دو T-Mobile MVNO چگونه با هم مقایسه می شوند؟

زمان مطالعه: 7 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

عکس استوک روباه موبایل نعناع در گوشی 1

ادگار سروانتس / Android Authority

شرکت‌های مخابراتی پیش‌پرداخت لحظه‌ای دارند. نه تنها MVNO های بیشتری نسبت به قبل در دسترس هستند، بلکه محبوبیت آنها نیز افزایش می یابد. مشتریان بیشتری یاد می گیرند که برای دریافت خدمات تلفنی با کیفیت، نیازی به استفاده از AT&T، T-Mobile، یا Verizon ندارید. اگر به دنبال پول هستید، Tello و Mint Mobile هر دو MVNOهای T-Mobile عالی هستند. در این راهنما، Mint Mobile و Tello را با هم مقایسه می کنیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام اپراتور برای شما مناسب است.

طرح هزینه گفتگو و پیامک داده ها موارد اضافی
طرح

نعنا 5 گیگ

هزینه

75 دلار برای سه ماه (25 دلار در هر متر)
120 دلار برای شش ماه (20 دلار در متر)
180 دلار برای 12 ماه (15 دلار در متر)

گفتگو و پیامک

نامحدود

داده ها

دسترسی 5 گیگابایتی LTE/5G

موارد اضافی

هات اسپات تا محدودیت داده

طرح

نعنا 15 گیگ

هزینه

105 دلار برای سه ماه (35 دلار در متر)
150 دلار برای شش ماه (25 دلار در هر متر)
240 دلار برای 12 ماه (20 دلار در متر)

گفتگو و پیامک

نامحدود

داده ها

دسترسی 15 گیگابایتی LTE/5G

موارد اضافی

هات اسپات تا محدودیت داده

طرح

نعنا 20 گیگ

هزینه

135 دلار برای سه ماه (45 دلار در متر)
210 دلار برای شش ماه (35 دلار در متر)
300 دلار برای 12 ماه (25 دلار در متر)

گفتگو و پیامک

نامحدود

داده ها

دسترسی 20 گیگابایتی LTE/5G

موارد اضافی

هات اسپات تا محدودیت داده

طرح

نعنا نامحدود

هزینه

120 دلار برای سه ماه (40 دلار در متر)
210 دلار برای شش ماه (35 دلار در متر)
360 دلار برای 12 ماه (30 دلار در متر)

گفتگو و پیامک

نامحدود

داده ها

45 گیگابایت دسترسی LTE/5G پرسرعت
2G نامحدود بعد

موارد اضافی

10 گیگابایت دسترسی به هات اسپات

طرح

Tello 500 مگابایت

هزینه

9 دلار در ماه

گفتگو و پیامک

نامحدود

داده ها

500 مگابایت داده پرسرعت، 2G نامحدود پس از آن

موارد اضافی

نقطه اتصال تا سقف برنامه
تماس رایگان با بیش از 60 کشور از داخل ایالات متحده

طرح

بگو 1 گیگابایت

هزینه

10 دلار در ماه

گفتگو و پیامک

نامحدود

داده ها

1 گیگابایت داده پرسرعت، 2G نامحدود پس از آن

موارد اضافی

نقطه اتصال تا سقف برنامه
تماس رایگان با بیش از 60 کشور از داخل ایالات متحده

طرح

بگو 5 گیگابایت

هزینه

19 دلار در ماه

گفتگو و پیامک

نامحدود

داده ها

5 گیگابایت داده پرسرعت، 2G نامحدود پس از آن

موارد اضافی

نقطه اتصال تا سقف برنامه
تماس رایگان با بیش از 60 کشور از داخل ایالات متحده

طرح

بگو 10 گیگ

هزینه

24 دلار در ماه

گفتگو و پیامک

نامحدود

داده ها

10 گیگابایت داده پرسرعت، 2G نامحدود پس از آن

موارد اضافی

نقطه اتصال تا سقف برنامه
تماس رایگان با بیش از 60 کشور از داخل ایالات متحده

طرح

Tello نامحدود

هزینه

29 دلار در ماه

گفتگو و پیامک

نامحدود

داده ها

25 گیگابایت داده پرسرعت، 2G نامحدود پس از آن

موارد اضافی

نقطه اتصال تا سقف برنامه
تماس رایگان با بیش از 60 کشور از داخل ایالات متحده

تلو برجسته

Mint Mobile به دلیل قیمت‌های تهاجمی‌اش شناخته شده است، اما باید ماه‌ها از قبل پرداخت کنید، با بهترین معاملات برای کسانی که یک سال تمام پرداخت می‌کنند. برخلاف Mint، Tello به ساختار سنتی پرداخت ماهانه پایبند است. گفته می شود، اپراتور سفارشی سازی بسیار بیشتری را با بسته های داده از 500 مگابایت تا نامحدود ارائه می دهد. حتی می توانید برای صرفه جویی در هزینه، تماس های محدود و پیامک دریافت کنید. در جدول بالا ما فقط چند مورد از محبوب‌ترین پیکربندی‌ها را انتخاب کردیم تا مقایسه را آسان‌تر کنیم.

هر دو اپراتور گزینه های محدود و نامحدود را ارائه می دهند، اما چه کسی معامله بهتری دارد؟ در بسیاری از موارد، Mint Mobile نرخ‌های محدودتری را نسبت به Telo ارائه می‌دهد، هرچند نکته مهم این است که باید تمام سال را یک‌باره پرداخت کنید. به عنوان مثال، Telo ماهیانه 19 دلار برای 5 گیگابایت داده و مکالمه/متن نامحدود دریافت می کند، در مقابل 180 دلار برای 12 ماه در Mint – این مبلغ به 15 دلار در ماه می رسد، یعنی 9 دلار کمتر! برای کسانی که تصمیم می‌گیرند هر بار سه ماه بپردازند، 75 دلار دریافت می‌کنید که به 25 دلار در ماه می‌رسد، یعنی 6 دلار بیشتر از Telo.

داستانی مشابه در تمام برنامه‌های مختلف Tello و Mint به استثنای داده‌های نامحدود وجود دارد. حتی اگر برای یک سال پیش پرداخت کنید، داده های نامحدود Mint Mobile هنوز 1 دلار در ماه بیشتر است. البته در این مورد چیزهای بیشتری از آنچه به چشم می آید وجود دارد. هیچ‌یک از این دو طرح، داده‌های پرسرعت نامحدودی ندارند و پس از عبور از درپوش، به سرعت‌های غیرقابل استفاده برمی‌گردند. برای Tello، این فقط 25 گیگابایت است، در حالی که طرح نامحدود Mint در مجموع 45 گیگابایت به شما می دهد.

در مجموع، ما برنامه‌های ماهانه Tello را توصیه می‌کنیم، مگر اینکه بخواهید یک‌باره هزینه یک سال خدمات کامل را بپردازید، و سپس Mint Mobile بیشتر در صدر قرار می‌گیرد. اگر اصلاً از داده‌های زیادی استفاده نمی‌کنید، می‌بینید که طرح 1 گیگابایتی Tello با فقط 10 دلار در ماه یک معامله عالی است. برای کسانی که علاقه مند به داده های نامحدود هستند، Mint Mobile معامله بهتری است، اما دوباره فقط در صورتی که برای یک سال یکبار پرداخت کنید. هنوز هم یک دلار در ماه برای شما هزینه خواهد داشت، اما 20 گیگابایت داده بیشتر دریافت می کنید.

پوشش Mint Mobile در مقابل Tello: چگونه آنها را با هم مقایسه می کنند؟

نقشه موبایل نعنا

از آنجایی که هر دو این حامل ها مستقل هستند اما در شبکه T-Mobile اجرا می شوند، می توانید نقشه های پوشش بسیار مشابهی را انتظار داشته باشید. T-Mobile یک شبکه عالی دارد و فقط به بهتر شدن ادامه می دهد. فقط توجه داشته باشید که نقشه پوشش واقعی T-Mobile در قراردادهای رومینگ موثر است، چیزی که با MVNO به آن نخواهید رسید.

Mint Mobile در مقابل Visible: داده ها و اولویت بندی

ما قبلاً روشن کرده‌ایم که طرح داده نامحدود Mint Mobile داده‌های بیشتری را با 45 گیگابایت داده پریمیوم در مقابل 25 گیگابایت در Tello به شما می‌دهد. اما اولویت شبکه چطور؟ قرار است هر دو بر برنامه‌های پیشرفته T-Mobile اولویت داشته باشند، اگرچه متوجه خواهید شد که آنها در واقع مشابه طرح T-Mobile Essential اولویت دارند. این بدان معناست که Telo و Mint گاهی اوقات شاهد کاهش سرعت خود در زمان‌های شلوغی بزرگ می‌شوند، اما در تجربه ما، Mint هنوز به طور متوسط ​​سرعت‌های مناسبی ارائه می‌کند، و در بیشتر مواقع، من هرگز کمتر از 9 تا 15 مگابیت در ثانیه، حتی در مواقع شلوغ‌تر که بازدید از سنت لوئیس، میسوری.

کجا در روستایی میسوری زندگی می کنم؟ سرعت بین Mint و T-Mobile پس پرداخت چندان متفاوت نیست. ما هنوز در حال انجام آزمایش‌های بیشتری در شبکه Tello هستیم تا ببینیم چگونه در شهر عمل می‌کند، اما به نظر می‌رسد که عملکرد در اینجا نیز مشابه خواهد بود.

Mint Mobile در مقابل Tello: موارد اضافی، تبلیغات و انتخاب تلفن

Google Pixel 7a جلو با جعبه

رابرت تریگز / Android Authority

Tello و Mint دوست دارند همه چیز را ساده نگه دارند، بنابراین انتظار زیادی از امتیازات نداشته باشید. هر دو شرکت مخابراتی به شما امکان تماس رایگان با مکزیک و کانادا را می دهند، اما Tello همچنین شامل تماس و ارسال پیامک در حداکثر 60 کشور است. Mint همچنین تماس با بیش از 160 کشور را ارائه می دهد، اما از شما می خواهد که هزینه آن را بپردازید.

با توجه به تبلیغات، Mint در حال حاضر فقط 15 دلار برای سه ماه اول خدمات در تمام برنامه های خود دریافت می کند. همچنین دارای بسیاری از تبلیغات معاملات تلفنی است که شامل گزینه ای برای تأمین مالی ماهانه است. همچنین طیف گسترده‌ای از انتخاب‌های تلفن، از جمله سری آیفون 14، خانواده سامسونگ گلکسی S23 و حتی دستگاه‌های منحصربه‌فردتری مانند Galaxy Z Fold 4 وجود دارد. برای فهرست کامل گوشی‌های موجود، از وب‌سایت Mint دیدن کنید.

خارج از پشتیبانی بهتر تماس بین المللی، Tello نمی تواند رقابت کند. به ندرت معاملات ویژه زیادی دارد و انتخاب تلفن آن تقریباً چشمگیر نیست. جدیدترین سامسونگ گلکسی اس 22 است که اکنون یک سال از عمر آن می گذرد. جدیدترین دستگاه اپل آیفون 13 است. همچنین دستگاه‌های بسیار بیشتری را خواهید دید، از جمله دستگاه‌هایی که از شرکت NUU ساخته شده‌اند. اگر گوشی جدیدتری می خواهید، باید خودتان آن را به صورت آنلاک به شبکه بیاورید.

در کل باید این یکی را به نعنا بدهیم.

Mint Mobile در مقابل Tello: کدام اپراتور برای شما مناسب است؟

سیم کارت موبایل نعنا
  • برنده کلی: موبایل نعنا

Mint Mobile و Tello تقریباً در همه بخش‌های بالا، به استثنای موارد اضافی، تبلیغات و انتخاب تلفن، با هم برابر بودند. با این حال، این یک برد بسیار مهم است.

من واقعا Mint Mobile را دوست دارم و از این ایده که سالی یک بار پرداخت کنم و آن را فراموش کنم لذت می برم. برای کسانی که بازپرداخت مالیات زیادی دریافت می کنند، این زمان می تواند بهترین زمان برای پرداخت صورت حساب شما باشد. شما بهترین قیمت ها را دریافت خواهید کرد، اما خدمات واقعی بین Tello و Mint بسیار مشابه خواهد بود. ما همچنین قدردانی می‌کنیم که Mint Mobile به اندازه بسیاری از اپراتورهای بزرگتر تبلیغات دارد و کتابخانه عظیمی از تلفن‌ها برای خرید دارد.

در نهایت می‌خواهیم Mint Mobile را بهترین انتخاب بین این دو معرفی کنیم، مگر اینکه مطلقاً توانایی پرداخت هزینه خدمات تلفن خود را از یک سال قبل نداشته باشید. اگر ترجیح می‌دهید به پرداخت‌های ماهانه پایبند باشید، Tello از نظر قیمت نزدیک است و پوشش و خدمات تقریباً یکسانی ارائه می‌کند.

Tello vs Mint Mobile: کدام انتخاب بهتر است؟

0 رای

من کی هستم و چرا باید به من اعتماد کنی؟

به عنوان یک نویسنده در صنعت موبایل برای بیش از یک دهه، من برای مدت طولانی در این کار بودم. در حالی که در آن زمان تمرکز زیادی داشتم، اپراتورها یکی از بزرگترین نقاط تمرکز من این روزها هستند. من از T-Mobile، Verizon، AT&T، Visible، Google Fi، Cricket، US Mobile، Mint Mobile و چندین اپراتور دیگر برای مدت طولانی در طول سال‌ها خاموش و روشن استفاده کرده‌ام. من همچنین در حال حاضر در حال تست Tello هستم.

من مرتباً سیم‌کارت‌هایی را از اپراتورهای اعتباری خریداری می‌کنم تا ببینم چگونه آنها را با بازیگران بزرگ در فضا مقایسه می‌کنند. وقتی در مورد خدمات پیش پرداخت و پس پرداخت می نویسم، می توانید مطمئن باشید که تجربه و بینش واقعی در زمان واقعی دارم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NLGvKM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *