حالت مهمان اپل ویژن پرو به شما امکان می دهد هدست را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

Apple Vision Pro Eyesight 3

 

  • حالت مهمان در visionOS SDK مشاهده شده است.
  • این نشان می دهد که Apple Vision Pro دارای حالت مهمان است که به شما امکان می دهد هدست را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • Vision Pro از Optic ID برای احراز هویت صاحب خود استفاده می کند.

Apple Vision Pro یک قطعه مهیج از فناوری پیشرفته است که بر روی صورت شما بسته شده است. مسلماً گران است، اما غیرقابل انکار، دریچه ای به آینده است، هر چقدر هم که آینده دیستوپیک باشد. فکر کردن به صرف 3500 دلار برای یک دستگاه محاسباتی که بسیار عمیقاً شخصی خواهد بود، احساس سورئال است. خوشبختانه، Vision Pro احتمالاً با حالت مهمان عرضه می شود تا به شما امکان می دهد ابزار جدید پرهزینه خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

همانطور که توسط 9to5Mac در visionOS SDK، اپل یک حالت مهمان در visionOS در Apple Vision Pro قرار داده است. همانطور که از نام آن پیداست، حالت مهمان به افراد دیگر اجازه می دهد از Apple Vision Pro استفاده کنند که برای شخص دیگری ثبت شده است.

 

Apple Vision Pro Guest Mode

کاربر توییتر @james_dombro

 

Apple Vision Pro به Optic ID متکی است، یک سیستم احراز هویت که عنبیه کاربر را تحت نوردهی های مختلف LED نامرئی تجزیه و تحلیل می کند. سپس با داده‌های Optic ID ثبت‌شده مقایسه می‌شود و وقتی داده‌ها مطابقت دارند، Vision Pro را باز می‌کند. مثل انگشت نگاری از چشمانتان فکر کنید.

شناسه اپتیک ویژن پرو اپل WWDC 2023

بنابراین وقتی Vision Pro خود را قفل می کنید، دیگران نمی توانند از آن استفاده کنند مگر اینکه شما به آنها اجازه دهید این کار را با حالت مهمان انجام دهند.

با حالت مهمان، خانواده و دوستان شما می توانند هدست جدید براق شما را بدون دخالت در فایل های شخصی شما امتحان کنند. انتظار می رود مواردی مانند عکس های مخفی و حذف شده از طریق Optic ID قفل شوند. مالک همچنین می‌تواند رمز عبور تعیین کند تا دیگرانی که از Vision Pro استفاده می‌کنند بتوانند بدون Optic ID به برنامه‌ها و تنظیمات خاصی دسترسی داشته باشند.

اپل ویژن پرو در چند ماه اول حضور خود یک تجربه منحصر به فرد خواهد بود و همه اطرافیان شما در مورد چیستی آن کنجکاو خواهند شد. منطقی است که یک دستگاه محاسبات فضایی راهی داشته باشد که به دیگران اجازه دهد همان تجربیات واقعیت ترکیبی را تجربه کنند. امیدواریم حالت مهمان تجربیات استفاده از هدست واقعیت ترکیبی را متعادل کند و در عین حال داده های شخصی را از دید دور نگه دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lAR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *