رومینگ بین المللی Mint Mobile چگونه کار می کند و آیا ارزش آن را دارد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

عکس استوک روباه موبایل نعناع روی گوشی با پول 1

ادگار سروانتس / Android Authority

در چند سال گذشته، شاهد رایج‌تر شدن رومینگ بین‌المللی در اپراتورهای MVNO از جمله Mint Mobile بوده‌ایم. رومینگ بین المللی Mint Mobile کمی متفاوت از سایر گزینه های موجود در بازار عمل می کند.

در این راهنمای مختصر، نحوه عملکرد رومینگ بین‌المللی Mint Mobile، اگر ارزشش را دارد، و برخی از جایگزین‌های احتمالی را توضیح می‌دهیم.

نرخ‌های بین‌المللی Mint Mobile و نحوه عملکرد آن

Mint Mobile دارای یک ویژگی UpRoam است که به شما امکان می دهد از تماس ها، پیامک ها و داده ها استفاده کنید. گفته می شود، این چیزی است که باید از قبل برای آن آماده شوید. برنامه Mint Mobile به شما امکان می‌دهد 5 دلار، 10 دلار یا 20 دلار افزایش اعتبار بخرید تا از آن برای رومینگ استفاده کنید. این اعتبارات هرگز منقضی نمی شوند.

خبر خوب این است که لازم نیست نگران اضافه‌های غیرمنتظره مانند زمانی که از رومینگ بین‌المللی در یک شرکت مخابراتی پس‌پرداخت استفاده می‌کنید، باشید. خبر بد این است که حداقل می‌توان گفت که نرخ داده‌ها بسیار ضعیف است. در اینجا نرخ های دقیق زیر آمده است:

تماس می گیرد متن داده ها

سفر به کانادا و مکزیک

تماس می گیرد

0.06 دلار در دقیقه

متن

0.02 دلار برای هر متن

داده ها

0.06 دلار در هر مگابایت

سفر به 160 کشور دیگر

تماس می گیرد

25 دلار در دقیقه

متن

0.05 دلار در هر متن

داده ها

20 دلار در هر مگابایت

نرخ مکالمه و پیامک خیلی بد نیست، به خصوص در کانادا و مکزیک. این نرخ داده است که قاتل مطلق است. یک کنسرت کامل در کانادا 60 دلار و حتی افتضاح تر از آن 200 دلار به ازای هر کنسرت برای سایر کشورها به دنبال دارد.

آیا رومینگ بین المللی Mint Mobile ارزش استفاده دارد؟

راستش را بخواهید، ما استفاده از Mint Mobile را به عنوان تنها برنامه سفر بین‌المللی خود توصیه نمی‌کنیم، مگر اینکه بخواهید هزاران دلار در رومینگ هزینه کنید. با توجه به اینکه در یک طرح Mint Mobile هستید، احتمال اینکه سعی کنید هزینه ها را کاهش دهید، نه هزینه های غیر ضروری را اضافه کنید!

رومینگ بین المللی Mint Mobile برای کسانی که فقط باید چند پیامک به خانه بفرستند یا یک تماس سریع از اینجا یا آنجا برقرار کنند، بهترین است. استفاده از داده بسیار گران است ما آن را فقط در مواقع اضطراری توصیه می کنیم – مانند استفاده از اتصال اینترنت برای داده های نقشه در برنامه GPS انتخابی خود.

اگر قصد دارید در مناطقی با Wi-Fi خوب باشید، شاید این برای شما کافی باشد. در غیر این صورت، ممکن است سرویس Mint Mobile خود را با یک شرکت مخابراتی محلی جفت کنید. گفته می‌شود، باید سیم‌کارت‌ها را تعویض کنید، مگر اینکه تلفن دو سیم‌کارت یا اسلات رایگان سیم‌کارت الکترونیکی داشته باشید.

بهترین گزینه های Mint Mobile برای رومینگ بین المللی

به دنبال اپراتور دیگری با رومینگ بین المللی بهتر هستید؟ می‌توانید با T-Mobile، AT&T یا Verizon استفاده کنید، اما هزینه بیشتری در ماه برای خدمات پرداخت خواهید کرد. اگر همچنان به دنبال پایین نگه داشتن هزینه ها هستید، چند سرویس از پیش پرداخت شده وجود دارد که می تواند با این هزینه ها نیز مطابقت داشته باشد. ما به ویژه Google Fi Wireless را به شدت توصیه می کنیم. شرکت مخابراتی متعلق به گوگل در تمامی برنامه های خود تماس و پیامک رایگان از داخل ایالات متحده به کانادا و مکزیک ارائه می دهد. نامحدود پلاس (شروع از 65 دلار در هر خط) حتی بیشتر به شما می دهد، از جمله تماس در 50 کشور، و داده نامحدود در بیش از 200 کشور.

یکی دیگر از جایگزین های مناسب Mint Mobile US Mobile است. طرح Premium Unlimited Mobile ایالات متحده شامل 10 گیگابایت داده بین المللی در ماه است. این علاوه بر 100 گیگابایت داده پریمیوم برای استفاده در ایالات متحده، 50 گیگابایت دسترسی به هات اسپات و موارد دیگر است. همه اینها فقط از 45 دلار برای هر خط شروع می شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OJT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *