لاستیک دانلوپ اصلی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

 

کمپانی دانلوپ در سال ۱۹۸۸ توسط فردی به نام جان بوید دانلوپ تاسیس شد. او که پسر خود را سوار بر سه چرخه مشاهده می کرد که چرخ های بدون باد سه چرخه بر روی سنگفرش به سختی حرکت می کرد، متوجه شد که در حرکت او بسیار کند است و همچنین پسرش شرایط خوبی را تجربه نمی کند. بدین منظور او لایه های نازک پلاستیک را با چسب به هم متصل کرد و آن را باد کرد و برای سه چرخه استفاده نمود و توانست حرکت بسیار خوب و روان تری را از آن مشاهده کند. این ایده موجب شد که دانلوپ بتواند اولین تایر را به تولید برساند و خیلی زود فعالیت‌ های او در شرکت تایر سازی دانلوپ به شهرت رسید و اولین کارخانه لاستیک دانلوپ در شهر دوبلین ایرلند تاسیس شد.

لاستیک دانلوپ شامل انواع لاستیک هایی است که از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند. لاستیک های دانلوپ بسیار با کیفیت و با دوام هستند و می‌ توان بهترین استفاده را از آن داشت. دانلوپ از کمپانی هایی به حساب می‌ آیند که در به وجود آوردن تکنولوژی های جدید در حوزه تولید تایر پیشگام بوده و همواره تایر هایی با فناوری روز دنیا را به تولید رسانده است. رانندگان عادی و حرفه‌ای از محصولات دانلوپ همواره رضایت دارند ، این شرکت تایر هایی با عملکرد بالا را به تولید می رساند و در ساخت این تایر ها استاندارد های روز دنیا در نظر گرفته شده است. کمپانی دانلوپ لاستیک های فابریک انواع خودرو های کارخانه های معتبر را به تولید می رساند و همچنین دارای تایر های متنوع و مختلف می باشد.

لاستیک دانلوپ

انواع لاستیک دانلوپ

کمپانی دانلوپ گزینه‌ های متعددی را برای انتخاب و خرید برای مشتریان در نظر گرفته و برند دانلوپ تنوع کاملی از تایر ها می باشد بنابراین می توان بر اساس شرایط آب و هوایی و جاده‌ ای گوناگون و با توجه به نوع خودرو، خرید لاستیک دانلوپ را انجام داد. لاستیک های دانلوپ به صورت کلی عبارتند از:

  • لاستیک های تابستانه
  • لاستیک های زمستانه
  • لاستیک های چهار فصل
  • لاستیک وانت
  • لاستیک خودرو های اسپرت و لوکس
  • لاستیک رانندگی راحت

کیفیت لاستیک دانلوپ

دانلوپ دارای تولیداتی با فناوری و نوآوری جدید می باشد که موجب شده این تایر ها دارای عملکرد بسیار بالایی باشند و روز به روز پیشرفت چشمگیری در این زمینه مشاهده شود. یکی از نوآوری های لاستیک دانلوپ این است که موجب کاهش ۵۰ درصدی سر و صدا و لرزش در خودرو می شود.

فروشگاه چرخ و یدک از عرضه کنندگان لاستیک های وارداتی از جمله لاستیک دانلوپ در انواع مدل ها می باشد. برای خرید لاستیک دانلوپ کافیست به سایت چرخ و یدک مراجعه کنید تا با تنوع لاستیک های دنلوپ روبرو شوید و به راحتی لاسیک مورد نظر خود را تهیه نمایید.

ویژگی لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از سایر تایر ها متمایز کرده است. در ادامه به برخی از این ویژگی ها می پردازیم:

هندلینگ

رانندگان خودرو از نظر کنترل خودرو، لاستیکی را می پسندند که در سرعت های زیاد و پیچ ها بهترین عملکرد را داشته باشد. تایر های تولیدی دانلوپ طوری طراحی شده اند که فشار جاده‌ای در تمام سطح تایر به صورت یکنواخت پخش شده و در نتیجه برای حرکت نرم و روان مناسب می باشد. همچنین لاستیک های دانلوپ طوری طراحی شده که برای ترمز گیری و شتاب گیری خوب مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی دانلوپ از بروز ترین فناوری ها جهت تولید لاستیک دانلوپ استفاده می‌ کند تا بتواند عملکرد تایر ها را افزایش دهد.

شماره جدید

دوام لاستیک دانلوپ

یکی از مهمترین عوامل در خرید لاستیک ، دوام تایر است. در صورتی که تایر با دوام باشد، می تواند طول عمر بالاتری داشته باشد. رانندگان همیشه به دوام تایر ها توجه دارند و می خواهند تایر هایی داشته باشند که هزاران کیلومتر بتوانند از آن استفاده کنند. بنابراین لاستیک دانلوپ می تواند گزینه ی بسیار عالی برای رانندگان باشد. در ساخت تایر های دنلوپ دیواره‌ های تایر بسیار قوی هستند و در برابر صدمات جزئی استحکام بالایی دارد همچنین طراحی لاستیک دانلوپ به صورتی است که سایش در اج تایر ها بسیار کم است.

قیمت لاستیک دانلوپ

همانطور که می دانیم لاستیک دانلوپ یکی از پرطرفدار ترین تایر ها در جهان است که در کشور ما نیز فروش بالایی دارد. تامین کنندگان انواع لاستیک دانلوپ را عرضه می نمایند و افراد می توانند از مراکز معتبر خرید لاستیک دانلوپ اورجینال را انجام دهند. بنابراین قیمت مصوبی برای تایر دانلوپ وجود ندارد و فروشگاه ها قیمت های مختلفی را برای محصولات دانلوپ در نظر می‌ گیرند اما مرکز چرخ و یدک به دلیل پخش مستقیم تایر ها ، قیمت ارزانی را برای لاستیک دانلوپ اصل در نظر گرفته است.

خرید لاستیک دانلوپ

دانلوپ یکی از برند های با کیفیت است که شامل تایر هایی با تکنولوژی روز دنیا می باشد، به همین دلیل در سراسر جهان، متقاضیان خرید لاستیک دانلوپ بسیار زیاد هستند و این لاستیک در کشور ما نیز عرضه می شود همچنین برای خودروهای ژاپنی استفاده از لاستیک‌ های دانلوپ بهترین گزینه خواهد بود.

فروشگاه چرخ و یدک از فروشگاه های تخصصی لاستیک خودرو است که انواع برند های معتبر جهانی را گردآوری نموده است. یکی از برند هایی که فروشگاه چرخ و یدک آن را با بهترین قیمت و در نوع اورجینال عرضه می نماید ، لاستیک دانلوپ است. شما با مراجعه به سایت چرخ و یدک می توانید از میان لاستیک ها متناسب با خودروی مورد نظر خرید لاستیک دانلوپ را انجام دهید همچنین برای دریافت مشاوره می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

خصوصیات لاستیک دانلوپ

لاستیک های دانلوپ محصول کمپانی دانلوپ هستند که این کمپانی اولین شرکت تولید تایر در جهان است و اولین تولید کننده است که استاندارد های مسابقات را برای تولید لاستیک های جاده ای در نظر گرفته است. لاستیک های دانلوپ با کیفیت و با دوام هستند و سواری نرم و راحتی دارند. کمپانی دانلوپ همواره با افزایش عملکرد محصولاتش ، زبان زد مشتریانش است و رضایت مصرف کنندگان را به دست آورده است. دانلوپ نقش عمده ای در تولید لاستیک های موتور و خودرو دارد. بخشی از تولیدات لاستیک های دانلوپ، لاستیک های با فناوری تولید یکپارچه و بدون دوخت هستند که دارای کیفیت و ماندگاری بالایی می باشند. تایر های دانلوپ کمترین صدا را از خود تولید کرده و مزاحمتی را برای سرنشینان ایجاد نمی کند. این لاستیک ها لرزش های جاده ای را در سطح خود پخش کرده و به خودرو انتقال نمی‌ دهند. لاستیک های دانلوپ در برابر ناهمواری ها و ضربه ، بسیار مقاوم و بادوام هستند. اگر شما هم قصد خرید یک لاستیک با کیفیت و با دوام را دارید به شما پیشنهاد می شود که برند های معتبر را در نظر بگیرید، برند هایی همچون دانلوپ، کومهو، هانکوک، میشلن، پیرلی ،نانکن، نکسن و غیره می توانند گزینه های بسیار عالی برای خرید لاستیک های خارجی باشد. لاستیک های دانلوپ فرمان پذیری بسیار خوبی دارند و به دلیل استفاده از پلیمر خاص در ساخت لاستیک دانلوپ، این لاستیک دارای سختی کم بوده و نرمی و فرمان پذیری بالایی پیدا کرده است.

لاستیک دانلوپ

چرخ و یدک به دلیل استقبال مصرف کنندگان از لاستیک های دانلوپ، انواع تایر دانلوپ را برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته تا بتوانید خرید لاستیک دانلوپ را از طریق سایت و به صورت اینترنتی انجام دهند.

https://charkhoyadak.com/

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zQU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *