با این قیمت‌ها، وقت آن است که یک GPU جدید تهیه کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تعداد زیادی گزینه GPU از ASUS، MSI، Zotac و دیگران برای Prime Day به فروش می رسد. زمان هایی که به لطف اسکالپرها و ماینرهای رمزنگاری خرید یک GPU تقریبا غیرممکن بود، گذشته است. در حالی که قفسه‌ها پر نمی‌شوند، اما امروزه به دست آوردن آنها بسیار آسان‌تر است.

اگر عضو پرایم هستید، می‌توانید یکی از آن‌ها را با تخفیف قابل توجهی در آمازون بخرید. برخی از این معاملات فقط تا امروز ادامه خواهند داشت، در حالی که برخی دیگر تا پایان روز در 12 ژوئیه باقی خواهند ماند. بنابراین اگر برای ارتقای رایانه شخصی خود یک GPU خریداری می کنید، مطمئن شوید که وقتی قیمت ها برگشت می کنند نگاهی بیندازید. به حالت عادی اگر سهام در وهله اول فراتر از امروز باقی بماند.

در مورد آنچه در مورد تخفیف ها به آن نگاه می کنید، پردازنده های گرافیکی چند شریک مختلف AMD و NVIDIA تا 44 درصد تخفیف دارند. همچنین پردازنده‌های گرافیکی از نسل‌های فعلی و گذشته را در دسترس خواهید یافت. به عنوان مثال، جی فورس RTX 2060 EVGA از 359.99 دلار به 199.99 دلار کاهش یافته است. اکنون این کارت کمی قدیمی‌تر از دو نسل قبل است. اما هنوز یک پیکاپ مناسب برای هر کسی که یک رایانه شخصی برای بازی های معمولی تر می سازد. اگر می‌خواهید همه چیز را افزایش دهید، به نظر ما یک معامله بهتر، Dual جی فورس RTX 3060 White Edition از ایسوس است.

این تنها یک نسل GPU است، عملکرد بهتری را ارائه می دهد و به 279.99 دلار تخفیف داده شده است، بنابراین شما فقط 80 دلار بیشتر از کارت EVGA سری 20 پرداخت می کنید.

ASUS، MSI، Zotac و پردازنده های گرافیکی دیگر

چرا باید یک GPU از ASUS، MSI یا دیگران بخرید

قیمت هاست گزینه های GPU خوب زیادی وجود دارد. اما آنها معمولاً صدها بیشتر هزینه دارند. بنابراین اکنون زمان آن است که اگر می‌خواهید ارتقا دهید، یکی را انتخاب کنید. یا اگر قصد ساختن یک رایانه مخصوص بازی برای بچه های خود را داشته اید، ممکن است امتیاز زیادی را در یک کارت برای یک راه اندازی مبتدی کسب کنید.

ASUS، MSI، Zotac و پردازنده های گرافیکی دیگر

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JNk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *