و بسیار راحت است. همچنین با یک بار شارژ تا 30 ساعت دوام می آورد. اگرچه با Steam Deck به آن نزدیک نخواهید شد مگر اینکه به برق متصل باشد.

SteelSeries Arctis 7+

Master & Dynamic MG20

هدفون بازی Master Dynamic MG20 PS5

خوب، ما می دانیم که اینها تقریباً به اندازه مدل Steam Deck 256 گیگابایتی هستند. اما نکته مهم این است که شما در اینجا یک هدست با تطبیق پذیری بسیار زیادی در اختیار دارید که اگر از هدست های لوکس با صدای ممتاز قدردانی کنید، واقعاً ارزش آن را دارد.

این به عنوان یک هدست بازی بی سیم برای PS5 طراحی شده است. که ما آن را به خاطر آن دوست داریم و در حال حاضر هدست مورد علاقه ما برای آن کنسول است. اما این از اتصال بلوتوث نیز پشتیبانی می کند، به این معنی که می توانید از آن به صورت بی سیم با Steam Deck استفاده کنید. یا، می توانید این هدست را با استفاده از جک 3.5 میلی متری صدا وصل کنید زیرا این هدست از اتصالات سیمی نیز پشتیبانی می کند. کاری که ما انجام خواهیم داد.

علاوه بر این، به عنوان یک جفت هدفون موبایل برای گوشی های هوشمند با استفاده از بلوتوث کار می کند. و دارای یک میکروفون بوم جداشدنی برای چت صوتی در حین بازی و همچنین یک میکروفون داخلی برای تماس های صوتی است. علاوه بر همه چیز، این محصول با مواد لوکس ساخته شده است و پوشیدن آن بسیار راحت است.

ما هیچ توهمی مبنی بر مقرون به صرفه بودن این گزینه نداریم، به خصوص پس از صرف این همه پول در Steam Deck. اما، اگر پولی برای خرج کردن دارید و چیزی می خواهید که بهترین تجربه را ارائه دهد، فکر می کنیم همین است.

Master & Dynamic MG20

لاجیتک جی پرو ایکس

لاجیتک جی پرو ایکس

ما کاملا عاشق Logitech G Pro X Wireless هستیم و این هدست بازی مورد علاقه ما در حال حاضر برای رایانه شخصی است. G Pro X در اصل همان هدست است، اما به جای بی سیم سیمی است. این باعث می شود آن را با Steam Deck سازگار کند و بهتر از همه این است که از طریق درگاه صوتی 3.5 میلی متری به Steam Deck متصل می شود. بنابراین می توانید درگاه USB-C را برای شارژ در زمان و در صورت نیاز آزاد نگه دارید.

این یک هدست بسیار راحت و همچنین با بالشتک های بزرگ گوش است. همچنین می توانید از پدهای گوش ساخته شده از مموری فوم یا چرم انتخابی خود استفاده کنید. به عنوان مثال چرم کمی نرم تر و نرم تر است، اما فوم حافظه کمی تنفس پذیرتر است. آنطور که صلاح می دانید عوض کنید.

آیا ما به جدا شدن میکروفون هم اشاره کردیم؟ خوب، این است. بنابراین می‌توانید در صورت عدم نیاز به چت صوتی، آن را حذف کنید. روی هم رفته، این یکی از بهترین هدست ها برای Steam Deck است و با قیمت 99 دلار بسیار مقرون به صرفه است. به خصوص برای کیفیتی که دریافت می کنید.

لاجیتک جی پرو ایکس

هدفون ابری HyperX

هدفون ابری HyperX

HyperX هدست‌های بازی فوق‌العاده‌ای می‌سازد، بنابراین منصفانه بود که یکی از آن‌ها را برای Steam Deck قرار دهیم. و ما احساس می کنیم این احتمالا بهترین گزینه است. این هدفون ها راحتی طولانی مدت، صدای عالی را ارائه می دهند و قیمت آن ها تنها 40 دلار است.

برای یافتن تناسب مناسب، چندین اندازه گوشواره دریافت می‌کنید، اما ویژگی مورد علاقه ما انتخاب طراحی برای استفاده از اتصال 90 درجه است. که برای استفاده با دستگاه هایی مانند Steam Deck که کانکتور در بالا دارند، بهینه است. اگر می‌خواهید در صورت وجود از چت صوتی استفاده کنید، یک میکروفون درون خطی نیز وجود دارد.

هدفون ابری HyperX

SteelSeries Arctis Prime

SteelSeries Arctis Prime

SteelSeries در اینجا با Arctis Prime تمام شد. 67.99 دلار مقرون به صرفه است (این قیمت فروش است)، و همان درایورهای صوتی با کیفیت بالا و سخت افزار و تنظیم عالی مانند Arctis Pro را دارد.

برخی از امتیازات این است که همراه با کابل صوتی 3.5 میلی متری قابل جدا شدن است تا بتوانید آن را به Steam Deck وصل کنید و زمانی که می خواهید آن را بسته بندی کنید آن را جدا کنید. به این موارد چند بالشتک گوش چرمی برای جداسازی صدا، هدبند عینک اسکی برای تنش و تناسب قابل تنظیم، و میکروفون تایید شده توسط Discord را اضافه کنید، و یک هدست عالی برای بازی خواهید داشت.

SteelSeries Arctis Prime

Razer Barracuda X

Razer Barracuda X 1

ما در اینجا گزینه بی سیم دیگری برای کسانی که بی سیم را ترجیح می دهند، داریم. به خاطر داشته باشید که این هدستی است که باتری Steam Deck را سریعتر تخلیه می کند، اما اگر واقعاً یک گزینه بی سیم را ترجیح می دهید، این یک گزینه عالی است.

در حال حاضر فقط 80 دلار از طریق Razer به فروش می رسد و در سه رنگ عرضه می شود. البته از طریق آداپتور USB-C نیز متصل می شود. یعنی درگاه شارژ شما را اشغال می کند. علاوه بر این، هدست همچنین راحتی عالی، میکروفون جداشدنی، و برخی از کنترل‌های روی هدست برای صدا، مدیریت موسیقی، بی‌صدا کردن میکروفون و پذیرش تماس‌های دریافتی را ارائه می‌دهد.

Razer Barracuda X

کورسیر HS70

کورسیر HS70

این هدست نه تنها چند پلتفرمی است، بلکه می‌تواند هم در حالت سیمی و هم در حالت بی‌سیم با استفاده از بلوتوث استفاده شود. همچنین دارای یک میکروفون جداشدنی، بالشتک‌های بزرگ و راحت و عمر باتری تا 30 ساعت است. بنابراین، با یک بار شارژ و سپس مقداری از Steam Deck شما دوام خواهد آورد.

بالشتک‌های بزرگ و راحت و یک هدبند قابل تنظیم به راحتی برای جلسات بازی طولانی‌تر نیز کمک می‌کنند. جالب‌ترین ویژگی، اتصال دوگانه است که به شما امکان می‌دهد این دستگاه را با کابل به Steam Deck متصل کنید و سپس به صورت بی‌سیم به تلفن هوشمند خود برای استفاده در چت Discord متصل شوید. اگر خودمان بگوییم خیلی خوب است. و ما انجام می دهیم.

کورسیر HS70

لاجیتک G432

لاجیتک G432

این مقرون به صرفه ترین هدست بدون گوشی است که ما در این لیست داریم و چیزهای زیادی برای آن وجود دارد که آن را به ارزش فوق العاده ای تبدیل می کند. یکی، میکروفون فلیپ پایین بوم واقعا برای هدست بازی ایده آل است. اگرچه جداشدنی نیست، اما اگر می‌خواهید یک جرعه آب بنوشید یا چیزی را بدون فرو بردن میکروفون در آن بنوشید، راه آسانی برای خارج کردن میکروفون از صورت شما فراهم می‌کند. ناگفته نماند که چرخاندن آن میکروفون را نیز بی صدا می کند.

و از آنجایی که این دستگاه سیمی است، دیگر نگران تخلیه باتری Steam Deck در حین استفاده نخواهید بود.

لاجیتک G432

EPOS H3Pro Hybrid

هدست بازی هیبریدی EPOS H3PRO

  • قیمت: 244.03 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

تکمیل لیست یکی دیگر از هدست های بازی مورد علاقه ما است. EPOS H3Pro Hybrid عالی است زیرا می توانید از طریق بلوتوث از آن استفاده کنید، به این معنی که با دستگاه های تلفن همراه و Steam Deck سازگار است. اما می توانید آن را به عنوان یک هدست سیمی با کابل 3.5 میلی متری همراه نیز متصل کنید.

بنابراین، شما گزینه هایی برای اتصال در اینجا با Steam Deck دارید. جدای از گزینه های اتصال، برخی از بهترین صداها را در هدست های بازی ارائه می کند که ما امتحان کرده ایم. بعلاوه راحت است و در صورت نیاز به تعویض، پدهای گوش به راحتی قابل تعویض هستند. همچنین اگر به میکروفون جداشدنی بسیار نرمی که با استفاده از آهنربا به هدست متصل می شود اشاره نکنیم.

این یکی دیگر از گزینه های گران قیمت است، اما به دلیل تطبیق پذیری، کیفیت و راحتی، یکی از بهترین هدست هایی برای Steam Deck است که می توانید خریداری کنید.

EPOS H3Pro Hybrid

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BuobMG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *