لو رفته قاب محافظ جدید Galaxy Z Fold 5 با اسلات قلم S را نشان می‌دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی لو رفته قاب محافظ جدید Galaxy Z Fold 5 با اسلات قلم S را نشان می‌دهد
همراه ما باشید

Galaxy Z Fold 5 ممکن است دارای اسلات S Pen داخلی نباشد، اما سامسونگ یک قاب محافظ رسمی ارائه می دهد که می تواند لوازم جانبی قلم را در خود جای دهد. تصاویر لو رفته از کیس جدید نشان می دهد که ظاهر آن کمی متفاوت از چیزی است که شرکت برای مدل سال گذشته ارائه کرده بود.

ارسال شده در موضوعات توسط مشاور برجسته ایشان آگاروال، قاب S Pen Galaxy Z Fold 5 در چند رنگ ساده دیده می شود. این یک سیلو حکاکی شده در پشت خود دارد که می توانید لوازم جانبی را در آن قرار دهید که در رنگ های متضاد با جلد قرار می گیرد. این یک تغییر طراحی نسبت به جلد S Pen قابل جدا شدن است که سامسونگ با قاب ایستاده برای Galaxy Z Fold 4 ارائه کرده است.

از آنجایی که محلول سال گذشته دارای یک غلاف جداگانه بود، دستگاه را در هنگام اتصال به قاب کمی ناپایدار می کرد. امسال سامسونگ این مشکل را برطرف کرده است. اما برای حک کردن یک سیلو به اندازه کافی بزرگ برای ذخیره قلم S، این شرکت مجبور شد قاب را کمی ضخیم تر کند. به این ترتیب، Galaxy Z Fold 5 با قاب S Pen کاملاً حجیم خواهد بود. به نظر می رسد که این لوازم جانبی دستخوش یک بازطراحی جزئی شده است.

توجه داشته باشید که سامسونگ یک قلم S جداگانه برای دستگاه های تاشو توسعه داده است. از آنجایی که صفحه های تاشو از پلاستیک ساخته شده اند، به راحتی با نوک تیز خراشیده می شوند. این شرکت نمونه ای با نوک ملایم را برای استفاده در صفحه پلاستیکی ارائه می دهد. شما نباید از قلم S که همراه با گلکسی اس 23 اولترا ارائه می‌شود در گلکسی زد فولد 5 استفاده کنید. با این حال، قلم تاشو همراه با قلم در جعبه نیست. شما باید آن را جداگانه خریداری کنید.

قاب گلکسی Z Fold 5 S Pen سامسونگ فاش شد

با آماده شدن سامسونگ برای Unpacked، گلکسی Z Fold 5 و Flip 5 به بیرون درز می کند

آخرین درز همچنین پوسترهای تبلیغاتی رسمی را برای Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 نشان می دهد. پوسترها چیز جدیدی را که ما قبلاً نمی دانیم را نشان نمی دهد. مدل Fold انتظار می رود کمی نازک تر به نظر برسد، در حالی که مدل Flip صفحه نمایش بزرگتری دارد. اینها از جمله معدود تغییرات بزرگی هستند که نسل پنجم تاشوهای سامسونگ روی میز خواهند آورد.

یک لولای بازطراحی شده که به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد بدون شکاف بسته شوند نیز می‌تواند در این براکت قرار داده شود. بسیاری از چیزهای دیگر بدون تغییر باقی می‌مانند یا به‌روزرسانی‌های جزئی نسبت به مدل‌های 2022 هستند. از آنجایی که رویداد بعدی گلکسی Unpacked سامسونگ برای 26 جولای برنامه ریزی شده است، کمتر از یک هفته تا معرفی رسمی Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 باقی مانده است. سری Galaxy Tab S9 و Galaxy Watch 6 نیز در همان گوشی معرفی خواهند شد. روز

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XrLNkh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *