واتس اپ یک نمای تقسیم شده آزمایش بتا برای تبلت های اندرویدی است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

واتس اپ آزمایش تقسیم نمای تبلت های ی را آغاز کرده است و این ویژگی ممکن است در ماه های آینده به این دستگاه ها نیز بیاید. این ویژگی در نسخه بتای واتس اپ 2.23.5.9 برای اندروید مشاهده شده است.

واتس اپ در سال گذشته تغییرات بزرگی را پشت سر گذاشته است و به نظر می رسد تکامل برنامه پیام رسانی متعلق به متا در سال 2023 ادامه دارد. این پلتفرم اخیراً در حال آزمایش خبرنامه ها در اندروید مشاهده شده است که یک ویژگی عالی برای جوامع و مشاغل کوچک است. Wabetainfo اکنون گزارش می دهد که واتس اپ در حال آزمایش رابط کاربری تقسیم شده در برنامه بتا اندروید خود است.

نمای تقسیم به کاربران اجازه می دهد تا به طور همزمان با چندین برنامه و بخش کار کنند. این ویژگی می تواند تجربه کاربران را در تبلت های اندرویدی به میزان قابل توجهی بهبود بخشد و راه را برای عملکرد یکپارچه چند وظیفه ای هموار کند. مدیریت و سازماندهی چت نیز با یک نمای تقسیم شده بسیار ساده تر است.

رابط کاربری تقسیم‌بندی برای تبلت‌های اندرویدی به واتس‌اپ می‌آید

رابط واتس اپ هرگز واقعاً سازگار با تبلت نبوده است. در ماه سپتامبر، برنامه سعی کرد با ارائه یک حالت همراه با پشتیبانی از تبلت، مشکل را حل کند. سپس نسخه ای را منتشر کرد که قرار بود سازگاری بهتری با تبلت ارائه دهد. امیدواریم رابط کاربری split view بتواند تاثیر قابل توجهی بر تجربه کاربری واتس اپ در تبلت های اندرویدی داشته باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اندروید 14 دوست ندارد برنامه های جانبی را به روز کنید

همانطور که در تصویر زیر می بینید، رابط واتس اپ در تبلت ها اکنون کاربرپسندتر شده است. همچنین برای جابجایی بین مکالمات نیازی به بازگشت به لیست چت نیست و در حین خواندن چت، لیست چت قابل مشاهده است. این ویژگی از تماس ها و برگه های وضعیت نیز پشتیبانی می کند.

آزمایش کنندگان بتا اکنون می توانند اپلیکیشن واتس اپ خود را از طریق فروشگاه پلی استور برای دسترسی به این ویژگی به روز کنند. اگر وجود نداشت، باید چند روز صبر کنید زیرا به‌روزرسانی برای کاربران بیشتری در حال گسترش است. البته اگر این شرکت بتواند رابط کاربری split view را به دلیل تأثیر آن بر تجربه کاربر در اسرع وقت به نسخه پایدار عرضه کند، بسیار عالی خواهد بود.

تبلت واسط WA اندروید
5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BsQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *