روی میز عسلی چی بزاریم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

 

روی میز عسلی چی بذاریم؟

را می‌توان یکی از وسایل تاثیرگذار در داخلی هر خانه دانست. از آنجا که از این نوع میزها در کنار مبلمان استفاده می‌کنند، طبیعی است که مدل‌های متنوعی از آن برای هماهنگی بیشتر با مبلمان، تولید و به بازار عرضه شود. میزهای عسلی نه تنها با مبلمان، بلکه باید با تمام فضای نشینمن شما تناسب داشته باشند. میزهای جلو مبلی در شکل‌های مربع، دایره‌ای و مستطیلی موجود بوده و برای جنس آن‌ها می‌توان از میان چوب، فلز، سنگ و شیشه، انتخاب کرد.

استفاده از سینی تزیینی روی میز

میز عسلی را نمی‌توان به صورت خالی رها کرد؛ چرا که تاثیر بدی روی دکوراسیون خانه می‌گذارد. بکارگیری سینی‌های تزئینی از جنس‌های چوب، آینهیا فلزی می‌تواند گزینه مناسبی برای پر کردن این فضای خالی باشد. اگر مبلمان شما از نوع سلطنتی است، باید از سینی‌های آینه‌ای یا فلزی برای زینت بخشیدن به آن استفاده کنید. از آنجایی که بازتاب لوستر، وسایل تزئینی و دیگر اجسام موجود در اتاق، در سینی آینه‌ای می‌افتد، جلوه جذابی درون آن ایجاد خواهد شد.

اگر قصد دارید تا محیطی غیررسمی و اسپرت برای مهمانان خود رقم بزنید، سینی‌های چوبی بهترین گزینه پیش‌روی شما خواهند بود. هر کجا که از چوب استفاده شود، احساساتی نظیر شادابی، نشاط و سرزندگی هم به دنبالش خواهند آمد. به طور معمول از چوب درختانی نظیر گردو، آبنوس، راش و بامبو برای ساخت این سینی‌ها استفاده می‌کنند. به طور کلی، به کارگیری سینی برای پر کردن فضای خالی میز عسلی سبب ایجاد نظم و پیوستگی شده و جلوه‌ای جذاب به محیط می‌بخشد. در این سینی‌ها می‌توانید از تعدادی شمع، یک گلدان، وسایل پذیرایی، شکلات‌خوری یا قندان استفاده کنید.

استفاده از سینی تزیینی روی میز عسلی

بکارگیری ظروف هماهنگ

گوی‌های بلورین همیشه با حس کنجکاوی و رمز و راز همراه هستند. تصور کنید که با قرار دادن چندین گوی‌ بلورین روی میز عسلی و پر کردن آن‌ها با انواع شمع، گل یا کریستال‌های کوچک، چه جلوه بی‌نظیری را به فضای دکوراسیون خود خواهید بخشید!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  طراحی سایت دکوراسیون با ایده های خلاقانه

ساقه بریده درختان

استفاده از عناصر طبیعی در هر فضایی، آن محل را از احساس آرامش و نشاط، سرشار می‌کند. ممکن است که شما به استفاده از گلدان علاقه‌ای نداشته باشید؛ پس چه اشکالی دارد که گل‌ها را با ساقه بریده شده درختان جایگزین کنید؟ از آنجایی که اکثر مردم گل‌ها را در فضای داخلی خود به کار می‌برند، استفاده از ساقه درختان می‌تواند ایده بکر و کمیابی باشد!

شمع و فانوس

شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید که شمع‌ها در فنگ شویی یا هنر باستانی چینی هم نقشی اساسی دارند. آن‌ها را می‌توان نمادی از نور و احساس آرامش دانست؛ بنابراین استفاده درست از شمع می‌تواند این احساسات را در فضای نشینمن شما برانگیزد. نکته قابل توجه این است که شمع‌ها باید یک شکل و همسان بوده و رنگ و ظاهری متناسب با دکوراسیون اتاق داشته باشند.

اگر از به کار بردن شمع در خود خسته شده‌اید، فانوس‌ها هم می‌توانند به خوبی نقش جایگزین را برای شما بازی کنند. از آنجایی که فانوس را می‌توان نمادی از خاطرات و گذشته دانست، قرار دادن آن روی میز عسلی می‌تواند به نشینمن احساسی نوستالژی هدیه کند.

استفاده از شمع و فانوس روی میز عسلی

مجسمه‌ها انتخابی بی‌نظیر هستند

مجسمه‌ها را می‌توان از محبوب‌ترین وسایل دکوراسیون داخلی دانست. با انتخاب مجسمه‌هایی مناسب و زیبا برای میز عسلی خود، نه تنها ظاهری جذاب، بلکه احساسات و عقاید خود را با مهمانانتان به اشتراک بگذارید. اگر به خوبی و در تعدادی محدود از آثار هنری استفاده کنید، قادر خواهید بود تا از تفکر هنری خود به شکلی عالی بهره ببرید. ترکیب مجسمه و میز عسلی سلطنتی را می‌توان یک شاهکار بینظیر دانست.

انواع کاکتوس و تراریوم

نگه‌داری از کاکتوس‌ها بسیار آسان است؛ بنابراین می‌توان بدون هیچ گونه نگرانی از این گیاهان سرسبز و جذاب در دکوراسیون خانه کمک گرفت. به شما توصیه می‌کنیم که از انواع کاکتوس و تراتریوم‌های شیک در اندازه‌های مختلف، برای افزایش جذابیت میز عسلی خود استفاده کنید.

گلدان های فلزی یا شیشه ای

اگر از میز عسلی استیل استفاده می‌کنید، به سادگی از این بخش رد نشوید؛ چرا که ترکیب گلدان‌های فلزی یا شیشه‌ای با میز عسلی استیل می‌تواند یک ترکیب خیره کننده باشد. خوشبختانه در عصر حاضر انواع مختلفی از گلدان‌ها با جنس‌ها و طراحی‌های فوق‌العاده، تولید و روانه بازار شده‌اند؛ به همین دلیل شما قادر خواهید بود تا به سادگی گلدانی که با میزتان همخوانی داشته باشد را پیدا کنید. رنگ، طراحی ظاهری و شکل هندسی همان معیارهایی هستند که باید در زمان انتخاب گلدان مد نظر داشته باشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  روانشناسی دکوراسیون محیط کار و تاثیر آن بر افراد

گلدان های فلزی یا شیشه ای روی میز عسلی

با تم دریایی، دریا را مهمان خانه خود کنید!

ایجاد یک تم دریایی جذاب روی میز عسلی اصلاً کار سختی نیست. تنها کافی است تا با کمک گرفتن از صدف، ستاره دریایی و…، طرح‌هایی نامنظم ایجاد کنید. خوشبختانه امروزه می‌توان با مراجعه به فروشگاه‌های مختلف، تمام لوازم مورد نیاز برای ساخت این تم را تهیه کرد.

گل های مصنوعی و خشک شده

میز عسلی چوبی به همراه گل‌های خشک یا گل‌های مصنوعی به ترکیبی عالی بدل می‌شود. در انتخاب گلدان وسواس به خرج دهید تا نتیجه نهایی هر بیننده‌ای را شگفت زده کند. از آنجایی که چوب احساسی کلاسیک به همراه دارد، به خوبی قادر است تا زیبایی گل‌های خشک شده را بیرون کشیده و پتانسیل آن‌ها را نمایان کند.

انواع کتاب

استفاده از کتاب و کتاب‌های دکوراتیو هم می‌تواند انتخاب مناسبی برای پر کردن فضای خالی میز عسلی شما باشد. معمولاً مردم کتاب‌ها را بر اساس اندازه، رنگ‌بندی و طرحی که در نظر دارند، روی میز عسلی قرار می‌دهند.

مطالعه پیشنهادی: در این مقاله به ایده هایی برای چیدن میز عسلی منزل تون پیشنهاد دادیم؛ در انتها پیشنهاد میکنیم که اگر علاقمند هستید در رابطه با چیدمان بیشتر بدونین به آموزش نکات و قوانین فنگ شویی در چیدمان مبل مراجعه نمایید

فروشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی

میز عسلی تاثیر زیادی بر زیبایی بر جلوه نشینمن دارد. در این مطلب تلاش کردیم تا با بیان روش‌هایی برای تزئین این میز، به شما در چیدمان و دکوراسیون خانه خود، کمک کنیم. شما از چه چیزهایی برای پر کردن میز جلومبلی خود کمک گرفته‌اید؟ لطفاً، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر بدنبال خرید هرکدام از لوازم دکوراسیون داخلی منزل مثل همین میزعسلی یا خرید مبلمان یا خرید تخت خواب و کمد و …. هستید، فروشگاه های آنلاین معتبری وجود دارند که میتونین از اونها خرید مطمئن و امنی داشته باشین و همچنین خیالتون راحت باشه که محصولات با کیفیت و با گارانتی طولانی مدتی به دستتون رسیده! از جمله این فروشگاه ها میتوان به فروشگاه های آف دکور، فروشگاه مبل و میز، فروشگاه مبلمان سوفاداتیس، smmbdstore.com و burrow.com و urbanladder.com اشاره کرد.

 

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gbd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *