بازدید از بازارهای جذاب و بهترین رستوران‌های اسپانیا

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اسپانیا یکی از کشورهای محبوب در جهان است که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. یکی از دلایل محبوبیت و معروفیت این کشور، وجود رستوران‌ها و بازارهای متنوع است. همه افراد بلا استثنا رفتن به رستوران و بازار را دوست دارند. پس اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که علاوه بر غذاخوری در رستوران و بازار گردی، به سفر به کشورهای دیگر نیز علاقه دارید، با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم رستوران‌ها، بازار‌های معروف و جاهای دیدنی اسپانیا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

Arzak (سن سباستین)

رستوران Arzak در کشور اسپانیا واقع شده و یکی از مشهورترین رستوران‌های ستاره‌دار دنیا است. این رستوران در شهر سن سباستین (San Sebastian) قرار داشته، توسط خانواده Arzak اداره شده و در زمینه آشپزی خلاق و نوآورانه شهرت دارد. آشپزان اصلی این رستوران فرانسیسکو “پاکو” ارزاک (Francisco “Paco” Arzak) و دخترش الینا ارزاک (Elena Arzak) هستند. آن‌ها با ترکیب آشپزی سنتی منطقه باسک و روش‌های مدرن، غذاهای خاص و شگفت‌انگیزی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند.

رستوران Arzak، سه ستاره از میشلن (Michelin) دریافت کرده که در رده‌بندی سال ۲۰۲۱ در رتبه ۸۱ رستوران برتر دنیا قرار داشت. این رستوران به طراحی داخلی منحصربه‌فرد خود شهرت دارد که با ترکیب عناصر معماری، هنر و خلاقیت ساخته شده است.

اگر قصد دارید به رستوران Arzak سفر کنید، توصیه می‌شود رزرواسیون را از قبل انجام دهید، زیرا این رستوران از محبوب‌ترین جاهای دیدنی اسپانیا محسوب می‌شود و برخی از غذاها و تجربه‌های خاص ممکن است نیازمند رزرو قبلی باشند.

Quique Dacosta (دِنیا)

رستوران Quique Dacosta واقع در دنیازی، استان Alicante، اسپانیا قرار دارد. این رستوران سه ستاره میشلن را به دست آورده و به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های جهان شناخته می‌شود. رستوران دنیا توسط آشپز برجسته اسپانیایی به نام Quique Dacosta اداره می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آشنایی کامل با روش خرید بلیط هواپیما با ارزانترین هزینه در سایت رادار361

Quique Dacosta با استفاده از مواد غذایی بومی و محلی، فلسفه خود را در آشپزی تجربی به اجرا می‌گذارد و منوی خود را بر اساس فصل‌ها و تنوع غذایی منطقه طراحی می‌کند. این رستوران معمولاً به طعم، طبخ فراصوت و ظاهر بی‌نظیر غذاهای خود شناخته شده است. رستوران دنیا برای برگزاری مراسم و رویدادهای خصوصی نیز در دسترس است و می‌تواند فضایی شیک و باصفا را برای مهمانان فراهم کند. امکانات رستوران Quique Dacosta عبارت‌‌اند از:

  • سالن اصلی

  • تراس

  • منوی چندگانه

  • منوی نوشیدنی

بازار سن میگل – مادرید

بازار سرپوشیده سن میگل (San Miguel Market) در مادرید، یک بازار معروف و از جاهای دیدنی اسپانیا بوده که به جذب گردشگران و علاقه‌مندان به خوراکی‌های محلی شهر مادرید بسیار معروف است. این بازار در میدان شهرداری مادرید قرار گرفته است و یکی از مقاصد پرطرفدار برای تجربه فرهنگ غذایی اسپانیاست.

بازار سن میگل در ساختمانی تاریخی قرار دارد که در سال 1916 ساخته شده و در طول تاریخ چندین بار بازسازی و تجدید نظر شده است. با این حال، تاریخچه این بازار به قرون وسطی برمی‌گردد و قبل از ساخت ساختمان فعلی، بازار در محله‌ای دیگر واقع شده بود.

بازار سن میگل معروف به محصولات غذایی تازه و محلی است. به گونه‌ای که بیش از 30 غرفه در این بازار انواع غذاهای دریایی تازه، گوشت‌های پخته‌شده، شیرینی، تاپا و شکلات را عرضه می‌کنند. در اغذیه فروشی‌های این بازار، پنیر، ژامبون، زیتون دست‌ساز، غذاهای دریایی تازه صیدشده و بشقاب برنج مدیترانه‌ای یافت می‌شود.

بازار سن میگل برخی از معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌های مادرید را نیز در خود جای داده است که می‌توانید انواع غذاهای محلی را در آن‌ها میل کنید. علاوه بر غذاها، بازار سن میگل یک مکان زنده و پرحرکت است که شما را در میان مردم محلی و گردشگران راه می‌برد.

بازار مرکزی – والنسیا در اسپانیا

بازار مرکزی والنسیا یکی از مراکز تاریخی و معروف در والنسیا، اسپانیا است. این بازار در قلب شهر واقع شده و یکی از مقصدهای توریستی محبوب در این منطقه محسوب می‌شود. ساختمان بازار مرکزی والنسیا به سبک هنرهای زیبا ساخته شده است و نمونه‌ای از معماری معاصر اسپانیا محسوب می‌شود. داخل ساختمان بازار مرکزی، می‌توانید سقف بلند، پنجره‌های زیبا، و فضایی رنگارنگ با چادرهای معروف متواجد در منطقه را مشاهده کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هرآنچه باید درباره سفر به شیراز بدانید

این بازار با داشتن بیش از 1000 غرفه انواع مختلفی از محصولات تازه و محصولات غذایی را ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید میوه‌ها، سبزیجات، گوشت و ماهی تازه، آبزیان، آجیل و خشکبار، آبمیوه، شیرینی‌جات و دسرهای محلی و غیره را پیدا کنید.

همچنین می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های مختلفی که در داخل بازار واقع شده‌اند، صبحانه، ناهار و شام بخورید. در این مکان‌ها از غذاهای محلی اسپانیایی لذیذی مانند چورو، پائیا، ژامبون ایبری و سانگریا لذت ببرید.

بازار مرکزی والنسیا یک مکان بسیار جذاب برای تجربه محصولات محلی و اسپانیایی است. اگر قصد دارید از والنسیا بازدید کنید، توصیه می‌کنیم حتماً از این بازار نیز دیدن کنید و از تنوع و زیبایی آن لذت ببرید.

لحظاتی زیبا و به‌یادماندنی با

اسپانیا از محبوب‌ترین کشورهای توریستی محسوب می‌شود. هر ساله افراد بسیاری از ایران و کشورهای دیگر به اسپانیا سفر می‌کنند. اگر شما هم قصد بازدید از جاهای دیدنی اسپانیا و مسافرت به آن را دارید، قبل از سفر باید اطلاعات کاملی راجع به آن کسب کنید. در این مقاله شما را با بازارها و رستوران‌های فوق‌العاده اسپانیا آشنا کردیم.

با فلای تودی به راحتی می‌توانید ی خود را رزرو کرده، هتل مورد نظر خود را برای اقامت رزرو کنید و یک سفر دل‌نشین به اسپانیا داشته باشید. در واقع فلای تودی به شما کمک می‌کند بلیط هواپیما را به صورت اینترنتی خریداری کنید. علاوه بر این، می‌توانید هتل‌های اسپانیا را بررسی کرده و اتاق مورد نظر خود در بهترین هتل را به صورت آنلاین رزرو کنید. بعد از اینکه نگرانی‌تان از بابت محل اقامت از بین رفت، با خیال آسوده می‌توانید به رستوران‌ها و بازارهای اسپانیا بروید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GUUlfE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *