شما نمی خواهید این تخفیف ها را برای وسایل بازی از دست بدهید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Prime Day بهترین زمان برای صرفه جویی در هزینه در انواع تجهیزات بازی از برندهای متعددی مانند Corsair، Elgato، ASUS و تعدادی دیگر است. چه به دنبال تخفیف برای یک صفحه کلید بازی کاملاً جدید باشید و چه بخواهید تنظیمات پخش کننده خود را ارتقا دهید، باید بتوانید چیزی را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد.

برای شروع، اگر در حال ورود به جریان هستید، Elgato Stream Deck MK.2 را نادیده نگیرید. این دستگاه کوچک به رایانه شخصی شما متصل می‌شود و کلیدهای ماکرو را برای انواع چیزها فراهم می‌کند تا تعامل جریان‌های شما را آسان‌تر کند. معمولاً 149.99 دلار است اما در حال حاضر برای Prime Day 114.99 دلار است. یا می توانید مدل سفید را با قیمت 109.99 دلار خریداری کنید. الگاتو همچنین قیمت کارت ضبط خارجی HD60X، صفحه نمایش سبز تاشو و موارد دیگر را تخفیف می دهد. HyperX حتی چند میکروفون استریم جدید خود را با QuadCast S و QuadCast معمولی به ترتیب با قیمت 119.99 دلار و 89.99 دلار به فروش می رساند.

اگر به تجهیزات استریمر نیاز ندارید، ماوس‌های بازی و صفحه‌کلید و تشک‌های ماوس نیز به فروش می‌رسند. صفحه کلید بازی مکانیکی عالی K70 Pro RGB Corsair از 179.99 دلار به 119.99 دلار کاهش یافته است. و ماوس Corsair Ironclaw اکنون فقط 50 دلار است. اگر به صدا نیاز دارید، چند گزینه نیز در آنجا وجود دارد. هر دو HyperX Cloud II و Cloud Alpha هدست های بازی فوق العاده ای هستند و هر دو در حال حاضر در فروش هستند. همچنین چند گزینه از Sennheiser، EPOS، Corsair و SteelSeries وجود دارد که ارزش دیدن دارند.

Corsair، Elgato و Gaming Gear بیشتر

چرا باید تجهیزات بازی را از Corsair، Elgato و دیگران خریداری کنید

زیرا شما چیزی می خواهید که هم با کیفیت باشد و هم با قیمت مناسب در دسترس باشد. در حالی که بسیاری از این محصولات با قیمت اصلی خود ارزش آن را دارند، اگر در بازار برای ارتقاء هستید، چرا در زمانی که می توانید در هزینه خود صرفه جویی نکنید. و برای این منظور، برخی از این معاملات را از دست ندهید.

قطعاً برخی از محصولات برجسته وجود دارد. اما بیش از چند مورد ارزش توجه شما را دارند.

Corsair، Elgato و Gaming Gear بیشتر

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Xjg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *