تلگرام در حال انتشار استوری برای کاربران پریمیوم است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی در حال انتشار استوری برای کاربران پریمیوم است
همراه ما باشید

یک ماه پس از اعلام اولیه، تلگرامقابلیت s Stories اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است. به گفته این شرکت، فقط مشترکین Premium می توانند “در حال حاضر” پست داستان ها همه کاربران تلگرام می‌توانند وضعیت‌های عکس و ویدیوی موقتی که به‌طور خودکار منقضی می‌شوند را ببینند.

به نظر می رسد استوری ها با نسخه 9.7.0 تلگرام برای در دسترس هستند. آخرین به روز رسانی برای برنامه یک دکمه + را در بالای لیست چت شما اضافه می کند. با زدن این دکمه می توانید یک استوری ارسال کنید و تلگرام به شما امکان می دهد کپشن و لینک اضافه کنید و سایر کاربران را نیز تگ کنید. شما انبوهی از ابزارهای ویرایش عکس و ویدیو را برای سبک سازی داستان های خود دریافت می کنید.

در حالی که می‌توانید از عکس‌ها و ویدیوهای از پیش گرفته‌شده در استوری‌های خود استفاده کنید، تلگرام همچنین به شما امکان می‌دهد به طور همزمان با دوربین‌های جلو و پشت فیلم‌ها را زنده ضبط کنید. بسته به تنظیمات شما، استوری شما در 6، 12، 24 یا 48 ساعت منقضی می شود. اگرچه می‌توانید استوری‌ها را دائمی کنید. شما باید به صورت دستی انتخاب کنید که کدام داستان ها به طور دائم در صفحه نمایه شما ظاهر شوند. تلگرام برای هر کدام تنظیمات حریم خصوصی را به شما ارائه می دهد.

در مورد حریم خصوصی، تلگرام مجموعه ای از تنظیمات حریم خصوصی را برای استوری های شما ارائه می دهد. می‌توانید انتخاب کنید که یک داستان عمومی شود یا آن را فقط برای ین، مخاطبین انتخابی یا دوستان نزدیک خود قابل مشاهده کنید. بخش “داستان های من” در بالای منوی سمت چپ همبرگر جایی است که داستان های خود را پیدا خواهید کرد. تلگرام در اینجا دو تب جداگانه ارائه می دهد: ذخیره شده و بایگانی. برگه آخر به شما امکان می دهد داستان هایی را که می خواهید دائمی کنید انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای تلگرام که باعث می شود من در موبایل و دسکتاپ از سیستم خارج شوم

در حال حاضر فقط کاربران Premium تلگرام می توانند استوری ارسال کنند

برای بینندگان، Stories در یک بخش قابل گسترش در بالای لیست چت ظاهر می شود. یک بار دیگر، روی داستان هایی که می بینید کنترل می کنید. اگر نمی‌خواهید آن به‌روزرسانی‌ها را از یک کاربر خاص ببینید، می‌توانید به راحتی آنها را مسدود یا پنهان کنید. همانطور که قبلاً گفته شد، همه کاربران تلگرام اکنون می توانند استوری های ارسال شده توسط سایر کاربران را مشاهده کنند. اما فقط کسانی که اشتراک Premium دارند، حداقل در حال حاضر می‌توانند استوری پست کنند.

مشخص نیست که تلگرام چه زمانی این قابلیت را برای کاربران رایگان ارائه خواهد کرد. در همین حال، اگر مایلید برای این ویژگی به شرکت پول بپردازید، اشتراک 4.99 دلاری در هر ماه بسیار بیشتر به شما می دهد. Telegram Premium آپلود فایل‌های بزرگ‌تر (حداکثر 4 گیگابایت)، دانلود سریع‌تر، رونویسی، حداکثر 20 پیوند t.me عمومی، نشان‌های ممتاز، نمادهای برنامه سفارشی، تجربه‌ای بدون آگهی و مجموعه‌ای از مزایای دیگر را ارائه می‌دهد. برای دانلود آخرین آپدیت تلگرام می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

تلگرام را دانلود کنید



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VDaCDw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *