اولین گوشی با 24 گیگابایت رم و اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده در اینجا عرضه شد.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

RedMagic 8S Pro در جلو و عقب

Hadlee Simons / Android Authority

TL; DR

  • نوبیا گوشی گیمینگ REDMAGIC 8S Pro را معرفی کرد.
  • این دستگاه به اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده، فن خنک کننده و باتری بزرگ مجهز شده است.
  • این شرکت همچنین دارای نسخه پرو پلاس با 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است.

تلفن‌های گیمینگ nubia REDMAGIC اغلب قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند در یک سال معین هستند که به دلیل داخلی‌های برتر و ویژگی‌های خنک‌کننده فوق‌العاده هستند. اکنون این شرکت REDMAGIC 8S Pro را روانه بازار کرده است و به نظر می رسد قدرتمندترین گوشی هوشمند سال 2023 باشد.

این برند هفته گذشته تأیید کرد که گوشی جدید به نسخه پیشرو اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده است که تقریباً مشابه اسنپدراگون 8 نسل 2 برای Galaxy SoC است که در سری گلکسی اس 23 دیده می شود. این بدان معناست که سرعت کلاک پردازنده 3.36 گیگاهرتز و سرعت پردازش گرافیکی 719 مگاهرتز در مقایسه با تراشه استاندارد به ترتیب 3.2 گیگاهرتز و 680 مگاهرتز است.

این تلفن همچنین دارای یک سیستم خنک کننده ICE 12.0 است که شامل اقداماتی مانند خنک کننده اتاق بخار سه بعدی و هیت سینک گرافن است. اما قابل توجه ترین معیار در اینجا یک فن داخلی است. قبلاً اشاره کردیم که REDMAGIC 8 Pro به لطف فن خنک کننده خود قادر به ارائه عملکرد پایدار قوی است، بنابراین ما در اینجا منتظر نتایج مشابه هستیم.

چیپست تنها منطقه ای نیست که ارتقاء هیولایی دریافت می کند، زیرا نوبیا نسخه پرو پلاس را با حداکثر 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. رقم رم مخصوصاً برای بازی و بسیاری از کارهای سخت دیگر بسیار زیاد است، اما اگر تعداد زیادی بازی و/یا رسانه در تلفن خود ذخیره کنید، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی مفید خواهد بود.

REDMAGIC 8S Pro: چه چیز دیگری دریافت می کنید؟

بازگشت Redmagic 8S Pro

استقامت برای یک گوشی گیمینگ نیز مهم است و نوبیا از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ سیمی 80 واتی استفاده می کند. با این حال، نسخه پرو پلاس با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و سرعت سیمی 165 وات عرضه می شود. بنابراین اگر مدل Pro Plus را انتخاب کنید، استقامت را با زمان‌های شارژ سریع‌تر معامله می‌کنید.

با این حال، از نظر طراحی، یک گوشی گیمینگ معمولی با یک چراغ RGB دایره ای در پشت و یک جفت ماشه شانه خازنی کامل شده است. این گوشی به یک دوربین سلفی زیر نمایشگر 16 مگاپیکسلی مجهز شده است که امکان تجربه بدون وقفه تمام صفحه را فراهم می کند.

این دستگاه همچنین دارای یک سیستم دوربین سه گانه پشتی است. این شرکت تنها یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی GN5 را فاش کرده است، اما حدس می زنیم که این دوربین به یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو/عمق 2 مگاپیکسلی نیز مجهز باشد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به پورت 3.5 میلی متری (!)، پشتیبانی از dtsX Ultra، سه میکروفون و Wi-Fi 7 اشاره کرد.

قیمت و در دسترس بودن REDMAGIC 8S Pro

REDMAGIC 8S Pro Plus Bumblebee

تلفن بازی جدید در چین با قیمت 3999 یوان (~552 دلار) برای مدل پایه 8 گیگابایتی/128 گیگابایتی موجود است. اگر نسخه 24 گیگابایتی/1 ترابایتی می‌خواهید، باید 7499 یوان (1036 دلار) برای REDMAGIC 8S Pro Plus رده بالا بپردازید.

هنوز هیچ خبری در مورد در دسترس بودن جهانی وجود ندارد، اما اکثر دستگاه های قبلی REDMAGIC در خارج از چین در دسترس بودند. بنابراین ما نسبت به انتشار گسترده تر خوشبین هستیم.

Nubia همچنین نسخه Transformers Bumblebee REDMAGIC 8S Pro Plus (که در بالا مشاهده می‌شود)، همراه با لوازم جانبی مضمون مانند شارژر و فن خنک‌کننده ارائه می‌کند. برای این مدل که دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است، 6499 یوان (897 دلار) پرداخت خواهید کرد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jWx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *