سود خرید اتریوم تا دو هفته آینده چقدر خواهد بود؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 

چکیده : آپدیت مرج می تواند تاثیرات زیادی روی این بگذارد و عده ای معتقد اند که خرید اتریوم تا دو هفته آینده سودآور خواهد بود.

اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال مطرح و پرطرفدار است که در دنیای کریپتوکارنسی حرف های زیادی برای گفتن دارد. شبکه اتریوم، تا چند روز آینده آپدیت خواهد شد و تغییرات عظیمی در آن شکل خواهد گرفت. این آپدیت که اصطلاحا به بروزرسانی مرج (Merge) معروف است، پروژه اتریوم را وارد فاز جدیدی از فعالیت خود می کند. از این رو، فعالان بازار ارز دیجیتال و علاقه مندان به حوزه تکنولوژی، نگاه ویژه ای به رویداد مرج دارند. برخی از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال نیز معتقد اند که این آپدیت قیمت اتریوم را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد. از این رو، ما هم در این مقاله به بررسی سود خرید اتریوم تا زمان آپدیت مرج می پردازیم. در انتهای مقاله نیز، شما را با صرافی های ارز دیجیتال مناسب برای خرید اتریوم آشنا می کنیم.

آپدیت مرج اتریوم

آپدیت مرج، یک رویداد مهم در دنیای بلاک چین است که به شبکه اتریوم مربوط می شود. بلاک چین اتریوم با این آپدیت، فصل جدیدی از کتاب زندگی خود را آغاز می کند و روند فعالیت آن عوض می شود. آپدیت مرج، سیستم اجماع اتریوم را از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) تغییر می دهد. از این رو، دیگر امکان استخراج اتریوم وجود نخواهد داشت و علاقه مندان به تهیه این ارز دیجیتال باید خرید اتریوم یا سایر راه های جایگزین را انتخاب کنند. البته که نسخه های قابل استخراجی هم به وجود خواهند آمد که جای استخراج اتریوم قبلی را بگیرند. با این حال، به نظر می رسد که علاقه مندان به استخراج اتریوم، خرید اتریوم را به سایر راه های جایگزین ترجیح دهند.

با توجه به توضیحات فوق، خرید اتریوم پس از آپدیت مرج، می تواند گزینه بسیاری از سرمایه گذاران بازار ارز دیجیتال باشد. بنابراین بد نیست که سود احتمالی خرید اتریوم تا رویداد مرج را مورد بررسی قرار دهیم. قیمت اتریوم در حال حاضر بسیار پایین تر از سقف ماهانه و سالانه خود می باشد. سرمایه گذاران نیز، این قیمت های کم را فرصت خوبی برای ورود به بازار این ارز دیجیتال و کسب سود از آن می دانند. بسیاری از تحلیلگران می گویند که آپدیت موفقیت آمیز مرج، می تواند شرایط قیمت اتریوم را دگرگون کند. با قبول این فرضیه، باید انتظار افزایش قیمت کوتاه مدت و میان مدت اتریوم را داشته باشیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا ترجیح می دهید یک آیفون اصلی بخرید یا 238 آیفون 14s؟

از طرفی دیگر، شکست اتریوم در این آپدیت می تواند نتایج بدی را برای این شبکه رقم بزند. احتمالا سایر عناصر بازار هم از نتایج این بروزرسانی متاثر خواهند شد و یک سری تغییرات کلی در بازار رمز ارزها رخ خواهد داد.

سود خرید اتریوم تا دو هفته آینده

کمتر از دو هفته تا بروزرسانی اتریوم فرصت باقیست و افراد زیادی به دنبال ETH هستند. اول از همه، باید بدانید که ممکن است تاثیرات آپدیت اتریوم به مرور زمان ظاهر شوند و در قالب یک شوک ناگهانی ظهور نکنند. علاوه بر این، شکست اتریوم در این آپدیت، می تواند معادلات را به طور کلی تغییر دهد. اما با فرض ایجاد شوک ناگهانی و موفقیت آمیز بودن آپدیت اتریوم، این ارز دیجیتال می تواند تا چند هفته آینده سود خوبی را به سرمایه گذاران خود بدهد. بر این اساس، برخی از تحلیلگران پیشنهاد خرید اتریوم در قیمت های پایین را به سرمایه گذاران می دهند. بر این اساس اگر شما هم مایل به خرید اتریوم و کسب سود از آن هستید، می توانید خریدهای خود را در قیمت های پایین انجام دهید.

دنبال کردن اخبار اتریوم نیز، می تواند به شما کمک کند که با آخرین حواشی پیرامون این ارز دیجیتال همگام شوید. بر این اساس، می توانید سایر احتمالات موجود درباره آپدیت مرج و نتایج آن را هم در نظر بگیرید و به نتایج بهتری برسید.

خرید اتریوم از کدام صرافی ارز دیجیتال بهتر است؟

اتریوم، بیت کوین و تتر، سه ارز دیجیتالی هستند که تقریبا در تمامی صرافی های ارز دیجیتال امکان خرید و فروش آن ها قرار دارد. از این رو، دسترسی شما به اتریوم خیلی ساده و سریع خواهد بود و با استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال صورت خواهد گرفت. تفاوت ویژگی ها و امکانات صرافی های ارز دیجیتال، باعث می شود که کار شما در انتخاب بهترین موارد کمی سخت شود. با این حال، می توانید با فیلتربندی مناسب، بهترین صرافی های ارز دیجیتال برای خرید اتریوم را پیدا کنید. در فهرست زیر می توانید برخی از فیلترهای پیشنهادی را مشاهده کنید:

  • قیمت مناسب خرید و فروش اتریوم در صرافی مورد نظر
  • عمق بالای بازار خرید و فروش اتریوم در صرافی
  • میزان کارمزد کم صرافی برای معاملات
  • استفاده از شبکه های تسویه آنی
  • استفاده از سیستم امنیتی قدرتمند و سریع
  • پشتیبانی آنلاین سریع و مفید صرافی از فعالیت های شما
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  یادگیری و آموزش ارز دیجیتال به صورت گام به گام

پس از بررسی موارد فوق و انتخاب درست یک صرافی ارز دیجیتال، می توانید خرید اتریوم را به سادگی انجام دهید. به این منظور کار شما برای خرید اتریوم چندان سخت نخواهد بود و طی چند مرحله می توانید سرمایه گذاری خود روی این ارز دیجیتال را آغاز کنید. در نهایت توجه داشته باشید که همه احتمالاتی که در این مقاله خواندید فقط مفروضاتی هستند که توسط تحلیلگران بیان می شوند. بنابراین بهتر است که خودتان هم تحقیقات بیشتری انجام دهید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری در قبال خرید اتریوم انجام دهید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fAe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *