این معاملات حماسی بلندگوهای Bose Prime روز نیمه شب به پایان می رسد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

اسپیکر بلوتوث کوله پشتی آبی Bose SoundLink Flex

این جواهر کوچک دیروز برای ما مورد توجه قرار گرفت، اما برخی از بلندگوهای برتر Bose به لطف معاملات Prime Day، قیمت‌های همیشه پایین دارند. کیفیت صدای Bose معمولاً با قیمت گزافی همراه است، اما با 200 دلار تخفیف در فروش، زمان خوبی برای ارتقا است.

برخی از معاملات نوار صوتی بسیار عالی در فروش وجود دارد که شاید Bose Smart Soundbar 300 بهترین انتخاب باشد. می شود اشاره در SoundGuys لیستی از بهترین نوارهای صوتی که می توانید به لطف طراحی جمع و جور و شیک، باس غنی و کنترل صدا خریداری کنید. معمولاً با قیمت 449 دلار به فروش می رسد و تخفیف های گذشته هرگز آن را زیر 390 دلار کاهش نداده بود. اعضای Prime می توانند آن را امروز با تنها 299 دلار دریافت کنند.

برای چیزی قابل حمل تر برای موسیقی متن تابستان شما، اسپیکر بلوتوث Bose SoundLink Flex ممکن است علاقه شما را جلب کند. در حال حاضر از 149 دلار به تنها 105 دلار کاهش یافته است، که به سختی از قیمت خرده فروشی خود قبل از این فروش منحرف شده است. طراحی ناهموار و ضد آب مجموعه ای از فناوری های اختصاصی Bose را در خود جای داده است که با هم ترکیب می شوند و صدایی واضح و مناسب هر گردهمایی داخلی یا خارجی را تولید می کنند.

در اینجا نکات برجسته بیشتری از خلاصه معامله بلندگوهای Bose آورده شده است.

این معاملات بدون شک با پایان یافتن Prime Day امشب به پایان خواهند رسید، بنابراین فرصت را از دست ندهید. اگر هنوز عضو Prime نیستید، فراموش نکنید که می توانید این سرویس را به مدت 30 روز رایگان امتحان کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pDt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *