سایت خود را گران نخرید(مهم ترین تفاوت طراحی سایت ارزان قیمت و گران)

زمان مطالعه: 5 دقیقه

 

مهم ترین تفاوت طراحی سایت ارزان قیمت و گران

قطعا همه ی شما جمله ی معروف ( قدر آنچه پول پرداخت می کنید، خدمات دریافت خواهید کرد) را شنیده اید. این جمله در خدمات طراحی سایت و سئو نیز صادق است. طراحی سایت ارزان توسط برخی از شرکت های طراحی سایت، بسیار نامرغوب بوده به طوری که نه تنها برای شما ارزش ایجاد نمی کند بلکه نام برند و خدمات شما را در ذهن کاربران بد جلوه می دهد.

سرمایه گذاری در یک طراحی سایت باکیفیت قطعا نتایج بی نظیری برای شما به همراه خواهد داشت، شرکت طراحی سایت، سایت ساز زرین با طراحی سایت ارزان و با کیفیت، هم به فکر سرمایه شما و هم ارزش کار شما است. شما می توانید با خرید سایت از سایت ساز زرین با یک تیر 2 نشان بزنید و هم طراحی با کیفیت دریافت کنید و هم سرمایه خود را هزینه بهبود سئو سایت خود کنید.

در ادامه به تفاوت طراحی سایت ارزان و گران قیمت خواهیم پرداخت، البته شرکت سایت ساز تمامی این خدمات را با کمترین قیمت به شما ارائه خواهد داد.

بهترین طراحی سایت ارزان

خدمات مربوط به بخش طراحی سایت

با پرداخت هزینه کم برای طراحی سایت، اغلب زمان کمی برای طراحی سایت شما اختصاص خواهند داد. همچنین در برخی موارد برای سریع تر شدن فرایند طراحی از قالب های آماده نیز استفاده می شود. از همین رو ممکن با توجه به جزئیات و رابط کاربری متوجه ایرادات بسیاری شوید. با توجه به اینکه 94 درصد کاربران با ورود به سایت شما به طراحی سایت نگاه می کنند و تصمیم میگیرند که در سایت بمانند یا نه، طراحی بد می تواند تمامی کابران را فراری دهد و کسب و کار شما را بد نام کند.

همچنین، طراحی سایت ارزان اغلب بخش های کلیدی مربوط به قیف فروش وب سایت، مانند یک فراخوان موثر (CTA) را ندارد. وب سایت هایی که به خوبی طراحی شده اند دارای اهداف و CTA هایی هستند که مشتریان را به اقدام و دستیابی به آن اهداف سوق می دهد. با توجه به این نکات یا از طراحی سایت ارزان استفاده نکنید. یا هم از کیفیت طراحی شرکت مورد نظر مطمعن شوید.

فاقد طرح های گرافیکی زیبا هستند

در بخش طراحی، یکی دیگر از زمینه هایی که وب سایت های ارزان اغلب در آن کوتاهی می کنند، حرفه ای بودن است. وب سایت های ارزان، مانند فست فود در اینترنت هستند. آنها به صورت انبوه تولید می شوند، به سرعت تولید می شوند و اغلب حاوی طرح های نامناسب هستند. اگر شما نمی خواهید از سایت خود درآمد کنید این گونه سایت ها برای شما عالی است! در غیر این صورت، قرار دادن هزینه اضافی برای وب‌سایتی که به خوبی ساخته شده است و تجربه‌ای به یاد ماندنی را ارائه می‌کند، می تواند برای شما بهتر باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ارزان ترین کشورها برای خرید مک بوک پرو

یک وب سایت حرفه ای دارای ویژگی های شگفت انگیزی است و اطلاعات به روزی در مورد کسب و کار شما دارد که باعث می شود حرفه ای به نظر برسید. به مشتریان شما تجربه ای آسان برای استفاده و ناوبری را ارائه می دهد و آنها را بدون زحمت از طریق قیف فروش شما هدایت می کند. یک هدف تبدیل واضح برای مشتریان شما وجود دارد که باید به آن دست یابند، و یک طراح بزرگ می داند که چگونه آنها را از طریق استفاده از تصاویر، رنگ، عملکرد و موارد دیگر به آنجا برساند.

طراحی سایت ارزان

بخش مربوط به قابلیت استفاده

با گسترش مبحث قابلیت استفاده، وب سایت های ارزان اغلب در آن زمینه نیز شکست می خورند. طراحان وب ارزان اغلب اصول تجربه کاربریUX مدرن را هنگام ساخت وب سایت خود در نظر نمی گیرند. این بدان معنی است که در سایت خود مشکلات آشکاری دارید، مانند اندازه فونت هایی که خیلی کوچک هستند یا با اصول WCAG (دستورالعمل های دسترسی به محتوای وب) مطابقت ندارند. هنگامی که در وب سایت خود با مشکلات استفاده روبرو می شوید، تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را که ممکن است دچار اختلال بینایی باشند را کنار می گذارید. در کنار آن، وب سایت های ارزان همیشه سازگاری با مرورگر را آزمایش نمی کنند. این به این معنی است که وب سایت شما ممکن است در Google Chrome کار کند اما نه در اینترنت اکسپلورر. این بدیهی است که هنگام تلاش برای دستیابی به مخاطب، مشکل بزرگی ایجاد می کند.

در وب سایت های گران تر این اصول را در نظر می گیرند و حول آنها طراحی را انجام می دهند و آنها را به طور یکپارچه در طراحی پیاده می کند. یک وب سایت گران قیمت دارای ناوبری واضح و موثر است. به این ترتیب، کاربر هرگز در وب سایت شما احساس گم شدن نمی کند یا در یک صفحه گیر نمی کند. آنها WCAG را می دانند و می دانند که چگونه وب سایت هایی را بدون در نظر گرفتن توانایی کابر، برای هر کسی عالی بسازند. درک نیازهای کاربران در میان طراحان گران قیمت رایج است. این همچنین به این معنی است که آنها مشتری شما را بهتر درک می کنند زیرا در واقع برای درک خواسته ها و نیازهای آنها زمان می گذارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  لاجیتک سازندگان کنترل‌کننده استریم زنده Loupedeck را خریداری می‌کند

سایت ساز زرین

شرکت طراحی سایت، سایت ساز زرین

علاوه بر هزینه های بالای برنامه نویسی و رقابت شدید، طراحی وب می تواند گیج کننده باشد. بنابراین، یادگیری نکات مفید در مورد نحوه شروع پروژه طراحی وب خود ضرری ندارد. این راهنمای عمیق دارای اطلاعات دقیقی است که به شما کمک می کند تا عوامل مختلفی را که برای اطمینان از اجرای روان پروژه طراحی وب حیاتی هستند در نظر بگیرید.

طراحی و توسعه یک وب‌سایت بی‌نقص کار هرکسی نیست. با این حال، اگر مراحل بالا را به دقت دنبال کنید، مطمئناً می توانید کل فرآیند طراحی وب را بسیار راحت تر کنید.

با این حال، اگر احساس می کنید که به تخصص فنی نیاز دارید، همیشه می توانید با بهترین شرکت طراحی وب که خدمات طراحی وب عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد، تماس بگیرید. چه به دنبال یک طراحی وب واکنش گرا یا یک وب سایت تجارت الکترونیک باشید، همیشه می توانید از کارشناسان کمک بگیرید!

اما شاید این سوال به وجود بیاید که چگونه به این شرکت ها اعتماد کنیم؟ مفتخریم که بگوییم شرکت سایت ساز زرین بهترین شرکت طراحی سایت در زنجان و ایران با بیش از 10 سال سابقه در این حوزه با بهترین قیمت طراحی سایت و برترین کیفیت، قدرتمند ترین سایت ها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با همکاران ما جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

همچنین با خرید سایت از سایت سازان زرین ، می توانید برای کسب و کار خود در بازار بزرگ اینترنت سهمی داشته و مشتریان خوبی نیز از این طریق پیدا کنید.

اگر تمایل به کسب درآمد از اینترنت را داشته باشید ، اولین قدم مهم در این زمینه ، ساخت سایت و راه اندازی سایت برای خود می باشد. تنها کافی است از میان وب سایت های آماده سایت سازان ، وب سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید ؛ راه اندازی و تحویل سایت به همراه هاست و دامنه را به ما بسپارید. همچنین اگر تمایل داشته باشید ، ما می توانیم وب سایت شما را به موتور های جستجو از جمله گوگل معرفی کنیم تا سایت شما هم در صفحات گوگل سهمی داشته باشد.

منبع: sitesazz.ir

5/5 - (9 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GFI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

2 پاسخ

  1. علی احمدلو گفت:

    سلام
    بله موافقم با قیمت های سایت ساز، سایتی که خریدم خیلی مناسب بود.

  2. سایت ساز رودان شاپ گفت:

    خوبه من استفاده کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *