گلکسی اس 24 اولترا بالاخره می تواند از سال 2020 به گوشی های دارای شارژ سریع برسد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

شارژر Samsung Galaxy S23 Ultra

رابرت تریگز / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • درز جدید حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا و اس 24 پلاس به باتری و شارژ ارتقا خواهند یافت.
  • طراحی جدید باتری می تواند اطمینان حاصل کند که پرچمداران نسل بعدی سامسونگ تا سرعت شارژ سیمی 65 وات می رسند.
  • Galaxy S24 استاندارد ممکن است از این مزایا برخوردار نباشد.

وقتی صحبت از گوشی‌های شارژ سریع می‌شود، سامسونگ سریع‌ترین بچه در بلوک نیست. گلکسی اس 23 پلاس و اس 23 اولترا در روزگاری که ما تلفن های شارژ فوق سریع 240 واتی در بازار داریم، خود را به شارژ سیمی 45 واتی محدود می کنند. موافق است که مورد دوم ممکن است معمول یا نیاز روز نباشد، اما سامسونگ قطعاً می تواند با ارتقاء شارژ برای پرچمداران خود انجام دهد. اگر شایعه جدیدی را باور کنید، ممکن است این ارتقا در سال آینده به زودی انجام شود.

به گفته اطلاعاتی توییتر RGcloudSسامسونگ گلکسی اس 24 اولترا و گلکسی اس 24 پلاس دارای طراحی باتری انباشته ای مشابه آنچه در خودروهای الکتریکی استفاده می شود، خواهند بود. توسعه باتری‌های جدید در مسیر توسعه قرار دارد، همانطور که مشاور اطلاعاتی می‌گوید که این طراحی امکان شارژ سیمی سریع‌تر 65 واتی را در تلفن‌ها فراهم می‌کند.

نشت شارژ Samsung Galaxy S24 Ultra

در حال حاضر، شارژ 65 وات به هیچ وجه جدید نیست. تا به حال آن را در چندین گوشی دیده‌ایم، از جمله OnePlus 8T که در سال 2020 عرضه شد. با این حال، طراحی باتری انباشته می‌تواند مزایای زیادی نسبت به فرآیند سیم پیچی که در باتری‌های فعلی گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود، داشته باشد. این می تواند چگالی انرژی را افزایش دهد و به سازندگان اجازه می دهد تا ظرفیت باتری را بدون نیاز به فضای بیشتری در داخل گوشی افزایش دهند. همچنین می تواند عمر چرخه باتری را افزایش دهد و عملکرد را بهبود بخشد و در عین حال هزینه های تولید را برای شرکت ها کاهش دهد.

این شایعه به خصوص جالب است زیرا این اولین باری نیست که از آن می شنویم. الک قبلاً در مورد علاقه فزاینده سامسونگ به کاوش در باتری های انباشته شده برای گوشی های هوشمند در سال گذشته گزارش شده بود.

RGcloudS ادعا می کند که گلکسی اس 24 اولترا و اس 24 پلاس دارای باتری های 5000 میلی آمپر ساعتی خواهند بود، اما Ultra از فناوری خنک کننده اضافی برای پایداری بیشتر بهره می برد.

متأسفانه، مشاور می گوید که گلکسی اس 24 استاندارد ممکن است از فناوری جدید باتری انباشته بهره نبرد. ممکن است شاهد باشیم که تا یک سال دیگر به شارژ 25 واتی پایبند باشد یا فناوری شارژ 45 واتی فعلی سامسونگ ارتقا یابد.

تمام گفته‌ها و انجام‌ها، به شما توصیه می‌کنیم که با نشت با شک برخورد کنید. منبع کسی است که در گذشته زیاد به او اعتماد نکرده‌ایم، بنابراین نمی‌توانیم خیلی از اطلاعاتی که ارائه کرده‌اند مطمئن باشیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IfrtrQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *