به روز رسانی Notes سامسونگ یک ویجت جدید اندروید را به ارمغان می آورد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی به روز رسانی Notes یک ویجت جدید را به ارمغان می آورد
همراه ما باشید

سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را برای برنامه یادداشت‌برداری Samsung Notes ارائه می‌کند. آخرین نسخه برنامه (v4.4.08.55) یک گزینه ویجت جدید به نام فهرست یادداشت اضافه می کند. در حال حاضر سه ویجت دیگر به نام‌های Note Creator، Note Shortcut و Single Note ارائه می‌دهد.

Note List کاری که از نامش پیداست را انجام می دهد. لیستی از یادداشت ها را در صفحه اصلی دستگاه گلکسی شما نشان می دهد و به شما امکان دسترسی سریع به آنها را می دهد. طبق گفته SamMobile، که اولین بار این به‌روزرسانی Notes سامسونگ را گزارش کرد، ویجت جدید تمام یادداشت‌های اخیراً ایجاد/ویرایش شما را نمایش می‌دهد. این فهرست شامل عنوان و یک تصویر کوچک برای هر یادداشت است. همچنین آخرین تاریخ ویرایش را نشان می دهد.

به‌طور پیش‌فرض، فهرست یادداشت دارای اندازه 5×2 است. اما مانند سایر ویجت های اندروید، آخرین ویجت Notes سامسونگ نیز قابل تغییر اندازه است. این بدان معنی است که می توانید قبل از افزودن ویجت به صفحه اصلی خود، آن را به اندازه دلخواه خود تغییر دهید. به خاطر داشته باشید که کوچک کردن آن ممکن است کل هدف ویجت را شکست دهد. اگر بتوانید میانبرهایی برای چندین یادداشت در صفحه اصلی خود دریافت کنید، مفیدتر است.

همانطور که قبلاً گفته شد، Samsung Notes در حال حاضر توانایی نگهداری ویجت را تنها با یک یادداشت ارائه می دهد. این ویجت که به درستی Single Note نامیده می شود، در صورتی مفید است که یک یادداشت خاص ذخیره شده در تلفن خود را مرتب باز کنید. اندازه پیش‌فرض آن نیز 5×2 است، اگرچه می‌توانید اندازه آن را تغییر دهید. ویجت‌های Note Creator و Note Shortcut نیز قابل توضیح هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ سری گلکسی S22 را با به‌روزرسانی ماه جولای در ایالات متحده درمان می‌کند

آخرین به روز رسانی Notes سامسونگ اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است

آخرین به‌روزرسانی برای Notes سامسونگ اخیراً در دسترس کاربران قرار گرفته است. به نظر نمی رسد این شرکت به طور گسترده ای نسخه جدید را تحت فشار قرار داده باشد. از زمان نوشتن این مقاله، تنها برای چند کاربر گلکسی نمایش داده شده است. مطمئن باشید در چند روز آینده همه آن را دریافت خواهند کرد. برای بررسی به روز رسانی در فروشگاه گلکسی می توانید اینجا را کلیک کنید. اگر پیوند کار نمی کند، Samsung Notes را به صورت دستی در فروشگاه گلکسی جستجو کنید یا آن را در قسمت Updates جستجو کنید.

توجه داشته باشید (بدون جناس) که Samsung Notes برای برخی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی غیر گلکسی از طریق فروشگاه Google Play نیز در دسترس است. به لطف طیف گسترده ای از ویژگی ها، یکی از بهترین برنامه های یادداشت برداری در سراسر اکوسیستم اندروید است. دیر یا زود، آخرین به روز رسانی به همه کاربران برنامه در سراسر جهان می رسد. برای دانلود آخرین نسخه Samsung Notes از Play Store می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

یادداشت های سامسونگ

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CGNmxY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *