آیا Fitbit Charge 5 شما پس از آپدیت جدید بریک شده است؟ تو تنها نیستی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

یک کاربر Fitbit Charge 5 را در مقابل یک دیوار نقاشی شده مدل می کند.

سی. اسکات براون / Android Authority

Fitbit Charge 5

TL; DR

  • طبق گزارش‌ها، آخرین به‌روزرسانی Fitbit Charge 5 باعث تخلیه بیش از حد باتری و بریک شدن دستگاه‌ها می‌شود.
  • به مصرف کنندگان آسیب دیده با گارانتی فعال یک کد تخفیف 35٪ از Fitbit برای خرید دستگاه ارائه می شود.
  • هیچ راهی برای جلوگیری از آپدیت خودکار سیستم عامل Fitbit Charge 5 وجود ندارد.

Fitbit Charge 5 یک ردیاب تناسب اندام خوب است و در لیست بهترین ردیاب های تناسب اندام ما قرار می گیرد که خوانندگان باید بخرند. با این حال، ارزیابی بررسی محصولات، وضعیت محصول را در زمان بررسی در نظر می گیرد. مواردی وجود دارد که محصولات پس از راه اندازی به طور قابل توجهی بهبود می یابند، و مواردی وجود دارد که به لطف به روز رسانی ها به سمت دیگری می روند. آخرین به‌روزرسانی برای Fitbit Charge 5 ظاهراً ردیاب تناسب اندام را برای بسیاری از کاربران آماده می‌کند، بنابراین ممکن است بخواهید از به‌روزرسانی به جدیدترین سیستم‌افزار خودداری کنید.

Fitbit آخرین به روز رسانی v194.61 را برای Charge 5 با تغییرات گسترده ای اعلام کرد. صفحه‌های ساعت جدید، پشتیبانی از کاراکترهای زبان جهانی و اعلان‌های متنی از راست به چپ، در دسترس بودن همه حالت‌های تمرین در برنامه Exercise، و رفع اشکال‌ها و بهبودهای کلی وجود دارد.

با این حال، کاربرانی که به‌روزرسانی را دریافت کرده و آن را نصب کرده‌اند، از تخلیه بیش از حد باتری و در نهایت سیاه شدن صفحه نمایش شکایت دارند. پس از نصب آخرین به‌روزرسانی، گزارش‌های متعددی در انجمن‌های Fitbit از کاربرانی که دستگاه‌های پاسخگو نیستند، وجود دارد.

به‌عنوان راه‌حلی برای مصرف‌کنندگان آسیب‌دیده، پشتیبانی مشتری Fitbit طبق گزارش‌ها یک کد تخفیف 35 درصدی برای خرید یک دستگاه جدید از فروشگاه آن‌ها ارائه می‌کند، با این فرض که شارژ 5 شما تحت ضمانت است. اگر نه، پس قطعنامه ای دریافت نمی کنید. به نظر نمی رسد راهی برای جلوگیری از به روز رسانی خودکار Charge 5 وجود داشته باشد. ما نمی دانیم که آیا عرضه به روز رسانی متوقف شده است یا خیر، زیرا گزارش های آجری جدید تا این لحظه به انتشار ادامه داده اند.

ما برای بیانیه ای با Google و Fitbit تماس گرفته ایم و به محض شنیدن پاسخ آنها، موضوع را به روز خواهیم کرد.




5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OUW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *