تنها چیزی که می خواهم یک جفت جوانه بی سیم واقعی با یک بند گردنی قابل جابجایی است

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

گوش گیر سفارشی acs با بند گردن قابل جابجایی که پوشیده شده است

توماس تریگز / Android Authority

من اخیرا یک آزمایش شنوایی داشتم و تعدادی گوش گیر قالبی درست کردم. محافظ شنوایی که اکنون دریافت می‌کنم ارزش ناراحتی جزئی را داشت که هنگام گچ گرفتن باید تحمل کنم. علاوه بر جداسازی بسیار بهتر از گوش گیرهای جهانی، شاخه های قالبی بسیار راحت تر هستند. با این حال، گنجاندن یک بند گردن قابل جابجایی را بسیار مفید دانستم. قبلاً مجبور بودم گوش گیرها را در جیبم بگذارم تا زمانی که آنها را در گوشم بگذارم. اما اکنون که گوش‌گیرهای قالب‌گیری شده من با یک نخ بسته شده‌اند، هرگز نگران گم شدن آنها نیستم. در هر صورت، اکنون پوشیدن هدفون‌های بدون اتصال را کمی اضطراب‌آور می‌دانم (به تمام مواقعی فکر کنید که تقریباً جوانه‌ای را در زهکشی انداخته‌اید – منظور من را می‌دانید).

بند گردن‌های قابل جابجایی یک راه آسان برای ایمن نگه داشتن هدفون از افتادن و افتادن تصادفی هستند.

و این باعث شد به این فکر کنم: اگر یک شرکت کوچک گوش بند می تواند یک بند گردن قابل جابجایی را در خود جای دهد، شرکت های سازنده گوشی چند میلیون دلاری نیز می توانند.

آیا می خواهید یک گردنبند قابل جابجایی با جوانه های بی سیم واقعی خود داشته باشید؟

0 رای

گوش گیرهای سفارشی acs با بند گردن قابل جابجایی

توماس تریگز / Android Authority

شایان ذکر است که هدفون های گردنبند در حال حاضر در اشکال مختلف وجود دارند. مدتی پیش من عاشق Sony WI-C100 با ارزش استثنایی به دلیل عمر باتری 25 ساعته و ارتقاء مقیاس DSEE شدم. بسیار شبیه گوش گیرهای قالبی من، پوشیدن آنها نیز بسیار راحت بود. به ندرت متوجه شدم که از خستگی گوش رنج می برم یا متوجه گوش درد دردناکی می شوم. گفته شد، آنها اولین و آخرین هدفون گردنبند من بودند. علیرغم اینکه برخی از بهترین های موجود در بازار نسبت به قیمت هستند، از اینکه آنها را دور گردنم نگه دارم یا هر جا که می رفتم کیف می بردم خسته شدم.

از نظر طراحی، هدفون‌های گردن‌بند در جایی بین هدفون‌های بی‌سیم واقعی و هدفون‌های سیمی وجود دارند. اما با توجه به تجربه من، آنها از هیچ یک از مزایای واقعی خود بهره کامل نمی برند. اولی‌ها بی‌سیم هستند و به اندازه‌ای کوچک هستند که در جیب شما قرار می‌گیرند، که باعث می‌شود آن‌ها را قابل حمل و به‌راحتی بدون فشار دادن سیم روی پیراهن‌تان متصل کنید. دومی صدای ثابت بدون اتلاف را با یک اتصال قابل اعتماد تولید می کند. Sony WI-C100 من هیچ کدام از این کارها را انجام نداد.

از دست دادن جوانه های بی سیم واقعی بسیار آسان است، به خصوص زمانی که آنها را از جعبه شارژ خارج کنید.

شرکت‌ها و کاربران اکنون به یک توافق مشترک رسیده‌اند: هدفون‌های بی‌سیم واقعی راحت‌ترین و قابل حمل‌ترین نوع هدفون هستند. مشکل این است که از دست دادن آنها بسیار آسان است، به خصوص زمانی که آنها را از جعبه شارژ خارج کنید. از آنجایی که هدفون ها کوچک هستند، گاهی اوقات سخت است که آنها را محکم در دست بگیرید. جعبه‌های شارژ نیز میزبان آهنرباهای نسبتاً قوی هستند تا جوانه‌ها را در حین شارژ نگه دارند. این به معنای کشیدن بالقوه جوانه ها با نیروی کافی است تا آنها را از کیس خارج کرده و به خیابان بفرستد. همانطور که در بررسی خود اشاره کردم، چندین بار این کار را انجام داده ام در حالی که سعی می کردم HUAWEI FreeBuds 5i را از جعبه خود خارج کنم.

گوش گیر سفارشی acs

توماس تریگز / Android Authority

اگر هدفون‌های شما مجهز به قابلیت حذف نویز فعال و حالت شفافیت نیستند، تنها با بیرون آوردن یک یا هر دوی آنها از گوش خود می‌توانید به وضوح با محیط اطراف خود ارتباط برقرار کنید. بدون گردنبند، احتمالاً با آنها در کف دست خود ایستاده اید. این می‌تواند منجر به افتادن هدفون روی زمین، پرش تصادفی یک آهنگ یا از سرگیری پخش صدا شود. برای چیزی که قرار است قابل حمل ترین هدفون باشد، خیلی راحت نیست.

گردنبندهای مغناطیسی شخص ثالث وجود دارند، اما جهانی نیستند، در شارژ اختلال ایجاد می کنند، و با هدفون های بدون پایه سازگار نیستند.

برخی از مفسران متوجه خواهند شد که گردنبندهای مغناطیسی شخص ثالث در حال حاضر در بازار وجود دارد. متأسفانه، شناخته شده است که اینها باعث تداخل در شارژ می شوند. آنها همچنین جهانی نیستند، به این معنی که بسیاری از برندهای هدفون از دست خواهند داد. به نظر می رسد اپل ایرپاد پرو شناخته شده ترین ذینفع باشد، البته با سطوح متفاوتی از رضایت مشتری. اما حتی اگر بتوانید یک جفت گردنبند مغناطیسی را در دست بگیرید، هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها نیازهای شما را برآورده کنند. بعید است که آنها در جعبه شارژ شما قرار بگیرند و ممکن است اصلاً به هدفون خاص شما متصل نشوند. از همه ناامید کننده تر، آنها روی جوانه های بدون ساقه کار نمی کنند. این بدان معناست که برای مثال Samsung Galaxy Buds Pro 2 نمی تواند از گردنبندهای مغناطیسی استفاده کند.

گوش گیر سفارشی acs با بند گردن قابل جابجایی

توماس تریگز / Android Authority

به همین دلیل است که سازندگان هدفون باید به روش‌های کمتر ابزاری برای اتصال بند گردن توجه کنند. گوش‌گیرهای قالب‌گیری شده من با فشار دادن باند مستقیماً به داخل گوشی متصل می‌شوند. در دو انتهای رشته، شاخه‌های پلاستیکی کوچکی وجود دارد که به سوراخی در پوشش بیرونی گوش‌گیرها شکاف می‌دهند. هنگامی که می‌خواهید آن‌ها را بدون اتصال بپوشید، دوشاخه را از سوراخ بیرون می‌کشید و بند گردن را با خیال راحت در قاب نگه می‌دارید. بدون آهنربا، بدون درام. همچنین، بند نازک است، که آن را بسیار قابل حمل تر می کند و به راحتی در داخل کیس ذخیره می شود.

با این حال، دو مشکل بالقوه در این طراحی وجود دارد. یکی این است که هدفون ها باید به اندازه کافی کوچک باشند تا به خوبی در داخل چاه گوش ما قرار گیرند و هر چیزی که با طراحی بیرونی تداخل یا تغییر دهد می تواند بر راحتی و مهر و موم آنها تأثیر بگذارد. همچنین، برخلاف گوش‌گیرهای سفارشی من، هدفون‌های بلوتوث از پلاستیک سخت ساخته شده‌اند، نه از سیلیکون. این کار گنجاندن یک گردنبند قابل جابجایی را دشوارتر می کند. تنها روشی که می توانم به آن فکر کنم این است که محفظه بیرونی میزبان یک ورودی کوچک ضد آب باشد تا باند را به داخل فشار دهد.

گوش گیرهای سفارشی acs

توماس تریگز / Android Authority

با این وجود، برندهای هدفون پول زیادی برای یافتن راه حل دارند. اگر آنها بتوانند نحوه چسباندن و جدا کردن نوارهای گردن را به راحتی بیابند و راهی برای ذخیره بند داخل کیف شارژ بیابند، ممکن است خریداران آگاه تر را متقاعد کنند که از تبلیغات واقعی هدفون بی سیم استفاده کنند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UjwUsi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *