توسعه Galaxy Ring سامسونگ در مرحله پیشرفته است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی توسعه Galaxy Ring در مرحله پیشرفته است
همراه ما باشید

توسعه گلکسی رینگ سامسونگ به مرحله پیشرفته ای رسیده است. این شرکت با شرکت ژاپنی Meiko همکاری کرده است تا PCB (بردهای مدار چاپی) را برای حلقه هوشمند آینده توسعه دهد که به عنوان ردیاب سلامت و تناسب اندام عمل خواهد کرد. اگرچه هنوز جدول زمانی برای عرضه این دستگاه های پوشیدنی در بازار نداریم.

سامسونگ مدتی است که در حال بررسی یک حلقه هوشمند است. طی چند سال گذشته، چندین پتنت برای فناوری‌های مرتبط با چنین محصولی ثبت کرده است. در اکتبر 2022، رسانه‌های کره‌ای گزارش دادند که این شرکت کار توسعه این پروژه را آغاز کرده است و انتظار می‌رود که مدل نسل اول Galaxy Ring نامیده شود.

گزارش جدیدی که از وطن سامسونگ منتشر می شود اکنون نشان می دهد که این شرکت توسعه پیشرفته این محصول را آغاز کرده است. به دلیل اندازه کوچک آن، ساخت یک حلقه هوشمند قدرتمند یک چالش تکنولوژیکی است. از این رو، این شرکت کره ای به شرکتی روی آورده است که در ساخت قطعات فنی کوچک تخصص دارد.

Meiko که PCBهای HDI (بردهای مدار چاپی به هم پیوسته با چگالی بالا) را برای سری گلکسی S23 عرضه کرده است، PCBهایی را برای حلقه گلکسی خواهد ساخت. این برد به تسهیل ارتباط بین اجزای داخلی مختلف برای اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه کمک می کند. مشخص نیست که آیا سامسونگ تامین کنندگان دیگر قطعات گلکسی رینگ را نهایی کرده است یا خیر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ می تواند یکپارچه سازی ChatGPT را برای مرورگر خود آزمایش کند

سامسونگ به خوبی با توسعه حلقه گلکسی همراه است

آخرین گزارش در مورد حلقه گلکسی تنها چند هفته پس از آن منتشر شد که سامسونگ 6 درخواست علامت تجاری مرتبط با حلقه های هوشمند را ثبت کرد. اسناد همراه نشان می دهد که سه مورد از آنها – Galaxy Index، Galaxy Insight و Galaxy Circle – نام پوشیدنی ها هستند. سه مورد دیگر – گلکسی وان، گلکسی پالس و گلکسی ریتم – به نظر می رسد برنامه های تلفن همراهی هستند که برای ردیابی داده های سلامت و تناسب اندام از طریق آن دستگاه ها استفاده می شوند.

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ به دنبال این است که گلکسی رینگ را به دستگاه پایش سلامت قابل اعتمادتری نسبت به ساعت های هوشمند تبدیل کند. بر اساس گزارش ها، این دستگاه کوچک شامل یک حسگر PPG (فتوپلتیسموگرافی) و یک سنسور ECG (الکتروکاردیوگرام) در میان چیزهای دیگر خواهد بود. و از آنجایی که سطح داخلی آن به دور انگشت شما می پیچد، می تواند داده های سلامتی را به دقت اندازه گیری کند.

اما همانطور که قبلاً گفته شد، این یک چالش تکنولوژیکی برای سامسونگ خواهد بود که این کار را انجام دهد. این شرکت احتمالاً وقت خود را صرف می کند و با احتیاط عمل می کند تا مطمئن شود که بهترین دستگاه حلقه هوشمند را ارائه می دهد. بازار هنوز نسبتاً کوچک است و هیچ بازیگر بزرگی برای ورود به این فضا عجله ندارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد حلقه گلکسی با ما همراه باشید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VllUYW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *