از گوگل به دلیل تبلیغات دروغین پیکسل 4 شکایت شد، اینفلوئنسرها در مورد استفاده از تلفن دروغ گفتند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

قیمت گوشی پیکسل 4 گوگل | Google Pixel 4 - زومیت

در این خبر از مجله ی خبری هشت پیک به این موضوع جنجالی میپردازیم که

شرکت گوگل به برخی شبکه های رادیویی برای تبلیغات کذب در مورد گوشی موبایل پیکسل ۴ رشوه و پول داده است

  • ظاهراً گوگل به پول می دهد تا چیزهای خوبی در مورد سری پیکسل 4 بگویند در حالی که در واقع هرگز از این تلفن ها استفاده نکرده بودند.
  • به گفته FTC، این شرکت همچنین به iHeartMedia برای پخش این تبلیغات “فریبنده” پول پرداخت کرده است.
  • هم گوگل و هم iHeartMedia در حال حل و فصل این دعوا با FTC و هفت ایالت هستند. آنها باید 9.4 میلیون دلار جریمه بپردازند.

گوگل و آی‌هارت مدیا به دلیل تبلیغات «فریبنده» پیکسل 4 با شکایت قضایی روبرو هستند. این شرکت ها توسط کمیسیون تجارت فدرال (FTC) و هفت ایالت به دلیل پخش نزدیک به 29000 آگهی دروغین با حضور شخصیت های رادیویی که استفاده از تلفن های پیکسل 4 را در سال های 2019 و 2020 تبلیغ می کنند، مورد شکایت قرار گرفته اند.

با توجه به انتشار منتشر شده توسط FTC، گوگل و iHeartMedia اینفلوئنسرها را برای تبلیغ پرچمداران پیکسل با خطوط متنی مانند “این دوربین تلفن مورد علاقه من است، به ویژه در نور کم، به لطف حالت دید در شب” استخدام کردند، “من بوده ام. گرفتن عکس‌های آتلیه‌مانند از همه چیز» و «به لطف دستیار Google جدید فعال‌شده با صدا که می‌تواند چندین کار را همزمان انجام دهد، به من کمک می‌کند تا کارها را انجام دهم».

اینفلوئنسرهای استخدام شده قبل از ضبط و پخش تبلیغات هرگز از تلفن ها استفاده نمی کردند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 تا از بهترین ابزارهای تحقیق اینفلوئنسرها در سال 2022

ظاهراً گوگل بیش از 2.6 میلیون دلار به iHeartRadio و 2 میلیون دلار «در ارتباط با یازده شبکه رادیویی کوچکتر» برای تبلیغات فریبنده تأیید کننده پیکسل 4 پرداخت کرده است. در دادخواست ادعا شده است که اینفلوئنسرهای استخدام شده هرگز قبل از ضبط و پخش تبلیغات از تلفن ها استفاده نکرده اند.

«این عقل سلیم است که مردم سهام بیشتری را در تجربیات دست اول قرار می دهند. ماورا هیلی، دادستان کل ماساچوست، گفت: مصرف کنندگان انتظار دارند تبلیغات رادیویی صادقانه و شفاف در مورد محصولات باشد، نه اینکه با تأییدیه های جعلی گمراه کننده باشد.

دستور پیشنهادی FTC و قضاوت ایالتی که این اتهامات را برطرف می کند، گوگل و iHeartMedia را از تبلیغات فریبکارانه مشابه در آینده منع می کند. آنها همچنین از شرکت ها می خواهند که 9.4 میلیون دلار جریمه کنند.

به نظر شما گوگل که در مورد وبسایتها در موتور جستجو این همه الگوریتم های سختگیرانه نظیر پاندا و پنگوئن و … را ابداع کرده و روز به روز آنها را در جهت شناسایی سایتهایی که قوانین سئو را رعایت نمیکنند هوشمندتر میکند چطور خودش میتواند به چنین تقلبی دست بزند ؟ لطفا در قسمت نظرات این پست برای ما بنویسید که آیا گوگل رطب خورده ای است که منع رطب میکند ؟

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rIy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *