در اینجا تخم مرغ عید پاک اندروید 14 جدید است

زمان مطالعه: 4 دقیقه

آرم تخم مرغ عید پاک اندروید 14

سی. اسکات براون / Android Authority

گوگل هر ساله نسخه جدیدی از سیستم عامل را عرضه می کند. در سال 2023، ما با اندروید 14 درمان می شویم. همراه با یک سیستم عامل جدید، یک تخم مرغ عید پاک جدید نیز عرضه می شود. در این مقاله قصد داریم هر آنچه را که باید در مورد تخم مرغ عید پاک اندروید 14 بدانید را به شما بگوییم!

اگر می خواهید در مورد نسخه 2022 بدانید، حتماً هاب تخم مرغ عید پاک اندروید 13 ما را بررسی کنید. و اگر می‌خواهید همه چیز درباره تخم‌مرغ‌های عید پاک اندروید بیاموزید، ما در آنجا نیز شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم. با این حال، در حال حاضر، اجازه دهید به غافلگیری مخفی اندروید 2023 بپردازیم!

تخم مرغ عید پاک اندروید 14 چیست؟

در دنیای توسعه نرم افزار، تخم مرغ عید پاک یک ویژگی پنهان است. به طور کلی، به دلیل پنهان بودن، برای استفاده از نرم افزار ضروری نیست. در عوض، به عنوان یک چیز سرگرم کننده وجود دارد که مردم می توانند آن را پیدا کنند، اگر امکانات لازم برای شکار آن را داشته باشند.

گوگل همیشه یک تخم مرغ عید پاک را در اندروید قرار می دهد و همیشه دقیقاً به همان روش قابل دسترسی است (ما در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت). از لحاظ تاریخی، تخم‌مرغ عید پاک حول شماره، نام یا موضوع آن نسخه اندروید خاص متمرکز است. به عنوان مثال، Android 8 Oreo درگیر – درست حدس زدید – یک کوکی Oreo است. تخم مرغ عید پاک اندروید 11 بر روی This Is Spinal Tap متمرکز شده است! داستان فیلم “این یکی به 11 می رود.” شما ایده را دریافت می کنید!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دانلود اپلیکیشن گوگل کروم Google Chrome برای اندروید

تخم مرغ عید پاک اندروید 14 روی فضا متمرکز است. ما به شما نشان خواهیم داد که می توانید آن را برای خودتان ببینید و نگاهی اجمالی به آنچه انتظار دارید به شما می دهیم.

چگونه تخم مرغ عید پاک اندروید 14 را پیدا کنم؟

دیدن تخم مرغ عید پاک اندروید 14 بر روی تلفن یا تبلت خود که آخرین نسخه سیستم عامل را اجرا می کند بسیار آسان است. از آنجایی که اندروید 14 هنوز به یک راه اندازی پایدار نرسیده است، برای دیدن تخم مرغ عید پاک باید از اندروید 14 بتا 4 استفاده کنید. نسخه‌های بتا و پیش‌نمایش‌های توسعه‌دهنده قبلی کار نمی‌کنند – در عوض Android 13 Easter Egg را خواهید دید.

در دستگاه سازگار خود، این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا تخم مرغ عید پاک Android 14 را ببینید:

  1. سر به تنظیمات اندروید با باز کردن برنامه در کشو یا کشیدن صفحه اعلان به پایین و ضربه زدن روی نماد چرخ دنده.
  2. که در تنظیمات، به پایین بروید درباره تلفن و روی آن ضربه بزنید.
  3. در درباره تلفن بخش، ضربه بزنید نسخه اندروید.
  4. یک بار در نسخه اندروید بخش، روی نسخه اندروید عدد (که باید 14 باشد) بارها و بارها با سرعت سریع.
  5. پس از چند ضربه زدن به شماره نسخه خود، باید تخم مرغ عید پاک اندروید 14 را ببینید.

کاری که تخم مرغ عید پاک اندروید 14 انجام می دهد

بازی تخم مرغ عید پاک اندروید 14

سی. اسکات براون / Android Authority

هنگامی که برای اولین بار تخم مرغ عید پاک را فعال می کنید، لوگوی رسمی اندروید 14 را خواهید دید. به نظر بسیار شبیه لوگوی پچ ماموریت آپولو 14 ناسا است. لوگو در فضا شناور خواهد بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه برای رفع عدم نمایش دادن موسیقی به پست اینستاگرام

با این حال، تخم مرغ عید پاک به همین جا ختم نمی شود. اگر برای مدتی آرم را نگه دارید، لرزش خود را احساس خواهید کرد. این برای شبیه سازی برخاستن یک کشتی فضایی است. اگر آن را به اندازه کافی نگه دارید، لوگو ناپدید می شود و کنترل های یک کشتی کوچک را می بینید که در وسعت فضا شناور است.

در پایین سمت چپ، وضعیت رانشگرهای کشتی خود، مختصات فعلی و سرعت خود را خواهید دید. اگر کشتی را نگه دارید و انگشت خود را حرکت دهید، می توانید در فضا حرکت کنید. در سمت چپ بالا، مجموعه‌ای از اطلاعات را مشاهده خواهید کرد، از جمله نام نزدیک‌ترین ستاره به موقعیت شما، کلاس آن ستاره، شعاع، جرم آن، و تعداد اجرام به دور آن.

با استفاده از این اطلاعات، می توانید کشتی خود را به سمت ستاره هدایت کنید. فقط کشتی را حرکت دهید تا مختصات شما در پایین سمت چپ بخواند (0، 0). حتی اگر دوست دارید می توانید به ستاره سقوط کنید. اگر این کار را نکنید، می توانید در اطراف مدار ستاره شکار کنید تا اجرام آسمانی آن را بیابید و سپس با آنها برخورد کنید.

هیچ راهی برای “برنده شدن” در این مینی بازی وجود ندارد. ارزش سرگرمی آن صرفاً کاوش در فضا است که بسیار Star Trek است.

این همان تخم مرغ عید پاک اندروید 14 است! اگر نمی‌دانید چه زمانی نسخه پایدار Android 14 را در تلفن پیکسل خود خواهید دید، برنامه زمان‌بندی انتشار Android 14 را بررسی کنید. برای تلفن‌های غیرPixel، مرکز به‌روزرسانی ما را بررسی کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kGt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *