وظایف طراح وب سایت چیست؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

قیمت طراحی سایت فروشگاهی بستگی به تیم طراح وب سایت و تعرفه های موجود در آن زمان دارد. طراحی سایت های متفاوت مانند طراحی سایت صنعتی نیز می تواند توسط گروه های طراحی سایت انجام پذیرد.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی به عواملی متفاوت بستگی دارد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم:

رنگ

رنگ ها یکی از مهمترین عناصری است که هنگام طراحی وب سایت در نظر گرفته شده است. به خاطر داشته باشید که تصورات غلط زیادی در مورد روانشناسی رنگ وجود دارد، و مهمتر از آن است که روی رنگهایی تمرکز کنید که از طراحی کلی و لحن وب سایت شما تعریف می کنند. طرح رنگی خود را با مارک خود و پیامهایی که می خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید ، تراز کنید.

چیدمان

نحوه تصمیم گیری برای ترتیب دادن محتوای خود، تأثیر چشمگیری در قابلیت استفاده و عملکرد سایت شما خواهد داشت. در هنگام انتخاب طرح ، هیچ قانون خاصی وجود ندارد ، با این حال ، چند اصل اصلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که نیازهای مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید و از استفاده از یک طرح بیش از حد که ممکن است از پیام هایی که می خواهید منتقل کنید ، جلوگیری کنید.

اشکال

استفاده از عناصر متفاوت و مختلف گرافیکی در مراحل طراحی یک سایت می تواند باعث یکپارچه شدن متن با تصویرها شود و به ظاهر کلی سایت کمک کند. ترکیب رنگ ها و شکل های زیبا می تواند به توجه بازدید کنندگان سایت های شما کمک کرده و به جریان کلی سایت شما کمک کند.

طراح وب سایت

اول، برای آن دسته از مشاغل کوچک که هیچ طراح حرفه ای، توسعه دهندگان یا طراحان محصول ندارند، استفاده از آژانس وب سایت می تواند یک وب سایتی برای دریافت وب سایتی باشد که برای محصولات و خدمات شما کار کند. دوم، یک سازنده وب سایت خودتان می تواند راهی خوب برای شما باشد تا بتوانید یک وب سایت را به سرعت درآورد و به سرعت در حال اجرا باشد.

سوم، اگر شما یک مبتدی وب سایت هستید یا می خواهید یک وب سایت به تنهایی ایجاد کنید، چند مرحله زیر برای ایجاد وب سایتی که فقط برای تجارت شما مناسب باشد، برای شما آسان می کند. قبل از شروع به طراحی وب سایت خود ، ابتدا باید اهداف طراحی خود را برای تعریف استراتژی های طراحی خود بفهمید. به عنوان مثال، سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • آیا برای معرفی محصولات یا خدمات خود به صفحه وب نیاز دارید؟
  • آیا برای فروش محصولات یا خدمات بیشتر به وب سایت نیاز دارید؟
  • آیا برای جذب کاربران و ثبت نام به یک وب سایت چشم نواز نیاز دارید؟

پاسخ های مختلف ممکن است منجر به استراتژی های مختلف طراحی شود.

اگر فقط می خواهید محصولات و خدمات را بصورت آنلاین معرفی کنید ، ممکن است بخواهید توجه ویژه ای به ایجاد یک طرح بصری تر داشته باشید تا همه چیز به راحتی و واضح دیده شود. طرح های UI کارت یا طراحی شبکه بصری راهی مناسب برای دستیابی به آن است. از طرف دیگر، اگر به سادگی می خواهید یک وب سایت تجاری برای تبلیغ محصولات و خدمات موجود خود به صورت آنلاین ایجاد کنید ، سپس جذاب کردن مشتریان خود با دکمه های CTA یا کپی خوب یک رویکرد بهینه است.

و اگر فقط می خواهید به صورت آنلاین ثبت نام کنید، یک فرم ثبت نام کاربر پسند واقعاً ضروری است. به طور خلاصه، بهتر است بفهمید که به کجا می روید و چرا قبل از اولین قدم در سفر.

طراحی سایت صنعتی

آخرین روند طراحی وب را ترکیب کنید

یک وب سایت به خوبی طراحی شده که در روند و عملی باشد ، همیشه از ابتدا توجه کاربران را به خود جلب می کند و شما را به خوبی در راه رسیدن به اهداف تجاری خود قرار می دهد. بنابراین ، قبل از شروع طراحی طرح هایی برای وب سایت خود ، وقت خود را برای انجام برخی تحقیقات انجام دهید تا بتوانید آخرین روندها را در وب سایت خود وارد کنید. به عنوان مثال، موارد زیر برخی از روند کلیدی طراحی وب سایت برای سال 2020 است که می تواند منابع مفیدی باشد:

حروف بزرگ تایپوگرافی بزرگ و جسورانه بیشتر و بیشتر محبوب شده است. آنها طراحان را قادر می سازند وب سایت های قابل توجه و شخصی بسازند. بنابراین ، یک قلم منحصر به فرد را انتخاب کنید و هنگام تنظیم اندازه قلم ، جاه طلب باشید.

میکرو متقابل. طراحی میکرو با تعامل به معنای افزودن انیمیشن ها و تعامل به برخی از دکمه ها ، نمادها یا سایر جزئیات کوچک در صفحه وب به عنوان راهی برای بهبود UX است. و تعجب خواهید کرد که ایجاد تعامل میکرو چقدر آسان است.

اگر می خواهید همه این موارد در وب سایت شما رعایت شود، می توانید به وب سایت iransite.com که در زمینه طراحی و ایجاد یک وب سایت فعالیت می کند، سری بزنید تا بتوانید وب سایت مورد نظر خود را با توجه به معیار های خود، سفارش دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lnX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *