سامسونگ دستگاه های پوشیدنی جدید را قبل از Unpacked علامت تجاری می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برای دسته ای از دستگاه های پوشیدنی گلکسی جدید علائم تجاری به ثبت رسانده است. در طی یک هفته گذشته، این شرکت نام های تجاری گلکسی وان، گلکسی پالس، گلکسی ریتم، گلکسی ایندکس، گلکسی اینسایت و گلکسی سیرکل را در دفاتر مختلف علائم تجاری در سراسر جهان تضمین کرده است.

اولین دسته از این برنامه های کاربردی علامت تجاری سامسونگ در اوایل این ماه ارائه شد. این شرکت اسنادی را برای نام‌های تجاری Circle، Samsung Index و Samsung Insight به دفتر مالکیت معنوی بریتانیا (UKIPO) ارسال کرد. متعاقباً پیشوند Galaxy را به این برندها اضافه کرد و مجدداً علائم تجاری را در کشور خود کره جنوبی اعمال کرد.

اخیراً، وان، گلکسی پالس و گلکسی ریتم را با خدمات اطلاعات حقوق مالکیت معنوی کره (KIPRIS) علامت تجاری کرده است. بر اساس اسناد رسمی، هر سه این محصولات، ابزارهای الکترونیکی پوشیدنی «در ماهیت دستبندهای هوشمند، گردنبندهای هوشمند، عینک‌های هوشمند و حلقه‌های هوشمند» هستند.

سامسونگ بیشتر توضیح می دهد که آنها مطابقت دارند «برنامه‌های نرم‌افزاری برای حلقه‌های هوشمند برای ردیابی، جمع‌آوری، نظارت، تشخیص، شناسایی، ذخیره، انتقال، مدیریت و ارزیابی داده‌های بیومتریک و فیزیولوژیکی، علائم حیاتی و سوابق سلامت شخصی و ارائه توصیه‌های پزشکی» (از طریق GalaxyClub).

این توصیف در مقایسه با Galaxy Index، Galaxy Insight و Galaxy Circle کمتر مبهم است. اسناد سامسونگ برای این نام های تجاری آنها را به عنوان یک محصول الکترونیکی در یکی از چهار دسته دستگاه زیر توصیف می کند: حلقه های هوشمند، ساعت های هوشمند، تلفن های هوشمند و رایانه های پوشیدنی.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو 100 دلار پیش از رویداد Unpacked کاهش یافت

ممکن است سامسونگ در حین Unpacked در مورد حلقه هوشمند Galaxy صحبت کند

ثبت شش درخواست علامت تجاری مرتبط با دستگاه‌های پوشیدنی توسط سامسونگ در عرض یک هفته نشان می‌دهد که این شرکت در حال آماده کردن چیزی جدید است. متأسفانه، ما جزئیات بیشتری برای تأیید آنچه این شرکت در خط لوله دارد، نداریم. این اسناد نشان می دهد که Galaxy Index، Galaxy Insight و Galaxy Circle نام محصولات حلقه هوشمند سامسونگ هستند.

از سوی دیگر، Galaxy One، Galaxy Pulse و Galaxy Rhythm می‌توانند اپلیکیشن‌های موبایلی باشند که برای ردیابی داده‌های سلامتی و تناسب اندام از طریق این حلقه‌ها استفاده می‌شوند. سامسونگ اخیراً اپلیکیشن Samsung Health را به‌روزرسانی کرده است تا از «Ring» پشتیبانی کند، محصولی که در مجموعه آن وجود ندارد.

با این حال، همه این تحولات به یک اعلامیه رسمی نزدیک است. و چه مرحله ای بزرگتر از رویداد Galaxy Unpacked در اواخر این ماه وجود دارد؟ سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی مجموعه‌ای از محصولات در رویداد 26 جولای است، از جمله محصولات تاشو جدید. باید دید که آیا این شرکت در مورد یک محصول پوشیدنی جدید با برند Ring در این رویداد صحبت خواهد کرد یا خیر.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EPR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *