شما قطعاً یک قاب چرخان در گلکسی واچ 6 می خواهید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

قاب گلکسی واچ 4 کلاسیک

Kaitlyn Cimino / Android Authority

سامسونگ رویداد Unpacked خود را در 26 جولای برگزار می کند و ما انتظار داریم که سری گلکسی واچ 6 نیز در اینجا معرفی شود. درزهای قبلی به ساعت‌های جدید اشاره می‌کنند که قاب چرخشی را که در خط گلکسی واچ 5 وجود نداشت، باز می‌گردانند.

همکار Android Authority عضو Kaitlyn Cimino واقعاً می‌خواهد این ویژگی را در Galaxy Watch 6 ببیند، اما شما چطور؟ ما چند روز پیش یک نظرسنجی گذاشتیم، و در اینجا نحوه پاسخ شما است.

آیا می خواهید یک قاب چرخان در Samsung Galaxy Watch 6 داشته باشید؟

نتایج

این یک نظرسنجی محبوب بود، با کمی بیش از 3600 رای شمارش شده در زمان نگارش. و بهترین انتخاب با یک لغزش مطلق “بله” بود، زیرا 92.2٪ از پاسخ دهندگان گفتند که می خواهند یک قاب چرخان را در سری Galaxy Watch 6 ببینند. در مقابل، تنها 7.8 درصد از خوانندگان مورد بررسی گفتند که نمی‌خواهند روش جدید ناوبری را در خط ساعت هوشمند آینده ببینند.

می‌توانیم ببینیم که چرا بسیاری از خوانندگان نظرسنجی می‌خواهند قاب چرخشی در خط گلکسی واچ 6 وجود داشته باشد، زیرا این یک روش منحصر به فرد و رضایت بخش برای کار با ساعت هوشمند است. کیتلین همچنین در نظر خود خاطرنشان کرد که دقت آن بیشتر از ضربه زدن است، زیرا صفحه نمایش ساعت هوشمند و اهداف لمسی کوچک هستند.

با گفتن این موضوع، برخی ممکن است احساس کنند که قاب چرخان ظاهری بدتر از ساعت را ایجاد می کند. برای مثال، Pixel Watch طراحی براق و گردی را ارائه می‌کند که تصور آن با قاب چرخان سخت است. با این وجود، واضح است که اکثر شما احساس می کنید این ویژگی ارزش داشتن را دارد، حتی اگر بر طراحی کلی تأثیر بگذارد.

نظرات

  • JC1008: عاشق قاب چرخان! همچنین امیدوارم سامسونگ گرمای بیش از حدی را که هر دو ساعت LTE واچ 3 و واچ 4 من در هنگام برقراری تماس در فضای باز دریافت می‌کنند، تشخیص دهد. من هرگز نمی بینم که ساعت های اپل این مشکل را داشته باشند و این ناامید کننده است
  • Johne-bike: من نمی توانستم بیشتر با مقاله شما موافق باشم! من عاشق گلکسی واچ 46 میلی‌متری خود با قاب چرخان عالی از سال 2018 هستم، که همسرم روزانه از آن استفاده می‌کند و حتی با داشتن دستیار Google که به لطف Mod کشف‌شده در وب‌سایت XDA Developers، بدون نقص کار می‌کند، همچنان عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. گلکسی واچ 4 کلاسیک 45 میلی‌متری من از زمان خرید در 2 سال پیش، فوق‌العاده بوده است، و من هرگز به دلیل نداشتن قاب چرخشی به واچ 5 فکر نمی‌کردم. اگر این ویژگی در واچ 5 پرو گنجانده شده بود، این ویژگی را انجام می‌دادم. احتمالا ارتقا یافته اند
  • مارتین بنفش: کیتلین، من طرز فکرت را دوست دارم. من اندروید می‌خواهم، قاب چرخان می‌خواهم، اما بدون قفل اکوسیستم برنامه سامسونگ. آیا یک حلقه ردیاب سلامت مناسب در حال حاضر موجود است (یعنی بهتر/ارزانتر). اورا یا گرد)، ممکن است آن را به همراه یک Watch 4 Classic (همانطور که شما می‌گویید، با قاب چرخان – در حال حاضر آنلاین 130 دلار است) دریافت کنم و فقط برنامه‌های سلامتی سامسونگ را پرتاب کنم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HhQXBv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *