آقارا در نمایشگاه CES 2023 چهار محصول جدید خود را معرفی کرد که از آنها پشتیبانی می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سازنده دستگاه‌های خانه هوشمند Aqara خود را برای سال 2023 بزرگ آماده می‌کند. این شرکت در حال معرفی چهار محصول جدید و جزئیات حرکت خود به Matter در نمایشگاه CES در لاس وگاس است.


قفل هوشمند، زنگ ویدیویی و موارد دیگر

اول از همه، Video Doorbell G4 می‌تواند با باتری کار کند یا از سیم‌کشی زنگ موجود برای انعطاف‌پذیری بیشتر در درب ورودی شما استفاده کند. همچنین تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد که می‌تواند بسته به فردی که دیده می‌شود، برای راه‌اندازی خودکارهای مختلف استفاده شود.

همچنین امکان ذخیره سازی 7 روزه رایگان یا امکان ضبط محلی از طریق کارت microSD وجود دارد. این برنامه از HomeKit Secure Video اپل و پخش جریانی به نمایشگرهای خانه هوشمند آمازون الکسا و گوگل پشتیبانی می کند.

آقارا همچنین قول داده است که پس از آماده شدن مشخصات دوربین، زنگ در با پروتکل Matter کار خواهد کرد.

Smart Lock U100 اولین قفل این شرکت است. از HomeKit به همراه ویژگی های Home Key در Apple Wallet پشتیبانی می کند. گزینه های دیگر احراز هویت شامل بیومتریک اثر انگشت و رمز عبور است.

حسگر حضور FP2 حضور انسان را تشخیص می‌دهد، حتی زمانی که فردی ساکن نشسته است. با استفاده از موقعیت‌یابی منطقه، به کاربران امکان می‌دهد تا اتوماسیون‌های مختلفی را برای جایی که فرد در یک اتاق قرار دارد ایجاد کنند.

در نهایت، نوار LED T1 دارای حداکثر 16 میلیون رنگ و نور سفید قابل تنظیم و همچنین افکت‌های گرادیان ورزشی است. محصول مبتنی بر Zigbee از انرژی کمتری نسبت به شبکه Wi-Fi پر تراکم استفاده می کند.

همراه با پشتیبانی Apple HomeKit، Alexa و Google Home، این نوار پس از راه اندازی با استفاده از هاب Aqara سازگار مانند M2 از Matter پشتیبانی می کند. در بررسی اصلی ما درباره آن مرکز خانه هوشمند بیشتر بیاموزید.

قیمتی برای محصولات اعلام نشده است. آقارا گفت که هر چهار مورد «در ماه‌های آینده» در دسترس خواهند بود.

Matter Support در سال 2023 ارائه می شود

سارا در مورد Matter و هاب خانه های هوشمند صحبت کرد، گفت که استفاده از به روز رسانی های OTA را در سال 2023 آغاز می کند و با M2 Hub شروع می شود تا بتوانند به عنوان پل ماده عمل کنند و هر دستگاه Zigbee را به Matter متصل کنند.

Aqara همچنین محصولات بیشتری از Thread را با پشتیبانی از Matter در اواخر سال جاری تایید کرد، از جمله سنسور در و پنجره P2 و سنسور حرکت و نور P2.

شرکت دیگری در حال حرکت به سمت موضوع

همانطور که انتظار می رفت، تعدادی از شرکت ها ابتدا با محصولات جدید وارد پروتکل خانه هوشمند Matter شده اند. و Aqara نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حال شکل گیری سالی عالی برای خانه های هوشمند است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bxVibm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *