تخفیف 50 دلاری OnePlus Buds Pro 2 برای Prime Day موسیقی است که به گوش ما می رسد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هدفون های بی سیم حذف نویز OnePlus Buds Pro 2 خارج از قاب بسته.

لیلی کاتز / Android Authority

OnePlus OnePlus Buds Pro 2 را در فوریه 2023 عرضه کرد. در حالی که گرانتر از مدل قبلی خود بود، OnePlus همچنان موفق شد هدفون های بی سیم خود را زیر قیمت رقبایی مانند Google Pixel Buds Pro و Galaxy Buds 2 Pro قرار دهد. تنها پس از گذشت پنج ماه، OnePlus Buds Pro 2 تخفیفی دریافت می‌کند که نباید آن را از طریق Amazon Prime Day از دست بدهید.

به خاطر داشته باشید که برای دریافت تخفیف های Prime Day باید عضو Amazon Prime باشید. می‌توانید روی دکمه بالا کلیک کنید تا ثبت‌نام کنید، که همراه با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه است که می‌توانید در هر زمان لغو کنید.

OnePlus Buds Pro 2 با قیمت 129.99 دلار (50 دلار تخفیف)

اگر قبلاً عضو شده اید، می توانید OnePlus Buds Pro 2 را با حدود 28 درصد تخفیف دریافت کنید. این باعث می شود هدفون 129.99 دلار باشد که از 179.99 دلار کاهش یافته است. این تفاوت 50 دلار است!

در بررسی خود، به جدیدترین هدفون OnePlus 4 از 5 ستاره دادیم. با کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی، پشتیبانی از صدای فضایی، و نه ساعت زمان پخش (ANC خاموش، AAC و بدون کیس)، منتقد ما معتقد است که هدفون‌های هدفون یک دستگاه پرچمدار عالی برای کسانی است که نمی‌خواهند بیش از حد هزینه کنند. 200 دلار

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yop
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *