درز دیگری حاکی از افزایش قابل توجه قیمت گلکسی تب اس 9 است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک شدن به رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ، اطلاعات بیشتری در مورد محصولات آینده Galaxy در اینترنت منتشر می شود. افشای اطلاعات اخیر حاکی از آن است که تبلت‌ها و تاشوهای جدید قیمتی بالاتر از نسخه‌های قبلی خود خواهند داشت. منبع دیگری به افزایش قیمت سری گلکسی تب اس 9 اشاره کرده است.

با توجه به اطلاعاتی که اشاره کرد اسنوپی تکسامسونگ قیمت پایه گلکسی تب اس 9 را که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود، 1099 دلار کانادا (تقریباً 835 دلار) در کانادا خواهد بود. گلکسی تب اس 9 پلاس با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، با قیمت 1349 دلار کانادا (تقریباً 1025 دلار) عرضه خواهد شد. در نهایت، Galaxy Tab S9 Ultra با ظرفیت 12 گیگابایت + 256 گیگابایت در کشور 1599 دلار کانادا (تقریباً 1215 دلار) قیمت خواهد داشت.

اگر این اطلاعات درست باشد، سامسونگ قیمت تبلت های پرچمدار خود را تا 200 دلار کانادا در کانادا افزایش می دهد. گلکسی تب اس 8 پایه، گلکسی تب اس 8 پلاس و گلکسی تب اس 8 اولترا به ترتیب با قیمت 899، 1149 و 1399 دلار کانادا در این کشور عرضه شدند. افشای اطلاعات قبلی حاکی از افزایش قیمت مشابه در اروپا بود. گفته می‌شود تبلت‌های جدید در این منطقه بیش از 930 یورو قیمت دارند که به طور قابل توجهی بیشتر از قیمت اولیه 750 یورو برای سری گلکسی تب اس 8 است.

با این حال، ما نمی‌توانیم صحت این قیمت‌های ادعایی Galaxy Tab S9 را تأیید کنیم. همین امر در مورد قیمت های اروپایی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 نیز صدق می کند. این ارقام احتمالاً از طریق خرده‌فروشان شخص ثالث به بیرون درز کرده است که اغلب دستگاه‌های عرضه‌نشده با برچسب‌های قیمت بالاتر را فهرست می‌کنند. آنها پس از فروش محصولات، قیمت ها را تنظیم می کنند. زمانی که اطلاعات بیشتری به دست آوردیم به شما اطلاع خواهیم داد.

از قبل می توانید تبلت ها و تاشوهای جدید سامسونگ را رزرو کنید

سامسونگ به طور رسمی از نسل بعدی تبلت های تاشو و پرچمدار خود در تاریخ 26 جولای رونمایی خواهد کرد. این شرکت میزبان جشن بزرگی با نام Galaxy Unpacked در سئول، کره جنوبی، برای Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Flip 5 خواهد بود. سری گلکسی تب اس 9. ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۶ نیز در همان روز رونمایی خواهند شد.

در حالی که راه اندازی رسمی هنوز چند هفته دیگر باقی مانده است، می توانید از قبل آنها را رزرو کنید. سامسونگ به طرفداران خود اجازه می دهد تا از طریق وب سایت خود، تاشوها، تبلت ها و ساعت های هوشمند جدید را از قبل رزرو کنند. شما نیازی به پرداخت یک پنی ندارید، اما اگر دستگاه‌ها را پس از رسیدن به اینجا پیش خرید کنید، شرکت اعتباری 50 دلاری سامسونگ به شما می‌دهد. با ما همراه باشید و ما شما را در جریان آخرین اخبار و شایعات در مورد محصولات جدید سامسونگ قرار خواهیم داد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TII
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *