چندین کاربر Workspace به صورت رایگان AppSheet را دریافت خواهند کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی چندین کاربر Workspace به صورت رایگان AppSheet را دریافت خواهند کرد
همراه ما باشید

وقتی از Google Workspace استفاده می کنید، کارآمدسازی بهره وری و کارایی را در اولویت قرار داده اید. چه راهی بهتر از یک برنامه سفارشی برای انجام این کار؟ به گفته Techradar، چندین سطح Google Workspace بدون پرداخت هزینه اضافی، اشتراک AppSheet را دریافت می‌کنند.

همانطور که می دانیم، چندین سطح پرداخت برای Google Workspace وجود دارد. آنها از 7.20 دلار در ماه برای اساسی ترین طرح تا 21.60 دلار در ماه برای طرح تجاری متغیر هستند. طرح Enterprise نیز وجود دارد که بیشترین ویژگی‌ها را دارد، اما باید با تیم فروش Google تماس بگیرید تا یک طرح قیمت‌گذاری را تنظیم کنید. فقط بدانید که بسیار گران خواهد بود. برای شرکت های بزرگ است.

اگر علاقه دارید آن را امتحان کنید، یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه وجود دارد. برای بررسی طرح ها و بررسی اینکه آیا برای شما مناسب است، از صفحه قیمت دیدن کنید.

Google Workspace در حال اضافه کردن AppSheet به صورت رایگان است

اگر قبلاً مشترک این طرح هستید، می‌توانید از مزیت ادغام AppSheet جدید استفاده کنید. این AppSheet چیست؟ خوب، اگر کسب و کاری دارید، باید همه چیز را منظم و روان نگه دارید. ساخت برنامه های سفارشی خود راهی برای انجام این کار است.

AppSheet یک برنامه ساز است که به شما امکان می دهد برنامه های بهره وری سفارشی را برای استفاده در تجارت خود طراحی کنید. شما می توانید انواع ابزارهای بهره وری را برای مدیریت موجودی، CRM، فروش، مدیریت وظایف و غیره اضافه کنید.

اکنون، ما در مورد برنامه‌هایی که می‌سازید و در فروشگاه Google Play پست می‌کنید صحبت نمی‌کنیم. اینها برای استفاده داخلی در شرکت شما هستند. شما باید در جای دیگری به دنبال چنین سرویسی بگردید.

مانند Google Workspace، AppSheet دارای سطوح مختلفی است. لایه ای که به دست می آورید، لایه Core است. این دومین سطح پایین‌ترین سطح است و ابزارهای مناسبی را برای شروع به شما ارائه می‌دهد.

اگر سطح Business Starter، Business Standard، Business Plus، Enterprise Starter، Enterprise Standard، Frontline Starter، Frontline Standard، Non-Profit یا Educational Standard را دارید، می توانید از AppSheet استفاده کنید. که طیف گسترده ای از سطوح را پوشش می دهد، بنابراین به احتمال زیاد شما آن را خواهید داشت.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OJCmjh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *