بهترین عرشه دوئل استاد یو-گی-اوه

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین عرشه دوئل استاد یو-گی-اوه
همراه ما باشید

Yu-Gi-Oh به خودی خود برای متخصصان بسیار سخت است، و بنابراین ما می توانیم سطح دشواری یک مبتدی را درک کنیم. در این مقاله قصد داریم به دنبال برخی از این موارد باشیم بهترین عرشه دوئل یو-گی-اوه استاد، بنابراین شما مجبور نخواهید بود کار را انجام دهید.

بهترین عرشه دوئل استاد یو-گی-اوه

اگر به دنبال برخی از بهترین دک های دوئل استاد یو-گی-اوه هستید، لیست ذکر شده در زیر را بررسی کنید:

  1. اسپرایت
  2. رونیک
  3. Mathmeck
  4. گریه ها
  5. Floowandereeze

بیایید شروع کنیم و در مورد این عرشه ها بیشتر بیاموزیم.

1]اسپرایت

بهترین عرشه دوئل استاد یو-گی-اوه

اسپرایت که کارت های قدرتمندی مانند Swap Frog، Nimble Angler، Nimble Beaver، Meffy Catty، Meffy Pinny و مواردی از این قبیل را در خود جای داده است، این را به یکی از دوئل های استاد Yu-Gi-Oh تبدیل می کند. یکی دیگر از مواردی که به شما در غلبه بر مانع کمک می کند، کارت Mekk-Knight Crusadia Avramax و همچنین Arc Light است. اشتباه نخواهد بود اگر بگوییم، به طور کلی، این دک استراتژی های متعددی را برای کمک به گیمر در دستیابی به پیروزی ارائه می دهد و بنابراین ارزش بررسی و امتحان را دارد.

2]رونیک

عرشه Runick یک عرشه قدرتمند Yu-Gi-Oh Master Duel با استراتژی های قوی از جمله فواره Runick است. تمرکز آن بر محافظت از فواره، استفاده موثر از کارت های Quick-Play و استفاده از Runick Fusions برای مزایای دفاعی است. هیولاهای مهم این عرشه عبارتند از Hugin the Runick Wings، Munin the Runick Wings و Geri the Runick Fangs. Runick Fountain به بازیکنان این امکان را می دهد که از طلسم های Quick-Play در طول نوبت حریف خود استفاده کنند و حداکثر سه طلسم Quick-Play را از قبرستان بازیابی کنند. برای دفاع در برابر حملات، عرشه‌های Runick از کارت‌هایی مانند «There Can Only Be One» و «Grave of the Super Ancient Organism» استفاده می‌کنند. این تجربه گیم پلی برای بازیکنانی که از نبردهای چالش برانگیز در Yu-Gi-Oh Master Duels لذت می برند عالی است.

3]Mathmeck

با حرکت به سمت بهترین جایگزین بعدی، Mathmech این بازی ورق را جذاب‌تر کرده و با ویژگی‌های خود محیط رقابتی بهتری ایجاد می‌کند. این عرشه امکان احضار یک هیولای قدرتمند به نام Accesscode Talker را با قربانی کردن هیولاهای پیوندی کافی می دهد. این یک موتور بسیار قوی دارد که به کاربران کمک می کند تا سریعتر از قبل به Acesscode Talker برسند.

بهترین بخش این است که همه این کارت ها بر اساس ریاضی هستند، اما ضربه سنگینی به برنامه حریف وارد می کنند. این برنامه اجازه می دهد تا هیولاهای خاص را یکی پس از دیگری احضار کنید، بنابراین پیوند زنجیر هیولاها را بر اساس ترتیب احضار برای شما آسان می کند.

4]اشک

وقتی در مورد چند عرشه مهم برای دوئل استاد Yu-Gi-Oh صحبت می شود، نمی توان Tearlaments را در آخرین مورد در نظر گرفت. این عرشه کارت‌های قدرتمندی را ارائه می‌کند که می‌توانند به طور موثر کارت‌های Bystial حریف مانند Bystila Magnamhut، Tearlament Kitkallos، Ishuzu Ishtar و غیره را خنثی کنند.

عرشه ممکن است در برخی از اجزاء مانند محققان کمبود داشته باشد، اما با ارائه این کارت های موثر جبران می شود. موجودات آبزی در این عرشه آب/تاریک به شدت به احضار فیوژن متکی هستند و این کارت‌ها دارای اثرات تکمیلی پس از رستاخیز از قبرستان هستند. اقدامات متقابل علیه Tearlaments آنقدر کمیاب است که در حال حاضر، عرشه شکست ناپذیر به نظر می رسد.

5]Floowandereeze

Floowandereeze، باز هم مغز متفکری است که بر اهمیت افکت ها و کارت های حریف تاکید می کند. به انجام کاری که اکثر مردم انجام می دهند اعتقاد ندارد، به احضار مرسوم اعتقاد دارد. استفاده از هر دو، Floowandereeze و Robina، یک استراتژی مات برای به دست آوردن حیوانات بالدار از عرشه است.

حرکات مختلفی از این دست موجود است که متعلق به شما خواهد بود، با این وجود، ارزش بررسی کردن را دارد زیرا جذابیت های تراوش شده توسط این کارت ها می تواند یک عنصر آموزشی ریشه در زمینه پرنده شناسی را به شما منتقل کند.

خواندن: بهترین بازی های کارتی و تخته ای برای ایکس باکس وان.

قوی ترین عرشه در تمام YuGiOh چیست؟

تعیین قوی ترین عرشه در تمام YuGiOh آسان نیست زیرا بازی دائما در حال تکامل است و کارت های جدید به ترکیب اضافه می شود. با این حال، اگر به دنبال یک عرشه قدرتمند هستید، برخی از موارد رایج مانند Dragon Link، Eldlich، Virtual World و Dinosaur وجود دارد. به خاطر داشته باشید که مهارت و تجربه گیمر نقش مهمی در نتیجه نهایی دارد.

خواندن: بهترین بازی های استراتژیک رایگان در استیم

مغلوب ترین عرشه در مستر دوئل کدام است؟

Zodiac Tri-Brigade به عنوان یکی از قدرتمندترین متا دک های یو-گی-اوه استاد دوئل در نظر گرفته می شود. این یک کارت بسیار قدرتمند است، زیرا شما می توانید تنها با استفاده از یک کارت یک میدان قوی ایجاد کنید، اما برای این کار، یا به Tri-Brigade Fraktall نیاز دارید یا باید توانایی جستجو در کارت با استفاده از Fire فرمتion را داشته باشید.

خواندن: 10 بهترین بازی مسابقه ای رایگان برای رایانه شخصی از فروشگاه مایکروسافت.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JCCkiT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *