اکنون می توانید به نسخه قدیمی TweetDeck برگردید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می رسد توییتر به روز رسانی اجباری TweetDeck در هفته گذشته را لغو کرده است. چندین کاربر تأیید کرده اند که اکنون می توانند به نسخه قدیمی و بسیار بهتر این ابزار برگردند. نسخه قدیمی‌تر برنامه برای همه کاربران TweetDeck در اینجا در Android Headlines نیز در دسترس است. اگرچه این شرکت به طور رسمی چیزی را اعلام نکرده است.

TweetDeck، که می توان آن را توییتر در استروئیدها نامید، ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهد که نیازهای کاربران قدرتمند را برآورده می کند. این یک ابزار رسمی توییتر است. این شرکت از ژوئیه 2021 روی بازنگری بزرگ این ابزار کار کرده است و سرانجام هفته گذشته عرضه شد. اما به روز رسانی با محدودیت های بزرگ همراه بود. توییتر ویژگی پولی خود را ایجاد کرد که کاربران می توانند با اشتراک توییتر آبی قفل آن را باز کنند. کاربران رایگان فقط یک ماه می توانستند آن را امتحان کنند.

بدتر از آن، بسیاری از مردم نسخه به روز شده را دوست نداشتند. در همین حال، توییتر APIهای قدیمی خود را حذف کرد و رابط کاربری قدیمی TweetDeck را شکست. این همه را مجبور به رابط کاربری جدید کرد. خوشبختانه، این شرکت آن APIS را بازیابی کرده است و TweetDeck قدیمی و بسیار دوست داشتنی بازگشته است. شما می توانید به تنظیمات حساب TweetDeck خود بروید، نسخه TweetDeck را انتخاب کنید و به راحتی به عقب برگردید.

توییتر حتی به شما امکان می دهد از TweetDeck جدید انصراف دهید. متأسفانه، این ممکن است یک معکوس موقت باشد که شرکت برای رفع برخی مشکلات داخلی انجام داده است. دلیلش این است که این تغییر را به طور رسمی اعلام نکرده است. ما امید چندانی نداریم که به کاربران اجازه دهد از TweetDeck قدیمی‌تر زمانی که نسخه جدید با paywall در اینجا وجود دارد، استفاده کنند. با این وجود، تا زمانی که اینجا هست، می توانید از آن استفاده کنید.

آخرین تغییرات API از توییتر همچنین برنامه های شخص ثالث را بازیابی می کند

در اوایل سال جاری، توییتر برنامه های شخص ثالث را با استناد به قوانین API ممنوع کرد. دسترسی رایگان به APIهای قدیمی خود را مسدود کرد و عملاً آن برنامه ها را غیرقابل استفاده کرد. اما به نظر می رسد آخرین تغییرات API این شرکت، برنامه ها را بازیابی کرده است. روبرتو دویرینگ، توسعه‌دهنده یک برنامه شخص ثالث توییتر به نام هارپی، اخیراً کشف کرده است که تغییر به “API قدیمی v1” باعث می‌شود برنامه دوباره کار کند (از طریق The Verge).

با این حال، این بدان معنا نیست که آنها دوباره هارپی را حفظ خواهند کرد. توییتر احتمالاً دوباره درها را به روی APIهای قدیمی خود می بندد، بنابراین هدر دادن منابع برای آن فایده ای ندارد. این شرکت هفته گذشته گفت که API های قدیمی را حذف کرده تا شرکت های فناوری را از خراش دادن داده های آن برای آموزش مدل های هوش مصنوعی جلوگیری کند. به همین دلیل، محدودیتی برای تعداد توییت هایی که کاربران می توانند در یک روز ببینند نیز اعمال کرد. توییتر می‌گوید که این یک اقدام موقتی است، اما زمان برداشته شدن محدودیت‌ها را تایید نکرده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EboKhg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *