اندروید 4.4 کیت کت رسماً مرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی 4.4 کیت کت رسماً مرده است
همراه ما باشید

تولدت مبارک، اندروید 4.4! حال تو مرگ است. در وبلاگی کوتاه و شیرین از گوگل، خبر مرگ رسمی اندروید 4.4 کیت کت را دریافت کردیم. گوگل قرار است پشتیبانی از این نسخه را در ماه آگوست قطع کند.

ما مطمئن هستیم که زمانی که اندروید 4.4 عرضه شد، بخشی از کاربران های هوشمند هنوز متولد نشده بودند. با این حال، برای ما که به یاد داریم، این نسخه از اندروید 10 سال پیش عرضه شد. در حالی که نسخه 4.4 بود، در واقع یازدهمین نسخه پلتفرم بود، درست بعد از Jellybean. این آخرین نسخه اندروید بود که دارای شماره نسخه با اعشار بود.

اندروید 4.4 ویژگی‌هایی مانند گفتن «Ok Google» برای دسترسی به دستیار صوتی، جلدهای تمام صفحه آلبوم در صفحه قفل، ایموجی‌ها در صفحه‌کلید Google، صفحات صفحه اصلی نامحدود و سایر موارد اضافه شده را به همراه داشت.

همچنین، یک واقعیت جالب: نام داخلی Android Kitkat در واقع «Key Lime Pie» بود.

اندروید 4.4 کیت کت اکنون رسماً مرده است

اندروید نسخه ای سرگرم کننده و شیرین از سیستم عامل در حال رشد آن زمان بود. با این حال، همه شیرینی ها به مرور زمان خراب می شوند و گوگل آماده می شود تا نسخه 4.4 را ارسال رسمی کند.

در پست وبلاگ کوتاه، گوگل اعلام کرد که اندروید 4.4 کمتر از 1 درصد استفاده فعال است. این نباید تعجب آور باشد، زیرا از آن زمان تاکنون 9 نسخه اضافی منتشر شده است. از آنجایی که افراد کمی از دستگاه‌های دارای این نسخه اندروید استفاده می‌کنند، گوگل رسما پشتیبانی از آن را کنار می‌گذارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 اپلیکیشن اندرویدی که این هفته نباید از دست بدهید

این بدان معناست که گوشی‌هایی که این نسخه از اندروید را اجرا می‌کنند، دیگر به‌روزرسانی خدمات Google Play را دریافت نخواهند کرد. از آنجایی که خدمات Google Play برای تجربه اندروید بسیار ضروری است، گوشی‌هایی که این نسخه از اندروید را اجرا می‌کنند، زمانی که این اتفاق بیفتد، بسیاری از ابزارهای کاربردی را از دست خواهند داد.

اگر هنوز در حال تکان دادن گوشی با اندروید 4.4 هستید (که به هر حال توصیه نمی شود)، باید به فکر تعویض آن باشید. این به طور رسمی در ماه اوت اجرایی می شود. از آنجایی که ما در اواخر جولای هستیم، زمان زیادی تا این اتفاق باقی نمانده است.

آیا نیاز به تعویض دارید؟

اگر می خواهید یک گوشی جدید بردارید، اما پول زیادی برای خرج کردن ندارید، لیستی از بهترین گوشی های اندرویدی ارزان قیمت موجود در بازار را در اختیار شما قرار می دهیم. این یک لیست همیشه به روز شده از بهترین تلفن هایی است که می توانید با بودجه خریداری کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LIjHoB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *