سامسونگ هفته آینده به طرفداران این فرصت را می دهد تا با ستاره های کی پاپ ملاقات کنند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی هفته آینده به طرفداران این فرصت را می دهد تا با ستاره های کی پاپ ملاقات کنند
همراه ما باشید

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه چندین محصول جدید گلکسی در هفته آینده است، از جمله چند تاشو. برای جشن گرفتن این موضوع، این شرکت به طرفداران خود این فرصت را می‌دهد تا با «بت‌های برتر کی‌پاپ» ملاقات و احوالپرسی کنند. این در حال افتتاح یک فضای تعاملی Galaxy Experience در شهر نیویورک است که در آن طرفداران می توانند از رویدادهای سرگرم کننده و هیجان انگیز مختلف لذت ببرند.

فضای جدید چهارشنبه 26 جولای افتتاح می شود و تا یکشنبه 20 آگوست ادامه خواهد داشت. سامسونگ در این مدت هر شنبه آیکون های کی پاپ را به فضا دعوت می کند، یعنی در 29 جولای، 5 آگوست، 12 آگوست و 19 آگوست. با این حال، این شرکت نام «بت‌هایی» را که ظاهر خواهند شد، نکرده است. می گوید این جزئیات به زودی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

فضای شهر نیویورک میزبان بسیاری از رویدادهای دیگر نیز خواهد بود. اینها شامل “رویدادهای تالار شهر ذهنیت، گفتگوهای کنار آتش با کارشناسان سلامتی، و رهبران نظرات کلیدی که در مورد سفرهای سلامت روان خود بحث می کنند” در عصر یکشنبه است. اریک نام، خواننده و نوازنده آمریکایی ساکن کره جنوبی، شنبه 19 آگوست اجرای ویژه ای را اجرا خواهد کرد.

علاوه بر این، سامسونگ در روزهای هفته بین دوشنبه، 31 جولای و چهارشنبه، 16 آگوست، میزبان کلاس‌های یوگا و مدیتیشن خواهد بود. این کلاس‌های یک ساعته از ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی تا 1 بعد از ظهر به وقت شرقی خواهد بود. همچنین گردهمایی های حرفه ای برای ایجاد جامعه در ماه اوت، از جمله میکسرها، رویدادهای شبکه و غیره برگزار می شود. تمامی برنامه ها رایگان بوده و برای عموم آزاد می باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  به روز رسانی Notes سامسونگ یک ویجت جدید اندروید را به ارمغان می آورد

همراه با این رویدادها، فضای جدید Galaxy Experience “با مضمون بازار باز و رنگارنگ” به طرفداران سامسونگ این امکان را می دهد تا با جدیدترین دستگاه های آن آشنا شوند. این شرکت همچنین به شما اجازه می‌دهد در نمایشگاه‌های تعاملی شرکت کنید تا قابلیت‌های اکوسیستم گلکسی متصل را کشف کنید. گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 تاشو، تبلت های سری گلکسی تب اس 9 و ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 6 را در 26 جولای عرضه خواهد کرد.

سامسونگ شش فضای Galaxy Experience دیگر را در سراسر جهان افتتاح خواهد کرد

Galaxy Experience Space آینده در شهر نیویورک تنها مکانی نیست که طرفداران سامسونگ می توانند جدیدترین محصولات آن را پس از رویداد Galaxy Unpacked در 26 جولای کشف کنند. این شرکت فضاهای مشابهی را در شش شهر دیگر در سراسر جهان افتتاح خواهد کرد. اینها شامل سئول (28 ژوئیه – 20 اوت)، بوسان (28 ژوئیه – 20 اوت)، برلین (26 ژوئیه – 22 اوت)، پاریس (26 ژوئیه – 22 اوت)، دبی (26 ژوئیه – 22 اوت) و بانکوک ( 26 ژوئیه – 20 اوت).

اگر در این شهرها یا اطراف آن هستید و قصد دارید از Galaxy Experience Spaces جدید سامسونگ بازدید کنید، این شرکت آدرس های کامل مکان ها را در بیانیه رسمی مطبوعاتی خود ارائه کرده است. توجه داشته باشید که هر فضا برنامه و رویدادهای خود را خواهد داشت. سامسونگ می‌گوید مکان‌های منتخب از طریق برنامه Galaxy Experience، هدایای کالایی با زمان محدود را سازماندهی می‌کنند. هرچه بیشتر با فروشگاه تعامل داشته باشید، شانس شما برای برنده شدن در هدایا بیشتر می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ بالاخره تاریخ رویداد بعدی Galaxy Unpacked را تعیین کرد

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nWjTEv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *