مانیتور Samsung ViewFinity S9 5K ماه آینده وارد ایالات متحده می شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی مانیتور Samsung ViewFinity S9 5K ماه آینده وارد ایالات متحده می شود
همراه ما باشید

سامسونگ اعلام کرده است که مانیتور ViewFinity S9 5K از ماه آگوست در ایالات متحده عرضه خواهد شد. این مانیتور که در جریان نمایشگاه CES 2023 در ژانویه عرضه شد، اولین مانیتور این شرکت با وضوح 5K است. این محصول سال گذشته ViewFinity S8 را که دارای صفحه نمایش 4K بود، موفق کرد.

مشخصات و ویژگی های Samsung ViewFinity S9

Samsung ViewFinity S9 (شماره مدل (S90PC) دارای صفحه نمایش مسطح 27 اینچی LCS با رزولوشن 5120 x 2880 پیکسل (5K) است. به گفته این شرکت، وضوح تصویر و متن استثنایی ارائه شده توسط صفحه نمایش واضح تر به افزایش بهره وری به عنوان حرفه ای کمک می کند. برای مشاهده تمیزتر محتوا نیازی به بزرگنمایی مکرر ندارید. فناوری صفحه نمایش مات سامسونگ انعکاس نور و تابش خیره کننده روی صفحه را محدود می کند.

این شرکت کره‌ای نرخ تازه‌سازی را روی 60 هرتز محدود کرده است، در حالی که حداکثر سطح روشنایی معمولی روی 600 نیت باقی می‌ماند. اما طیف رنگی 99 درصدی DCI-P3 و تراکم پیکسلی 218 PPI (پیکسل در هر اینچ) رنگ‌های اشباع و زنده با جزئیات واضح‌تر را تضمین می‌کند. سامسونگ می‌گوید این “برای کسانی که به وفاداری بصری اعتماد دارند” عالی است. نمایشگر دارای نسبت کنتراست ایستا 1000:1 و زمان پاسخگویی خاکستری به خاکستری (GtG) 5 میلی ثانیه است.

Samsung ViewFinity S9 2

ViewFinity S9 هر کدام دارای یک پورت Thunderbolt 4، Mini DisplayPort و USB Type-C است. پورت تاندربولت 4 تا 90 وات برق ورودی را پشتیبانی می کند و سرعت انتقال داده تا 40 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. این مانیتور با یک دوربین 4K SlimFit قابل جدا شدن (3840 x 2160) در جعبه عرضه می شود. از طریق پین pogo متصل می شود و نیازی به کابل یا تجهیزات اضافی ندارد. از قاب بندی خودکار به حتی زمانی که در اطراف حرکت می کنید، شما را در عکس نگه می دارد.

این مانیتور دارای کالیبراسیون هوشمند است و از برنامه های تلویزیون هوشمند پشتیبانی می کند. هنگامی که در محل کار نیستید، حتی می توانید از نمایشگر به عنوان یک مرکز سرگرمی استفاده کنید. با دسترسی به برنامه‌های پخش جریانی محبوب، یک تجربه تلویزیونی کامل دریافت می‌کنید. Samsung Gaming Hub به شما امکان می دهد بازی های آنلاین را نیز انجام دهید. این دستگاه دارای بلندگوهای داخلی با Adaptive Sound + است که تجربه صوتی بهینه ای را به شما ارائه می دهد. مانیتور از انواع پایه و همچنین پایه های دیواری پشتیبانی می کند. دارای یک کنترل از راه دور است و حالت عمودی را ارائه می دهد.

قیمت و در دسترس بودن

هنگامی که سامسونگ برای اولین بار مانیتور ViewFinity S9 را در ژانویه معرفی کرد، از جزئیات قیمت و در دسترس بودن صرف نظر کرد. این شرکت به سادگی گفت که مانیتور جدید امسال در دسترس خواهد بود. ما بالاخره جدول زمانی دقیق تری داریم و همچنین قیمت درخواستی سامسونگ را می دانیم. این غول فناوری کره ای ViewFinity S9 را 1599.99 دلار قیمت گذاری کرده است. این دستگاه می گوید که این دستگاه در ماه آگوست از طریق وب سایت رسمی آن و خرده فروشان منتخب در سراسر کشور برای خرید در دسترس خواهد بود.

Samsung ViewFinity S9 3

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qJOetW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *