به نظر می رسد که Project Q PS5 دستی سونی فقط یک تبلت اندرویدی باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی به نظر می رسد که Project Q PS5 دستی سونی فقط یک تبلت ی باشد
همراه ما باشید

به نظر می رسد که Project Q PS5 دستی فقط یک تبلت اندرویدی با کنترلر DualSense است. این احتمالاً چیزی نیست که مصرف کنندگانی که ممکن است به این دستگاه علاقه داشته باشند بخواهند بشنوند. اما با توجه به ویدئویی که از Project Q دستی درز کرده است که در X (قبلاً توییتر) منتشر شده است، به نظر می رسد که واقعیت این باشد.

این ویدیو از کاربر @Zuby_Tech (که توسط Android Central گزارش شده است)، دستگاه را برای حدود 28 ثانیه نشان می دهد. هر کسی که این واحد مطمئناً اولیه را مدیریت می کند، از بخش هایی از رابط کاربری استفاده می کند و از جوی استیک و صفحه لمسی برای پیمایش استفاده می کند.

شما می توانید علائم گویای نرم افزار اندروید را در مکان های متعدد به وضوح ببینید. دکمه های ناوبری اندروید در سمت راست دیده می شوند. و حداقل تعدادی از برنامه ها فقط سر ربات اندرویدی هستند. نکته مهمی که باید در نظر داشت این است که این یک واحد اولیه است. و نه موردی که قرار باشد برای مصرف کننده باشد. با این گفته ها، ممکن است همه چیز تغییر کند. از طراحی گرفته تا رابط کاربری و تصاویر نرم افزاری، زمانی که سونی آماده عرضه مدل های تولیدی شود.

Project Q دستی یک واحد منسجم است

در حالی که کاملاً واضح به نظر می رسد که دستگاه فقط یک تبلت اندرویدی با کنترلر است، به نظر نمی رسد که قطعات جداگانه ای باشند. در قسمت آخر ویدیو می توانید دستگاه را ببینید که برای دیدن پشت آن چرخیده است و کل چیز شبیه یک واحد است. برخلاف تبلتی که در یک کنترلر مشابه Razer Kishi V2 جای می گیرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین گوشی های اندرویدی ارزان قیمت – به روز شده در جولای 2023

دستی مطمئناً خوش ساخت به نظر می رسد و در پایان روز، این احتمالاً یکی از مهمترین چیزها است. با این حال، بسیاری احتمالاً روی این واقعیت تمرکز می کنند که این یک دستگاه اندرویدی است. از دیدگاه سونی، با توجه به ساخت گوشی های اندرویدی، منطقی است. اما در حال حاضر دشوار است تصور کنید که چگونه این گوشی با تلفنی که از بازی از راه دور استفاده می کند متفاوت است. برای بیت های کنترل کننده پیوست شده ذخیره کنید.

با این حال، سونی به خوبی ممکن است روی ویژگی‌هایی برای Project Q کار کند که باعث می‌شود Remote Play در مقایسه با سایر دستگاه‌ها روی آن بهتر کار کند. در حال حاضر، همه ما باید به دیدن ظاهر دستگاه در طبیعت بسنده کنیم.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LpKolB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *