این ابزار جدید Wix AI کل وب سایت شما را برای شما ایجاد می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی این ابزار جدید Wix AI کل وب سایت شما را برای شما ایجاد می کند
همراه ما باشید

هوش مصنوعی نسل وب Wix

Wix

در دنیای دیجیتالی که ما در آن زندگی می کنیم، داشتن یک وب سایت سنگ بنای هر نوع برندسازی برای اهداف شخصی و تجاری است. با این حال، توسعه سایت معمولاً حداقل به دانش اولیه HTML، CMS، جاوا اسکریپت یا سایر زبان های برنامه نویسی نیاز دارد.

برای آسان‌تر کردن امور، Wix فرآیند ساخت وب‌سایت را با استفاده از هوش مصنوعی ساده‌سازی می‌کند.

همچنین: نحوه استفاده از ChatGPT برای نوشتن کد

روز سه‌شنبه، Wix از AI Site Generator خود خبر داد که از ChatGPT و همچنین مدل‌های AI اختصاصی Wix برای طراحی یک وب‌سایت منحصربه‌فرد که نیازهای خاص شما را برآورده می‌کند، استفاده می‌کند.

AI Site Generator با برنامه‌های تجاری Wix، از جمله فروشگاه‌ها، رزروها، رستوران‌ها و موارد دیگر ادغام می‌شود تا مطمئن شود آن راه‌حل‌های تجاری مهم در وب‌سایت ایجاد شده وجود دارند.

در نتیجه، محصول نهایی تولید شده توسط هوش مصنوعی یک سایت کامل با تصاویر، متن و راه حل های تجاری خواهد بود که آن را از یک الگوی معمولی که در آن شما باید جنبه های آن را وارد کنید، متفاوت می کند.

همچنین: هوش مصنوعی و برنامه های کاربردی پیشرفته زیرساخت های فناوری فعلی را تحت فشار قرار می دهند

اگر می‌خواهید تغییری در وب‌سایت ایجاد شده ایجاد کنید، می‌توانید به جای اینکه خودتان آن را انجام دهید، فقط می‌توانید از ابزار بخواهید آن را برای شما ایجاد کند.

تاریخ راه اندازی این ابزار فاش نشده است اما گفته می شود “به زودی ارائه می شود.”

اگر می‌خواهید از هوش مصنوعی برای نیازهای ساخت وب‌سایت خود استفاده کنید، Wix مجموعه‌ای از ابزارهای AI را برای استفاده در دسترس دارد، از جمله ایجادکننده متن AI، ایجادکننده تصویر هوش مصنوعی، ایجادکننده دامنه هوش مصنوعی، حذف پس‌زمینه خودکار و موارد دیگر.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ScpPlR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *