قیمت روز پرایم 700 دلار برای Galaxy Z Fold 4 و 150 دلار از Flip 4 کاهش می یابد.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تقریبا یک سال از عرضه گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 توسط سامسونگ می گذرد و این غول فناوری در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی تاشوهای خود به زودی است. با آمازون پرایم روز 2023 که در حال حاضر با تمام قوا در پیش است، زمان خوبی برای پرش به خودروهای تاشو است.

هم Fold 4 و هم Flip 4 امروز و فردا تخفیف های زیادی دارند. اما برای استفاده از مزایای فروش، باید عضو پرایم باشید. بنابراین اگر عضو نیستید، فراموش نکنید که ثبت‌نام کنید، 30 روز اول رایگان است و می‌توانید هر زمان خواستید آن را لغو کنید.

بزرگترین معامله بین هر دو گوشی Z Fold 4 است که از 1799.99 دلار به 1099.99 دلار رسیده است. اگر کتاب تاشو به سبک کتاب را بردارید، در نهایت 700 دلار صرفه جویی خواهید کرد که حدود 39 درصد تخفیف است. این بزرگترین تخفیفی است که به زودی برای دستگاه تاشو برتر در فاصله یک مایلی کشور داریم. Flip 4 نیز از 999.99 دلار به 849.99 دلار کاهش یافته است که 15 درصد صرفه جویی است.

در بررسی های خود، به گلکسی زد فولد 4 و فلیپ 4 4.5 ستاره از 5 دادیم. سامسونگ چرخ را با این نسل دوباره اختراع نکرد، اما آنها دستگاه ها را اصلاح کردند و پیشرفت های بسیار مورد نیاز مانند دوربین بهتر را انجام دادند. باتری بزرگتر و تجربه نرم افزاری بهبود یافته.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JQn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *