راه حل سازمانی بینگ چت اینجاست. این چیزی است که می تواند به کسب و کار شما ارائه دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی راه حل سازمانی بینگ چت اینجاست. این چیزی است که می تواند به کسب و کار شما ارائه دهد
همراه ما باشید

مثال چندوجهی بینگ چت

سابرینا اورتیز/مجله هشت پیک

برداشت مایکروسافت از چت ربات‌های هوش مصنوعی، بینگ چت، بهترین ویژگی‌های ربات چت از جمله اتصال به اینترنت، GPT-4، لینک‌های منبع و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. اکنون این فناوری از یک پلت فرم مصرف کننده به یک پلت فرم سازمانی نیز در حال حرکت است.

روز سه‌شنبه، مایکروسافت از Bing Chat Enterprise، یک چت مبتنی بر هوش مصنوعی که امن و مناسب برای محل کار است، رونمایی کرد.

همچنین: تشخیص عمیق دروغین در زمان واقعی: چگونه آزمایشگاه های اینتل از هوش مصنوعی برای مبارزه با اطلاعات نادرست استفاده می کند

شکی نیست که پیاده سازی هوش مصنوعی در گردش کار شما می تواند بهره وری شما را بهبود بخشد زیرا می توانید در زمینه تولید ایده، نوشتن، کدنویسی، تحقیق و موارد دیگر کمک بگیرید. به علاوه، مطالعات همچنان نشان می دهد که کارگران می خواهند از هوش مصنوعی در حرفه خود استفاده کنند.

با این حال، نگرانی‌های امنیتی یک مانع بزرگ است، زیرا ابزارهای هوش مصنوعی از داده‌های وارد شده توسط کاربر برای آموزش بیشتر مدل‌های خود استفاده می‌کنند و حریم خصوصی داده‌هایی را که وارد می‌کنید زیر سوال می‌برند.

مایکروسافت می گوید که Bing Chat Enterprise کمکی را ارائه می دهد که چت بات به آن معروف است، بدون اینکه امنیت کسب و کار را به خطر بیندازد، با ارائه حفاظت از داده های تجاری.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، “با Bing Chat Enterprise، داده های کاربر و کسب و کار محافظت می شوند و در خارج از سازمان به بیرون درز نمی کنند. آنچه وارد – و بیرون می شود – محافظت می شود.”

همچنین: اینگونه است که هوش مصنوعی مولد اقتصاد گیگ را برای بهتر شدن تغییر خواهد داد

مایکروسافت همچنین به کاربران اطمینان می دهد که داده های چت ذخیره نمی شوند، هیچ کس نمی تواند داده های آنها را مشاهده کند و مهمتر از همه از داده ها برای آموزش مدل هوش مصنوعی استفاده نمی شود.

اگر دارای حساب Microsoft 365 E3، E5، Business Standard و Business Premium هستید، از امروز، Bing Chat Enterprise بدون هیچ هزینه اضافی به صورت پیش‌نمایش ارائه می‌شود. با این حال، در آینده برای هر کاربر 5 دلار هزینه خواهد داشت.

با استفاده از حساب کاری خود، می توانید به Bing Chat Enterprise در هر جایی که Bing Chat پشتیبانی می شود، از جمله سایت آن و نوار کناری Microsoft Edge دسترسی داشته باشید.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JpEcYY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *