جیمیل ریل ناوبری جانبی را برای گوشی‌های تاشو ارائه می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تلفن های تاشو می توانند به شکل یکپارچه به شکل تبلت تبدیل شوند. این بدان معناست که برنامه ها برای یک تجربه خوب باید با هر دو فاکتور فرم سازگار باشند. به گفته 9To5Google، گوگل در حال کار بر روی افزودن ریل ناوبری به جیمیل برای گوشی های تاشو است.

از آنجایی که Google Pixel Fold در جهان عرضه شده است، برای این شرکت مهم است که برنامه های شخص اول خود را با فاکتور شکل سیال سازگار کند. این نباید کار زیادی باشد، زیرا این شرکت مدتی است که برنامه خود را با عامل تبلت سازگار می کند. این تغییر جدید فقط یک قدم کوچک دیگر به جلو است.

گوگل یک ریل ناوبری برای جیمیل در گوشی های تاشو اضافه می کند

این یک تغییر بسیار جزئی در برنامه است، اما منطقی است. در حال حاضر، جی‌میل برای جداول، فید ایمیل‌های شما را در سمت چپ صفحه نمایش می‌دهد و ایمیل باز شده فعلی شما را در سمت راست نشان می‌دهد. همچنین یک نوار پایینی وجود دارد که دکمه‌های چت و ملاقات شما را در خود جای داده است. درست بالای آن، یک دکمه نوشتن ایمیل شناور را خواهید دید.

این برای کاربران تبلت و گوشی های تاشو کار می کند، اما این شرکت از نوار پایین خلاص می شود و آن نمادها را در سمت چپ صفحه نمایش قرار می دهد. درست در کنار فید ایمیل‌هایتان، دکمه‌های نوشتن، چت و ملاقات را می‌بینید.

ریل ناوبری جیمیل تاشو

از آنجایی که تلفن های تاشو دارای املاک افقی بیشتری هستند، بهتر است این نمادها به جای زیر آن، در سمت چپ بقیه رابط کاربری قرار گیرند. همچنین این محل قرار دادن آن را بدون برداشتن دست از گوشی راحت تر می کند. فقط می توانید یکی از دکمه ها را با انگشت شست خود فشار دهید.

به اندازه کافی عجیب، این فقط در Pixel Fold مشاهده شد. مردم 9To5Google نتوانستند آن را در Galaxy Z Fold 4 یا Pixel Tablet ببینند. این ممکن است هنوز در دستگاه های دیگر در حال پخش باشد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SVJIIR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *