به نظر می رسد تصاویر دنیای واقعی گلکسی زد فلیپ 5 قبل از رویداد رونمایی به بیرون درز کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

گلکسی زد فلیپ 5 لو رفت 1 1

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • به نظر می رسد یک افشاکننده عکس های واقعی از Galaxy Z Flip 5 را منتشر کرده است.
  • تصاویر نمایشگر بزرگ جلو و عدم وجود شکاف را نشان می دهند.
  • انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 را فردا در گلکسی آنپکد معرفی کند.

تنها یک روز با رویداد مورد انتظار Samsung Galaxy Unpacked فاصله داریم. ما انتظار داریم که سازنده چند گجت جدید از جمله Galaxy Z Flip 5 را به ما معرفی کند. اما اگر برای صبر کردن تا فردا صبح بیش از حد بی تاب هستید، ظاهراً یک افشای جدید به ما نگاهی واقعی به گوشی تاشوی آینده داده است.

در حالی که رندرهای فاش شده متعددی از Flip 5 دیده ایم، عکس های فاش شده واقعی از این دستگاه بسیار اندک بوده اند. اما با تشکر از افشاگری که می گذرد @GaryeonHan در توییتر، ممکن است اوج دیگری در گوشی در طبیعت داشته باشیم.

همانطور که رندرهای فاش شده قبلی نشان داده بودند، به نظر می رسد سامسونگ موفق شده است که Flip 5 را صاف کند و شکاف را از بین ببرد. برای انجام این کار، این شرکت از لولای جدید قطره‌ای استفاده می‌کند که شایعه شده بود دستگاه را نازک‌تر می‌کند.

همچنین یک عکس وجود دارد که نشان می دهد گوشی کاملا باز است. با نگاه دقیق به مرکز گوشی، تشخیص چین و چروک کاملاً دشوار است. ظاهراً به حداقل رساندن چین خوردگی مزیت دیگری است که از لولای جدید طراحی شده است.

در نهایت، چند عکس وجود دارد که صفحه نمایش جلویی را نشان می دهد. به نظر می رسد یک تصویر یک ویجت تقویم را نشان می دهد که برای صفحه کوچکتر بهینه شده است. به نظر می رسد تصویر دیگر تعدادی ویجت اضافی را نشان می دهد که می توانید در میان آنها پیمایش کنید.

انتظار می رود گلکسی زد فلیپ 5 دارای تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2، باتری 3700 میلی آمپر ساعتی و 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی باشد. افشاگری‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ قصد دارد قیمت را ثابت نگه دارد. اما ما در طول Galaxy Unpacked متوجه خواهیم شد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HKEVBU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *