سونی تریلر داستانی جدید Spider-Man 2 و باندل PS5 را معرفی کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی سونی تریلر داستانی جدید Spider-Man 2 و باندل PS5 را معرفی کرد
همراه ما باشید

سونی به‌تازگی تریلر داستانی جدیدی از Marvel’s Spider-Man 2 را به همراه بسته‌ای جدید کنسول PS5 با نسخه محدود منتشر کرده است. طرفداران دو بازی اول، Marvel’s Spider-Man و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، می توانند در تاریخ 20 اکتبر به انتشار آینده بپردازند. این بازی برخلاف دو بازی گذشته یک انحصاری برای PS5 خواهد بود.

بخش اعظم بازی قبلاً به لطف ویدیوی 13 دقیقه ای گیم پلی که سونی در ماه ژوئن منتشر کرد، به نمایش درآمده است. اما طرفداران هنوز نتوانسته بودند مسیر مشخص تری از داستان بازی را پیدا کنند. خوب در حال حاضر که با انجام می شود. همانطور که سونی به تازگی تریلر داستانی جدیدی را منتشر کرده است که تصویر بزرگتری از روایت ارائه می دهد. تریلر با گفتگوی پیتر پارکر و دوست قدیمی هری آزبورن آغاز می شود. چهره او را نیز برای اولین بار در این تریلر می بینیم. همچنین چند تکه از Venom و حضور کوتاهی از پدر هری، نورمن وجود دارد.

رسما تریلر جدید در کامیک-کان سن دیگو فاش شد. اما اگر در کنوانسیون نیستید و اگر هنوز تریلر را ندیده اید، می توانید آن را در زیر تماشا کنید.

پیش فروش باندل Spider-Man 2 PS5 از هفته آینده آغاز می شود

اگر یک مدیر وب هستید و کاملاً مجبور هستید این موارد نسخه محدود را داشته باشید، لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید. سونی می‌گوید که پیش‌سفارش‌های این باندل در 28 جولای آغاز می‌شود. این جمعه هفته آینده است. آنها از وب سایت PlayStation Direct در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، لوکزامبورگ، هلند، ایتالیا، اسپانیا، اتریش و پرتغال در دسترس خواهند بود. سونی می‌گوید آن‌ها از خرده‌فروشی‌های منتخب نیز در دسترس خواهند بود، اما به هیچ‌یک از آنها اشاره خاصی نمی‌کند. در ایالات متحده، شما باید این موارد را در مکان هایی مانند Best Buy و Amazon در دسترس ببینید.

اگر از قبل یک PS5 دارید، برای دستیابی به لوازم جانبی نسخه محدود، نیازی به خرید یک بسته کنسول کاملاً جدید ندارید. زیرا سونی هم کاورهای کنسول و هم DualSense را به عنوان محصولات جداگانه به فروش خواهد رساند. متاسفانه سونی هنوز قیمتی را ذکر نکرده است. اما انتظار داشته باشید که هزینه تقریباً به اندازه تمام گزینه های دیگر برای این موارد باشد.

https://www.youtube.com/watch?v=bgqGdIoa52s

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wdPOCw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *