پتنت جدید کیس اپل می تواند طراحی آی پد را متحول کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

از زمان پیدایش، قاب‌های گوشی تا حد زیادی فقط یک هدف را دنبال می‌کردند، یعنی محافظت از دستگاه در برابر آسیب سقوط با استفاده از موادی مانند پلاستیک و فیبر کربن. با این حال، به نظر می رسد اپل ممکن است به دنبال تغییر این مفهوم باشد، زیرا اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده اخیراً حق اختراع جدیدی را به این شرکت اعطا کرده است که به آنها اجازه می دهد یک قاب iPad با حلقه بیرونی توسعه دهند که نه تنها از دستگاه تلفن همراه محافظت می کند. اما همچنین دارای اجزای اضافی است و به عنوان پایه چند منظوره عمل می کند.

حق ثبت اختراع «مسکن محیطی برای یک دستگاه محاسباتی» که به شش مخترع از جمله افراد مشهوری مانند پل ایکس وانگ و کیث جی هندرن اختصاص دارد، این پتانسیل را دارد که آی‌پدها را متحول کند و به کاربران اجازه می‌دهد آن‌ها را روی میز با زوایای قابل تنظیم قرار دهند. ، یک زاویه دید بهبود یافته برای تماشای فیلم ها فراهم می کند. علاوه بر این، خود کیس دارای یک ضربه گیر حلقه ای قابل توجه است که تمام لبه های واحد اصلی را احاطه می کند، بنابراین از دستگاه در برابر آسیب سقوط محافظت می کند.

علاوه بر مزایای ارگونومیکی، این پتنت همچنین خاطرنشان می‌کند که با توجه به پیشرفت‌های اخیر در کوچک‌سازی قطعات، مانند پردازنده‌ها، باتری‌ها، حافظه و مدارهای مجتمع، سپر می‌تواند ویژگی‌های اضافی مانند باتری، دوربین و لوازم جانبی مختلف را نیز در خود جای دهد. این ادغام اپل را قادر می‌سازد تا دستگاه‌های خود را حتی بالقوه نازک‌تر کند، بنابراین تجربه کاربر را بیشتر می‌کند.

هنوز ثبت اختراع است

اگرچه این پتنت جدید نشان می دهد که اپل در نظر گرفته است که این طرح را در یک مدل آینده بگنجاند، اما توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که این پتنت اجرای فوری فناوری پیشنهادی را در دستگاه های اپل تضمین نمی کند. این به این دلیل است که شرکت هر ساله برای ثبت اختراعات متعددی ثبت می‌کند و با توجه به اینکه این پتنت شرکت را ملزم به طراحی مجدد قابل توجهی برای آی‌پد می‌کند، بعید است که چنین دستگاهی هرگز روشنایی روز را ببیند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mCg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *